Hodnocení firmy Interlignum, a.s.

*
*
*
*
*
4 hodnocení
jan.vrto
7.2.2020
*
*
*
*
*

Nechápem , ako môže HORNBACH spolupracovať s firmou Interlignum , keď táto firma nevie od 18.10.2019 dodať posuvné dvere objednané podľa katalógu. Dvere boli hneď aj s 3-mi ďalšími uhradené hneď po prijatí objednávky HORNBACHOM v Bratislave -Bory. Mnohokrát urgované. Pre informáciu dnes je 04.02.2020 Ing. Vrťo

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Brno
23.3.2017
*
*
*
*
*

Objednali jsme obložkové zárubně Interlignum na míru, šířka 39cm v Hornbach Brno. Po cca. měsíčním čekání nám byly zárubně dodány a v kanceláři jsme je rozbalili. Po zděšení, jak odporně jsou zárubně vyrobeny, jsme kontaktovali firmu Interlignum s tím, že chceme zárubně reklamovat, protože jsou spojeny / slepeny ze dvou částí. Bylo nám řečeno, že reklamaci neuznávají, protože prý Hornbach o tom, že se zárubně dělají z více částí, ví a má informovat zákazníky (což se v našem případě nestalo, neinformoval nás nikdo). Rovněž nám bylo řečeno, že veškeré tyto informace jsou uvedeny na stránkách sitechnology.cz. Na dotaz, jak jsme měli přijít na stránky sitechnology, nám nikdo nebyl schopný odpovědět. Pokud chci informace o výrobcích nebo firmě Interlignum, zadávám do google slovo Interlignum. Na stránkách sitechnology je k dispozici prospekt k zárubním, kde uvádějí, že zárubně od 30cm do 44cm jsou slepovány ze dvou částí a nad 44cm dokonce z částí tří. Na stránkách Interlignum není o tomto ani zmínka. Na dotaz, proč zárubně takto vyrábějí, když žádný jiný výrobce (Porta, Masonite, Sapeli, SoloDoor, atd). to takto nedělá a zárubně vyrábí z jednoho kusu, opět žádná odpověď. Naštěstí vše dopadlo dobře jen díky skvělému personálu v Hornbach Brno, kde byli natolik vstřícní, že zárubně na míru vzali zpět a vrátili všechny peníze. Doporučuji tedy velkou opatrnost při objednávání zárubní na míru a pevné nervy při jednání se "zákaznickou podporou" Interlignum.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Monika B.
12.2.2017
*
*
*
*
*

Po vybalení obložky zjištěn vlis na několika místech. Po tel. dohodě montážních pracovníků obložka namontována s tím, že se vyřídí reklamace. Reklamace vyřízena po třech měsících. Montáž provedena jinými pracovníky. Dveře, které jsou vzdáleny od sebe 40 cm, jsou tedy každé namontovány jinak. Při vznesení dotazu pracovník začal zvyšovat hlas, že obložky vytrhne odveze a my nebudeme mít nic. Poté sedřel vodováhou zeď. Tak máme na zdi červené stopy. Na žádost zapečetění základové spáry nám montážník řekl, že o tom nikdy neslyšel, že by se to dělalo. Na bílé dveře ve standardní velikosti jsme čekali 7 týdnů. Prý se vyrábí každá zakázka zvlášť. Doma jsme zjistili, že dvoje stejné dveře mají jiné kování, jinou velikost klíče, zrezlé kování i panty, jedny jsou vyboulené a nejdou zavřít. Po vznesení námitky nám pouze řekli, že se vyřídí reklamace. Při hovoru nám bylo řečeno, že se dveře předvyrábí a k nám se dostaly jedny staré. Dveře si prý máme ponechat doma a bude se vyřizovat další reklamace. Troje dveře máme doma v obýváku opřené o knihovnu a případ řešíme právní cestou.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Jirka
24.10.2015
*
*
*
*
*

Dle vyjádření reklamačního technika, pruhy příčně na folii jsou viditelné výrazně jen proti světlu. Na dotek neznatelné. Je to jen kosmetický detail, který není na první pohled patrný. Z tohoto důvodu reklamaci neuznáváme.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Přidat hodnocení
tel:
+420 569 624 938
fax:
+420 569 624 738
e-mail:
drevo@interlignum.cz
web:
www.interlignum.cz/
  • Obolecká 
  • Chotěboř
  • 583 01
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 5:3015:30
  • Út 5:3015:30
  • St 5:3015:30
  • Čt 5:3015:30
  • 5:3015:30
  • So 8:0011:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo