Hodnocení firmy BMK servis, s.r.o.

*
*
*
*
*
36 hodnocení
jblazekova
19.8.2020
*
*
*
*
*

již více jak 2 měsíce čekám na výměnu reznoucích košů v myčce /záruční reklamace/, na písemné urgence nereagují, když se náhodou dovolám, tak je mě řečeno, že se čeká na ND , na dotaz jak dlouho se ještě bude čekat - odpověď: to my nevíme již jsem hodně nas….. a zvažuji o předání této záležitosti ČOI

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Patrik
18.6.2020
*
*
*
*
*

Firma Bmk nahovn*. Myčka chyba EL04 na 14 dní odvezli prý bez závady. Myčka stále nemeje vypne se po 3 minutách. Navíc vrátili myčku bez štelovacích nožiček ....po dovolání na servis bylo řečeno že tam nožičky byli a s myčkou nic není funguje na sto procent a basta nikdo se s Vámi nebaví. Když je chci koupit protože bez nožiček to v zabudované lince vypadá hrozně i když nemeje tak jediný kdo je prodává je zas a pouze Bmk servis :D 2 ks za necelých 900,- a nezbývá než je koupit i když na milion procent vím že je dovezli bez nožišek prostě je stratili oni nebo si je vyšroubovali a teď si kupuji svoje nožičky :D:D:D

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Janek
21.2.2020
*
*
*
*
*

Sušička CANDY měsíc před vypršením záruky hodila chybu E04. Servis sice závadu za cca 14 dní vyřídil, ale dva týdny po uplynutí záruky se ta samá chyba vyskytla znova. V tomto případě by to byla už ale pozáruční oprava. Neztotožňuji se s tím a stojím si za tím, že servis udělal velmi nekvalitní práci tak, aby sušička vydržela pouze do konce záruky a teď chce za další opravdu zaplatit nemalý peníz....

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Jakub
28.1.2020
*
*
*
*
*

Po půl roce mi začala téct myčka. Vyplnil sem žádost dle instrukcí prodávajícího. Nic! Po 7 dnech sem ji vyplnil znovu. Přišla mi odpověď že evidují žádost a že mě bude kontaktovat. Včera přišla SMS s potvrzení že přijede opravář mezi 14 a 16h. Ve 12h mi volal opravář že přijede za hodinu. Řekl sem ze v pořádku že může ale že bude doma jen žena. Myčku sem měl připojenou na pancerovou hadicku u umyvadla. Tak když myčka tekla tak sem musel odmontovat tecko přes které šla voda do myčky. V půl druhé mi volal opravář že myčku nemůže vyzkoušet že není připojena na vodu. Řekl sem ze se tam musí tak to tecko. Otacka 2 min dvakrát zasroubovat závit (zvládne 10 léte dítě) on řekl že není instalatér a odjel. Super jednání. Takže měsíc myji nádobí v ruce a na myčku se mohu jen dívat a ještě asi ještě nějaký čas dívat budu. Už nikdy žádnou značku kterou v záruce opravuje firma BMK servis!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Petrabenesova77
20.1.2020
*
*
*
*
*

Musim se pridat k nespokojenym zakaznikum.Pracka v zaruce zacala obcas tect,zadala jsem pozadavek pres aplikaci,neozvali se za dva dny,ale za pet a opravar mi rekl,ze neprijede,protoze to vyteceni musi videt.Kdyz jsem se zeptala jak to budeme resit,vystekl na me,ze se pracka odveze a bude se zkouset tak dlouho, dokud nepotece.Takze do dneska nemam vyreseno a za par mesicu nam konci zaruka.Tuto znacku jiz nikdy vice!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
jahanicka
2.1.2020
*
*
*
*
*

Lednice s mrazákem přestala fungovat. Na stránkách servisu jsem vyplnil servisní žádost. Přišla automatická odpověď, že evidují poptávku s tím, že se mi ozve operátor a domluví termín. Po 24 hodinách se nikdo neozval. Dovolat se servisu je nadlidský úkon! Po hodině volání mne ujišťují, že vše bude vyřízeno. jenže ouha - nic se neděje ani po 24 hodinách. Musel jsem vyhodit půlku potravin. CANDY - nikdy více!!! Kdybych se vykašlal na záruku, objednal SLUŠNÉ OPRAVÁŘE Z OKOLÍ, pravděpodobně bych ušetřil.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
ceskaduha
6.12.2019
*
*
*
*
*

Objednal jsem náhradní díl k myčce.Ještě ten den jsem měl potvrzeno odbavení a jeho odeslání. Oceňuji rychlou reakci paní Žemličkové, vedoucí skladu.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
mates355
3.12.2019
*
*
*
*
*

Absolutně nikdo nekomunikuje, myčku zde máme skoro měsíc v opravě a jejich zákaznická linka 844115116 zpoplatněna 40Kč. Když už se tam dovoláte, tak nikdo nic neví, fakt super servis! Nedoporučuji, už nikdy!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
velhan
23.10.2019
*
*
*
*
*

Koukám, že se jen přidám. Nejdříve proběhla záruční oprava - celkem rychle dorazili, celkem rychle "opraveno". Ale právě, že jen zdánlivě. I přes mé upozornění, že jde myčka špatně zavřít, toto technik neopravil a odjel. Mě to sice došlo po prvním mytí, žel ohlášeno později (starosti doma, syn se sádrou... to už je jedno) - každopádně to nebylo týdny po opravě. Myčka nedoléhá a mám už zničenou desku od páry, která z ní jde. Paní v servisu, že bude kontaktovat servisního technika... následně mi bylo známeno, že to OPRAVIL! Ale že může přijet a kouknout se na to - jasně, po záruce již za prachy. Zkoušela jsem ještě jednou, že se budu zákonně bránit - nyní žádná reakce. A když to tu tak čtu, tak můžu být ráda, že mám jen myčku. Už NIKDY si nic od Candy nekoupím!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Pavel
8.9.2019
*
*
*
*
*

Zdravim katastrofa teto firmě se daleko vyhnout nic od candy nebrat jeto jediny servis pro cz nic nevyresi jen ze zakaznika udelaji blazna moje zkusenost taky popraskana nadobka susicky a tahaji z lidi penize ikdyz je vyrobek v zaruce

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Mahenova 164/2
  • Praha 5 - Košíře
  • 150 00
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 8:0018:00
  • Út 8:0018:00
  • St 8:0018:00
  • Čt 8:0018:00
  • 8:0016:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo