Hodnocení firmy CK Aeolus – řecká cestovní kancelář

*
*
*
*
*
8 hodnocení
25.11.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den,z touto cestovkou jsme byli dvakrát v Řecku,v Amoudii a v Tolo, v obou případech bohužel co se týče dopravy a delegátů nic moc. Při první cestě nás při zpáteční cestě,posadili za řidiče,kde si vůbec nenatáhnete nohy a třicet hodin,no vydržte to,na dotaz delegáta,jestli by to nešlo nějak pořešit,nám zdělil,že je to věc přepravce a né jeho,jako cestovky,což je samozdřejmě nesmysl,takže mi nezbylo,než jít za řidičema,ty naštěstí pochopili situaci a uvolnily nám svoje dvě sedadle co byly vedle,takže díky jim , jsme přežili cestu zpět. No a letos,cestovka si plete nástupní místo se svozovím,pozor na to,další,když si objednáte místenku,po minulé zkušenosti, neznamená,že tam budete sedět,seděli jsme o řadu dál,z vysvětlením,nejdříve druch autobusu a po druhé,že v daném okruhu,což jsem nepochopil , bohužel jsme si nevšimli,ikdyž jsme měli konkrétní sedadla zaplaceny,nebyly uvedeny ve smlouvě,takže když si zaplatíte místenky,trvejte na uvedení ve smlouvě i z konkrétními čísly místenek. A co se týče delegátky,mi jsme jí nepotřebovali,ale informaci o odjezdu,nám předávala po maďarských turistkách,což nám bylo uplně k ničemu,neuměli ani trochu anglicky,naštěstí jsme potkaly slovenské turisty,to už jsme se domluvili,no nakonec bych musel delegátce zavolat. Takže sumasumárum,tuto cestovku nedoporučuji.😣

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Simona.krejci
23.8.2018
*
*
*
*
*

CK AEOLUS-doprava busem z Brna do Nidri,Lefkada:cas tam-32 hodin/zpet 31 hodin.Ridici nemeli vubec cas si odpocnout-privezli nas a uz na ne cekali cestujici,ktere do hodiny zas odvazeli zpet.Totez s nasim odvozem.Nevim,zda to je v poradku z bezpecnostniho hlediska,podle me je to hazardovani se zivoty cestujicich.Dopravu prodluzuje svoz cestujucich z SK a HU.V busu malo mista pro nohy,maly ulozny prostor nahore.Ridici nam nepustili ani film,ani hudbu.Prestavky delali vzorne,mozna az moc casto-tim se ovsem taky cesta prodluzuje.Lefkada krasna,ale doprava tam a zpet opravdu desna.Dalsi stiznost se tyka delegatky Jany Zavrelove.Nezaridila nam ctyrkolku-ac "stoprocentne"slibila,ze bude nachyszana(domluva 5 dni predem).Po marnem cekani nam pi urgenci zavolala s omluvou,ze prave nase motorka mela havarii :-) Problem to byl,proroze jsme si vse mohli uz davno zaridit sami a sehnat pak ctyrkolku na posledni chvili bylo pro velky zajem turistu takrka nemozne.Informace tykajici se odjezdu byly take zmatene,ani jsme nevedeli,ze budeme cekat dalsi hodinu a pul u silnice v Nikiane,nez si budeme moct presednout do dalsiho busu.A zvlastni povidani si zaslouzi i to,ze vylet lodi,ktery nam take zprostredkovala delegatka CK AEOLUS,dopadl tak,ze kapitan lodi Nidri Star I.nedodrzoval casy odjezdu od mist,kde zastavil kvuli koupani,a muj pritel tak zustal cca 700 m od plaze v mori.Ac jsem to hlasila kapitanovi i delegatce,kapitan se pro nej nevratil a nechali ho tam.Nastesti je dobry plavec a neutopil se.Ale opravdu ne diky jim.Absolutni nezajem o lidi,o jejich zivot.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jan Polanský
17.7.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den, S touto cestovní kanceláří jsem byl letos poprvé a taky věřím že naposledy. Letěl jsem do Turecka a už první věcí bylo, že CK musela předělávat 3X smlouvu o zájezdu, protože měla špatnou adresu a ohodnocení hotelu... To by bylo ještě v pořádku, ale nezažil jsem, že delgát se vůbec nepohybuje na hotelu kde jste ubytováni a přijede jen když mu zavoláte, že se něco děje.... (ještě přijede třeba s jednodenním zpožděním). Dále nereaguje na telefon ( 3 dny prý zablokovaný) a když už zareaguje, tak přes sociální sítě aby neutratil za hovor či sms.... (Opravdu nehodlám při problému sedět na recepci kde je Wi-Fi a čekat jestli nenapíše). O výletech ani nemluvím, protože čekat na recepci, kde Vás mají vyzvednout a oni zapomenou je také super, a potom řeší jestli Vám mohou vrátit peníze, i když recepční se podepíše pod to že jsme tam byly a nikdo nás nehledal.... Když už náhodou odjedete na nějaký výlet, tak průvodci buď nemluví a tváří se jak když jsou hrozně naštvaní že někam jedete a nebo pro změnu umí jen rusky.... Takže s touto cestovní kanceláří je to dovolená "VŠE SI ZAŘIĎ SÁM"... Už nikdy více....

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Příznivci dovolené v Řecku
16.7.2018
*
*
*
*
*

Dovolená v Tolu se nám moc líbila.Ubytování v penzionu Polydor bylo příjemné s nádherným výhledem dle přání na moře.Hotelový servis bezchybný. Delegátka Rita a její kolegyně velmi ochotné a vždy připravené pomoci. Slabší Wi-Fi nám příjemnou dovolenou nepokazilo. Šmídovi.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Tereza15
6.5.2018
*
*
*
*
*

Profesionální přístup a pomoc s výběrem zájezdu. Doporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
dursula
3.7.2017
*
*
*
*
*

Je mi líto ale musim reagovat na nepravdivé informsce CK Aeolus. Při zakoupení dovolené v lednu jsme se rozhodovali na základě informaci uvedených v katalogu. Tam bylo uvedeno, ze v hotelu The Grove Seaside v Tolu na Peloponezu je poskytována služba All Inclusive. Po příjezdu do hotelu nám ovšem bylo oznámeno, že nemáme možnost čerpat žádné alkoholické nápoje a to ani místní výrobky. Neměli jsme narok ani na balenou vodu, poze točenou údajně filtrovanou. Myslím si že toto není fér jednání a klient si zaslouží být informován pravdivě!!!!! Cestující jiných cestovek mohli čerpat vše bez omezení!!!! Nicméně v hotelu jsme byli velmi spokojení a nedá se mu nic vytknout!!!!!! Čistota byla na jedničku a taktéž všichni zaměstnanci hotelu byli velmi milí, ochotní a usměvaví. Dejte si proto při objednávání zájezdu u Aeolusu pozor na to co vam nabízí a zeptejte se na to jaké představy o službách All incklusive cestovka má.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Z.Polcar
14.7.2016
*
*
*
*
*

Děkujeme Vám za pěknou dovolenou, kterou jsme prožili díky Vaší CK Aeolus od 20.5. – 10.6.2016 v Řecku, v Sárti. Bohužel ne všechno bylo úplně v pořádku. 1) Cesta tam. Bylo by dobré, aby jste proškolili řidiče. a) Rychlá jízda za průtrže mračen ( na silnici kaluže a proudy vody ). b) Rychlá jízda po úzkých, klikatých silnicích i v noci. c) Řidiči téměř nekomunikovali s účastníky zájezdu d) Příliš komplikovaná organizace svozů. 2) Cesta zpět. a) Místo plánovaného odjezdu v 16 hod. jsme odjížděli již v 11 hod. z důvodu nedostatku času, ale po určité době jsme zastavili na 4 hod. na parkovišti před obchodním domem ( obuv, kosmetika, oblečení, ..) b) Další 4,5 hod. zastávka před OD Tesco u Budapešti ( čekání na autobusy ). c) Domníváme se, že vaši řidiči jsou přetěžováni. Přestože se snažíte dodržovat předepsaný normy ( doby jízdy, odpočinku, atd. ). Bylo by vhodné zamyslet se nad jejích zatížením. Člověk není stroj, viz nedávná vážná havárie vašeho autobusu se smrtelnými následky. 3) Ubytování. Dle vašeho katalogu jsme si objednali 15.12.2015 ubytování ve studiu Pirofani s tím, že do objednávky jsme uvedli, že prosíme o ubytování v horním patře s výhledem na moře. Nechtěli jsme být ubytování v suterénu pod silnicí. Objednávka byla vaší kanceláří potvrzena. Jaké však bylo naše překvapení, když jsme dorazili do studia a bylo nám sděleno, že bydlíme v suterénu pod silnicí a po otevření venkovních i studiových dveří nás omámila vůně žumpy. Požádali jsme delegáta o změnu ubytování. Zpočátku se situace zdála několik hodin neřešitelná, ale díky našemu mladému delegátovi Michalovi se vše vyřešilo k naší velké spokojenosti. 4) Delegáti. Během pobytu jsme vystřídali 3 delegáty, kteří si vzájemně předávali informace a ne vždy bylo vše v pořádku. Všichni delegáti ale byli příjemní a snaživí. Přes všechny nepříjemnosti s ubytováním a cestou se nám dovolená líbila a nadále bychom chtěli s vaší CK cestovat. Doufám, že provedete patřičná opatření, aby cestování s vámi bylo bezpečné a plnili jste požadavky na ubytování, které si klient objedná a nebo jste klienta informovali, že jeho požadavek nelze splnit. Děkuji za pochopení s pozdravem Zdeněk Polcar

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano6 ne0
rakos.dlouhy
4.6.2015
*
*
*
*
*

Vazeni klienti.Radi by jsme vas upozornili aby jste si pro svuj pobyt radeji nevolili destinaci Skala Kaloni hotel Malemi na ostrove Lesbos.Je to odlehle misto od zavedenych destinaci a v pripade, ze si budete chtit objednat nejaky vylet tak se CK.pro vas nepretrhne a nezajisti vam odvoz.Jet muzete,ale pouze jen v tom pripade ze se na vlastni naklady dopravite na urcene misto sami jak nam bylo zdeleno SMS.zpravou.Dopravi vas jen v pripade,ze vas bude z teto destinace vic nez v nasem pripade.Mi jsme byli jen dva a to se CK asi nevyplati.Jinak vse ostatni v teto destinaci vcetne hotelu a jeho sluzeb super.Vasi kolegove Radek a Martina.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Přidat hodnocení
tel:
+420 222 523 172
fax:
+420 222 524 121
e-mail:
info@aeolus.cz
web:
www.aeolus.cz
facebook:
www.facebook.com/CK-AEOLUS
  • Štefánikova 13/43
  • Praha 5 - Smíchov
  • 150 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 9:0018:00
  • Út 9:0018:00
  • St 9:0018:00
  • Čt 9:0018:00
  • 9:0017:00
  • Máme právě otevřeno

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo