Hodnocení firmy BVZ Commerce, s.r.o.

*
*
*
*
*
3 hodnocení
karelhubac
2.6.2017
*
*
*
*
*

koupily jsme kávovar severin 01.08.2016 a do dneška už ho posíláme po šesté na reklamaci,že nedělá pěnu na capucino a late.vždy nám opravář napsal ,že to nečistíme atd.při navrácení z opravny to taky nedělalo pěnu a bylo to studené.jednou jsme to tam zavezli osobně /po čtvrté urgenci/ a tam se ten kávovar uplně rozhasil.Tak nám vyměnil skoro celý aparát a teprve nám to dělalo pěknou pěnu.Radost nám to dělalo 4 týdny a zase je to v pytli.reklamace je prý neopodstatněná.Rádi by jsme odstoupili od smlovy,ale ,že prý nemáme na to nárok,protože reklamace odpovědí opraváře na to nejsou.A také nevíme jak na to protože není lehké sehnat adresu výrobce. Karel H

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Mickey
7.2.2016
*
*
*
*
*

Holicí strojek AEG HR 5625 po necelém měsíci používání začal drnčet v důsledku uvolněného nebo prasklého dílu uvnitř přístroje. Reklamaci vyřizoval servis firmy BVZ Commerce. Dvakrát se vrátila s vyjádřením "Výrobek je funkční. Odpovídá konstrukci." Že odpovídá konstrukci je pravda, neboť konstrukce je bídná. Že je funkční pravda není, neboť v tomoto stavu se hodí spíše na plašení ptactva než na holení.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
rostajancik
5.2.2015
*
*
*
*
*

V prosinci 2014 jsem prostřednictvím MALL.CZ kupoval u firmy BVZ COMMERCE s.r.o sluchátka Trevi DLX 678. Sluchátka byla sice levnější (cca 250 Kč), nicméně i tak se na ně vztahuje standardní záruka 2 roky. Sluchátka jsem cca 3 zapojil do počítače, načež se téměř ulomil kabel u jacku. Zdůrazňuji, že jsem kabel nijak násilně neohýbal, ani jím nekroutil! V lednu 2015 (tj. necelý měsíc po nákupu) jsem sluchátka reklamoval. Rozhodně nemám zájem jen tak pro radost ničit si koupené a věci a pak je chodit reklamovat. Na to nemám čas, ani chuť. Při reklamaci u MALL.CZ jsem na fakt, že sluchátka byla minimálně používaná, výslovně upozornil. Za týden mi od firmy BVZ COMMERCE, s.r.o, Klecany č.p. 618 došlo zamítnutí reklamace s tímto vyjádřením: Zasielame Vám výrobok spať. Výrobok je mechanicky poškoděný a nedá sa považovať za záručnú reklamáciu. Kabel je ukrútený nesprávným užíváním výrobku. Závěr - firmu BVZ COMMERCE, s.r.o rozhodně nelze považovat za seriózního obchodníka a nakupovat u něj rozhodně nedoporučuji! R. Jančík

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
Přidat hodnocení
tel:
+420 233 559 474
fax:
+420 233 558 159
e-mail:
bvz@bvz.cz
  • Parkerova 618
  • Klecany - Zdibsko
  • 250 67
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 8:0012:00 13:0016:30
  • Út 8:0012:00 13:0016:30
  • St 8:0012:00 13:0016:30
  • Čt 8:0012:00 13:0016:30
  • 8:0012:00 13:0016:30
  • So 8:0012:00 13:0016:30
  • Ne 8:0012:00 13:0016:30
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo