Hodnocení firmy UNIQA pojišťovna, a.s.

*
*
*
*
*
18 hodnocení
antoan
21.11.2021
*
*
*
*
*

Po přečtení mnoha kritických recenzí na tuto pojišťovnu, jsem měla obavy nahlásit škodu - odřený lak na celé pravé straně vozidla. 12.11. jsem nahlásila pojišťovně škodu pro plnění z havarijního pojištění. Plnění bylo přislíbeno do 14. dní. Peníze na účet přišly již 19.11 tedy za týden od nahlášení škodní události. Komunikace s pojišťovnou nevázla, jednání bylo slušné a vstřícné. Škodu jsem uplatňovala poprvé v životě a nevěděla jsem jak postupovat. Operátoři mi ochotně a trpělivě vše vysvětlili. Moje zkušenost s touto pojišťovnou je tedy výborná.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Vladimír Knybel
3.11.2021
*
*
*
*
*

Neochota, arogance, neschopnost uznat chybu. Funguje to tam hůře jak ve státních službách.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
kik2222
20.9.2021
*
*
*
*
*

Velice tragická pojišťovna. Volám každý den , urguji ať už konečně vyplatí pojistnou událost. Do mailu píšou, že obvykle to trvá 3 týdny, už je to 5 týdnů a pak mi velice arogantní operátor řekne, že to trvá až 12 týdnů ze zákona. Jako vážně? V roce 2021 čekat 12 týdnů na SVOJE peníze???? Hrůza děs, hlavně že věčně reklamy v TV na tuhle strašnou pojišťovnu!!!!!!! 😞

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Zuzana
3.8.2021
*
*
*
*
*

Uz nikdy! V pojistce mi dali naprosto nepochopitelně do výluk něco s čím jsem se nikdy neléčila.. asi tahají z klobouku, co klientům vyloučí, nazývají to výhodnou nabídkou a diví se, že jim to nepodepíšete. Inteligentní lidé tam rozhodně nepracují. Pokud chcete ztrácet čas a jen jim platit do kapsy, do toho.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Vlasta
26.7.2021
*
*
*
*
*

Co nejdál se držet od této pojišťovny!Jsou to zloději, k…y, byli jsme donuceni nechat si pojistit dům od teto pojišťovny skrz hypotéku u RB..Letos došlo krupobití a máme velké škody na domě a majetku, byli jsme dostatečně pojištění..skoda ihned ohlasena, nikdo s námi nekomunikoval, věcně volání na infolinku, kde čekáte dlouho než se s Vámi spoji-tam furt melou dokola jak kolovratek, ze nám určitě někdo zavolá a stále nic..poté se ozve likvidátor-domluví schůzku, manžel si bere dovolenou na sjednanou schůzku a pak se neobtěžuje dorazit, zvednout telefon ani odepsat na zprávu!Dalsi volání a uhaneni, kdy po dalších 14 dnech se ozve likvidátor-ten teda dorazi, sepíše a vyčíslení škody k smíchu, zničeny plot za 100 tis, ohodnoti na sotva 5000,- a dal bych mohla pokračovat..nikde žádný kontakt, jen opět čekání na operátora jak se odvolat atd..a nakonec zase cekat mesic o posouzení..jen co skončí fixace, okamžitě odcházíme jak od teto banky RB tak i od její slavné pojišťovny!!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
zdenkairl
2.3.2021
*
*
*
*
*

Nejhorsi pojistovna, s jakou jsem se kdy setkala!! Vypoved na pojisteni vozidla podana v cervnu 2020 jejich obchodnimu makleri. Auto v cervnu 2020 prodano, prepsano a pojisteno u jine pojistovny. V srpnu chteli najednou platbu. Poslala jsem jim kupní smlouvu, přepis auta atd, tak se jeste omluvili. Najednou v prosinci 2020 prijde pohledavka neexistujiciho dluhu!!! Neustala korespondence, telefonaty. Jiz ani neziju v CR a neustale s nimi musim resit tohle!! Pokazde mi psal nekdo jiny, maji tam neskutecny neporadek!! Jak se mam branit??

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
josef.nekovar
16.7.2020
*
*
*
*
*

Nám Uniqa zkrátila plnění z havarijního pojištění o cca 60 000 Kč a po dlouhé korespondenci z nich vypadlo, že důvodem je prasklá poklice na kole. Ta navíc praskla při nehodě.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
ciliatus.c
26.2.2020
*
*
*
*
*

Po třech týdnech jsem se dozvěděl že jezdím bez p. ručení, kvůli nezaplacené splátce pojistného někdy před púl rokem. Žádné upozornêní dopis mail nic. Po úhradě stejně nějaký dluh bez vysvětlení a upozornění předáno vymahačům a naúčtována pokuta 990 bez možnosti jakkoli se bránit. Zlodějské praktiky. Vpřípadě nutnosti pojištění volte raději jinou pojišťovnu.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne1
milos.babovak
26.3.2019
*
*
*
*
*

Po banální nehodě (řidič za mnou nedobrzdil na sněhu), kterou jsem nezpůsobil se 3 měsíce dohaduji s pojišťovnou Uniqa. Nejprve požadují spoustu dokumentů které mají ve svém systému. Potom neustále pouze slibují, ale nic nedělají pro úspešné ukončení této jednoduché pojistné události.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne1
pavel
15.3.2019
*
*
*
*
*

Uniqa pojišťovna je ta nejhorší s kterou jsem se zatím setkal. Obyčejnou výpověď pojistné smlouvy není schopna řádně zpracovat od 4.7.2018 do dnes. I přes to, že má na zpracovaní výpovědi tři měsíce. Místo zpracování výpovědi jsem se dočkal ze strany Uniqa vyčíslení neexistujícího dluhu a předání vymahačské společnosti a okamžitě pokuta 990 Kč a úroky z prodlení z neexistujícího dluhu. Vnitřní systém pojišťovny z mé zkušenosti je systémově nastaven tak, aby nepozorného klienta dostal do dluhových problému. A to jsem jejich klientem 12 let. Další negativní zkušenosti si můžete přečíst na webu: https://pujcko.cz/pojistovna-uniqa/ V mém případě Uniqa dle mého názoru porušila 8 bodů etického kodexu České Asociace Pojišťoven (ve znění platném od 7. 4. 2016)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
Přidat hodnocení
tel:
+420 488 125 125
fax:
+420 225 393 777
e-mail:
info@uniqa.cz
web:
www.uniqa.cz/
  • Evropská 810/136
  • Praha 6 - Vokovice
  • 160 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo