Hodnocení firmy ELEKTROMETAL SERVIS

*
*
*
*
*
9 hodnocení
hanka
8.8.2019
*
*
*
*
*

Tuto firmu určitě NEDOPORUČUJI !!!!! Dostali jsme darem myčku, která při prvním spuštění přestala fungovat. Chtěli jsme myčku vrátit, požadovali jsme nový kus, nebo vrácení peněz. Bylo nám to zamítnuto, že si to máme nechat opravit. Nové zboží??? Po několika arogantních jednáních s prodejcem, jsme myčku na vlastní náklady poslali prodejci do Prahy. Myčka "záhadným" způsobem dorazila ve značně poškozeném stavu, s tím, že nám prodejce informoval, že je myčka zničena a neopravitelná, tudíž nedostaneme nic.... Opravdu velká náhoda, že přepravní společnost Top trans spolupracuje i s firmou Elektrometal servis Ing. Hilský..... Jak se mohl cestou prorazit buben (vnitřní nerezová část) myčky???? Jsou to podvodníci, kteří vydávají repasované zboží za nové. Lidé nejsou hloupí a snadno si dokáží zjistit výrobní číslo produktu. Stejně tak jako my!! Dávejte si pozor co od této firmy kupujete, ať nejste zklamaní jako my!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jitka
26.3.2018
*
*
*
*
*

Tuto firmu rozhodně nedoporučuji. Koupila jsem si u nich řemínek k vysavači. Po zaplacení jsem si všimla, že řemínek je krátký. Paní mě přesvědčila, že ten můj starý je jen víc vytahaný a jiný stejně nemají. Druhý den jsem se chtěla telefonicky domluvit, zda je možné výrobek vrátit, protože je opravdu krátký. Pán mi vysvětlil, že ten delší není na skladě a nebude, protože už se nevyrábí a striktně odmítl vzít zpátky ten, který jsem koupila a je krátký. Na moje námitky reagoval neuvěřitelně arogantně a prohlásil, že má 10.000 zákazníků a moje případné záporné hodnocení na internetu mu vůbec nevadí. Jak, ale vidím, nejsem zdaleka sama. Jitka

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
roberts
25.1.2018
*
*
*
*
*

Neuvěřitelný přístup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To co jsme dnes zažil s přístupem k zákazníkům je neuvěřitelné. Takový přístup nebyl snad ani před rokem 89. Po 5 minutách zakoupení zboží na prodejně, nebylo možné díky mýlce zboží vyměnit za jiný typ. Prodavač po chvíli vysvětlování situace doslova řve na zákazníka, že s ním nechce mluvit a že zboží nevymění, ani když bylo koupeno před 5 minutami a ať si to tedy příště koupíme v Bauhausu. Zásadně nedoporučuji tento obchod..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
6.10.2017
*
*
*
*
*

Dne 6.10.2017 jsem si u této firmy chtěl přes jejich eshop objednat náhradní díl do bojleru. Ten jsem si vybral a dal klasicky do košíku. Pak jsem přešel k virtuální pokladně, kde jsem zadal způsob vyzvednutí a platby. Vyplnil svou adresu a chtěl odeslat objednávku . To se mi opakovaně nepodařilo s tím, že prý nemám zadanou adresu (ulici) a číslo telefonu. Oboje vyplněné samozřejmě bylo. Podotýkám , že v eshopech nakupuji docela často a s touto chybou jsem se zatím jinde nesetkal. Nu což, zavolal jsem na oddělení ND do firmy Elektrometal a nahlásil jim zde tento problém s jejich eshopem . Pán mi zde řekl , že o této chybě u některých internetových prohlížečů vědí a že pokud budu používat prohlížeč Mozila , bude vše ok. Ten nemám a nemíním instalovat a tak jsem ho poprosil zda se mnou může udělat objednávku telefonicky. Díl mi ve firmě rezervoval na mé jméno . Zkusil jsem ještě cvičně zadat objednávku v Internet Exploeru a také se mi to nepodařilo. Poslal jsem pro díl dceru s tím kolik má díl stát a že pokud bude platit kartou zaplatí 1,5% přirážku. S tím jsem počítal i když to také není běžné. Pokud si obchodník neumí vyjednat podmínky s bankou, která mu poskytuje platební terminál, měl by si cenu upravit tak aby nebyly dále účtovány žádné přirážky za platbu kartou . Ale nejsou jediní , kdo to takhle dělají. To bych ještě zkousnul a počítal jsem s tím. Jenže když dcera pro díl na prodejnu přišla platila ještě další přirážku za to , že díl kupuje v kamenné prodejně a že zde mají ceny jiné než na jejich eshopu. Chápete to ? On jim nefunguje objednávkový systém v eshopu (zkoušel jsem adresu a telefon cca 5x zadat, pokaždé ručně a bez úspěchu odeslání objednávky ) , člověk je na tu chybu ještě upozorní a oni mi za to ještě prodají díl dráž, že se k nim člověk vydá přes půl Prahy ? Zkusil jsem tuto situaci slušně řešit s oběma pány vedoucími (pan Martin a David Hilští) ale se zlou jsem se potázal. Prý je to nad slunce jasné, že když pro díl přijde někdo osobně, že nemají čas jej připravit a zvyšuje jim to náklady . Nám tak naúčtovali 1224 Kč u dílu který nabízejí na eshopu za 1095Kč (s příplatkem za platbu kartou 1111Kč) . Což je další 10% navýšení !!. To že jim eshop resp.odeslání objednávky nefungovalo vůbec nebrali v potaz s tím, že mám asi rozbitý počítač :). Tak na ně bacha :). Já už si u nich nikdy nic nekoupím. Nejde mi ani tak o těch 113 kč ale o princip že si toto prodejce v dnešní době ještě dovolí .

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
muhlir
22.5.2016
*
*
*
*
*

Po třech měsících se objevila ta samá závada, která byla údajně opravena servisem. Náklady na dopravu do servisu a můj čas ani nepočítám.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
mayajaro
18.2.2016
*
*
*
*
*

Neprofesionální komunikace se zákazníkem. Slečna v kanceláři prý volá zákazníkovi pouze (!) jednou a pokud se nedovolá, odškrtne si úkol a dále se neobtěžuje sjednat dopravu opraveného spotřebiče navzdory tomu, že jsem kancelář den předtím urgovala o termín a hodinu dopravy z důvodu časové tísně. Absolutní nezájem o zákazníka. Připomíná mi to dobu hlubokého socialismu ve stylu: Proč bychom se obtěžovali.... Ostuda!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
tmejovagabriela
16.12.2015
*
*
*
*
*

Po specifikaci pračky a upřesnění požadovaného dílu, byl okamžitě vyexpedován a mě během 2 dnů dodán. Naprostá spokojenost. Firmě děkuji za rychlou komunikaci a dodání. Tmejová

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
Rudolf Hruboň
8.7.2015
*
*
*
*
*

Nejhorší zkušenost, jakou jsem kdy s e-shopem udělal. Zboží jsem vrátil nepoužité ve 14-denní lhůtě, protože mi rozměrově nepasovalo. Následoval telefonát rozčileného pracovníka e-shopu, kde mně obvinil, že jsem si zboží jenom půjčil a že mi strhnou z hodnoty cca 3 tis, Kč více než 600 Kč za kontrolu a "uvedení do prodejného stavu". Když jsem namítal, že jsem zboží nepoužil, byl jsem obviněn, že lžu. NEDOPORUČUJI!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
rcurdova
22.1.2015
*
*
*
*
*

Jsem velmi nespokojena s kvalitou odvedené práce a přístupem firmy. Opravenou myčku mi namontovali tak špatně, že mi vznikly škody na kuchyni, mezi skříňkami zůstaly mezery a jako vrchol všeho uvnitř vedlejší skříňky nechal pan opravář trčet šroubky 1,5 nad povrch. Na mou žádost o opravu mi bylo sděleno, že je takto naprosto v pořádku a firma nenese žádnou odpovědnost. Na písemnou reklamaci se vůbec neobtěžovali reagovat. Téhle firmě se příště vyhnu velkým obloukem.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Přidat hodnocení
  • Horovo náměstí 411/1
  • Praha 8 - Libeň
  • 180 00
  • V parku proti bývalému Discolandu v Libni
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 7:3017:00
  • Út 7:3017:00
  • St 7:3017:00
  • Čt 7:3017:00
  • 7:3016:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo