Hodnocení firmy OKAY.cz

*
*
*
*
*
8 hodnocení
o0800
2.7.2019
*
*
*
*
*

Okay sa ponara na same dno ale cesta spať-ziskať si zakaznika už nebude možna. Okay nema nič spoločne s FRANCHIZOU.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
simkova.j
23.3.2018
*
*
*
*
*

Ke zboží jsem si koupila v prodejně v J.Hradci tzv. bleskovou výměnu .Když jsem ji chtěla využít bohužel nefunguje - musíte klasicky reklamovat s měsíční lhůtou. Nikdy si to nekupujte. Já jsem s touto firmou skončila . A to jejich nadřazené jednání .Hrůza .

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
mykynko
10.11.2017
*
*
*
*
*

Chcela by som sa spýtať chlapíka ,cez akú meilovu stránku komunikoval s firmou ja mám ten istý problém až zo Slovenska nieje možné dodať sedačku z Brna na SK a to chodí auto 2x do týždňa do Partizánskeho a nemôžem sa pohnúť a dovolať pravdy ťa bezmocnosť zviazané ruky nikdo s nami nekomunikuje opakujú ako papagaji to isté do okola ze nestíhajú ,a to mňa ako zákazníka má vôbec zaujímať? Keď dnes tovar na sklade doručia do 24 hodín? A tu pomaly rátajú na mesiace no veľmi smutné , termín dodávky dávno prešiel a ja stále sedačku nemám hruza prosím cez aký meil ste komunikovali

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
13.10.2017
*
*
*
*
*

23. srpna 2017 jsem objednal nábytek, který byl nabízen v eshopu v akci, a hned jsem ho zaplatil převodem. Firma má v obchodních podmínkách eshopu max. dodací lhůtu 4 týdny. Na moje urgence 6 týdnů nikdo nereagoval, na telefonu mne pracovník pouze odbyl konstatováním, že platba byla připsána na jejich účet. Na webu je ale zakázka stále ve stavu"čekání na platbu" (zřejmě alibi, že vina je jako na mně). Před týdnem mi přišel konečně mail, že zboží je na skladě a že ho budou expedovat přes Geis. Nic. Dnes mi přišel další mail s tím, že mi nábytek dodají až 22. prosince !!! Bohužel to ukazuje na nefungující manažerské řízení na všech stupních této firmy, navíc zákazník je všem úplně "šuma fuk". Zřejmě i zde platí přísloví "ryba smrdí od hlavy". Dokládá to i fakt, že zde chybí spojení na jakéhokoliv nadřízeného, stěžovat si na obchodníka můžete zas jen na jeho mailové adrese.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
creatomino
4.12.2016
*
*
*
*
*

Prodejna v Brně Krpole . Celkem na pohodu .! jen ty ceny ?? No nic moc , ale dobře poradili . Bral sem Ledničku LG 201 cm doprava . Doprava na jedničku super borci . Budu se tam vracet. Karel .K

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jiri.lenfeld
10.2.2016
*
*
*
*
*

Naprosto hrůzný obchod,do dnešního dne nemám fakturu na zakoupené zboží.Komunikace vázne.ABSOLUTĚ NEDOPORUČUJI!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
N.k
29.1.2016
*
*
*
*
*

Obchod jsem navstivila jen parkrat ale pokazde to byla hruza. Co se tyka personalu jde o neochotu, aroganci a absolutni neznalost vyrobku. Prodavac si něco delal na telefonu misto aby nas obslouzil a po zavolani byl neprijemny a delal z nas blbce. Jinak kdyz si neco objednate z jejich eshopu počítejte s tim ze ikdyz se pise jak vam to na prodejne s radosti predvedou daji vam najevo jak je otravujete. Dokonce pan v cervene veste co stal opodal.... odhaduji ze nejspis vedouci na nasi zadost o předvedení pronesl jezis otocil se odchazel a neco si broukal. Slecna na pokladne byla docela prijemna a bylo videt ze se snazi situaci zachranit. Asi to tam taky mela tezke... No nechapu jak mohou uvadetvze se snazi vyhovet prani zakaznika. Proste hruza kdyz to zhodnotim NE NE NE uz nikdy OKAY.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
m.th
29.12.2015
*
*
*
*
*

špatná komunikace při reklamaci

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Kšírova 676/259
  • Brno - Horní Heršpice
  • 619 00
  • mapa
Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo