Hodnocení firmy 1. HP SERVIS s.r.o.

*
*
*
*
*
5 hodnocení
dalibor
1.2.2021
*
*
*
*
*

Už při montáži centrálního vysavače jsme čekali na náhradní díl pěkně dlouho. Teď se nám po záruční době něco pokazilo a chtěli jsme oslovit firmu jakožto zhotovitele díla. Žádná odezva, na mail se neozvali. Majitel nereagoval ani na FB. Škoda času a energie. Příště se raději vyhnout.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
petr.emplus
17.4.2019
*
*
*
*
*

Jako již více nespokojených zákazníků, bych se chtěl připojit k varování před touto rádoby servisní opravnou. Protože jsme měli kombinovanou pračku se sušičkou (AEG cena 28tis.) připojištěnou na 1 rok po uplynutí zákonné záruční doby a bohužel sušička přestala sušit, byli jsme pojišťovnou ve své podstatě navedeni na opravu u tohoto servisu. Postup opravy byl následující. Dne 2.11.2018 přijel "technik" s vysavačem, demontoval horní víko pračky , vysál prach a konstatoval, že mám zapnout cyklus praní se sušením a uvidí se. V té chvíli mi bylo jasné, že závadu neodstranil. Důležité bylo, že si mezi tím telefonicky dohodl, co bude pít a jíst na sobotní rodinné oslavě. Tudíž jsem hned 2.11. volal na jejich "dispečink" kde mi bylo sděleno, že 5.11. si pračku vyzvednou a budou pokračovat v opravě na dílně. A tady někde se začal psát zajímavý příběh. Pračku jsme neviděli 3 měsíce. Pro 5ti člennou rodinu prostě paráda, hlavně přes Vánoce. Naše neustálé telefonické a mailové bombardování nám bylo nejprve zdůvodňováno neskladovými díly, později toto však přešlo k vymlouvání a ve sprosté lži „operátorek“. Ale abych toto nehorázné chování této firmy zkrátil. Pračku nám po více než 3 měsících přivezli. Výsledek: minimálně 10 pracích cyklů smrděla jako staré ponožky, tudíž v ní prali zaměstnancům co se dalo. Suší od té doby bohužel na 80% a rachotí v ní jako ve staré tatramatce. Nicméně nechám dosloužit a koupím novou. Této firmě už bych nevolal, protože se mi z každého hovoru s nimi chtělo zvracet a obírali mne o cenné chvilky života. Proto znovu opakuji to k čemu recenze mají sloužit. 1.HP servis ROZHODNĚ NE! Nenechte se zmýlit kladnými recenzemi, které si píšou sami. A těším se na reakci pana Háka , ale pokud si chce zachovat jakési dekórum, ať raději neodpovídá, zasmát se má chodit člověk do cirkusu, tam na to mají licenci. Vy jste pouze bezpáteřní kabaret.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Wetaweta
9.11.2018
*
*
*
*
*

Pro pana majitele: zavolala jsem si na 1HP, v první větě zaznělo, ale že zaplatíme za výjezd (661,- Kč). Říkám si, dobře, asi se chrání. Pan technik přijel, byl u nás 5 minut, vzal si vše potřebné (dvířka od trouby a další věci). Montážní list jsem dostala hned na e-mail, říkám si profíci. Po měsíci (!!!) “ničeho” jsem si zavolala “profíkům”na dispečink a arogantní paní mě poučila zcela profesionálně, že je naprosto normální čekat na zboží i měsíc (také mi vysvětlila, že ona v servisu na auto čeká už dva měsíce!!!), když jsem chtěla ať mě spojí s někým kompetentním, tak mi málem klapka telefonem. Přátelé, nic, čekala jsem další měsíc (tzn.2 měsíce) a tak jsem si profíkům zavolala znovu (ano, bylo mi i studno je vlastně otravovat) a tady mi už paní slíbila, že bude vybalovat zboží a hned mi bude volat, jestli tedy to těsnění došlo. Takže asi Vám je jasný, že nezavolala a já celá rudá jsem si dovolila zavolat až za týden. A TADY NASTAL OPĚT MOMENT, kdy se vybalovalo zboží a zase mi prý zavolá. Zavolala? :))))) Nikoli, tak jsem druhý den opět zavolala a už prý to přišlo. Technik dojde ve 14:00! Technik dorazil v 17:30, já zaplatila znovu za výjezd (661,-) práce a materiá a bleskurychle mi přistál montážní list na e-mailu. Otázka na pana majitele: asi jsem kráva, že? Počkala jsem 2 a půl měsíce, nechal se urážet od zvedačky telefonu a ještě zaplatila! Jděte raději prodávat lentilky! Pro všechny ostatní, takže 2600,- v pr*** a teď si vezměte, kdybych měla něco reklamovat....to radši tu troubu vyhodím oknem, než 1HP!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
emilie.golatova
5.9.2016
*
*
*
*
*

Děkuji Vám za velmi operativní opravu mých dvou elektrospotřebičů. Velmi ochotný pan Strachota nám vysvětlil co jsme při provozování myčky dělali špatně. Golátová Milena

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
K.Latocha
3.2.2014
*
*
*
*
*

6.ledna jsem si u firmy objednal pouzdro horního levého závěsu na chladničku SAMSUNG.Podvou telefonátech a E mailu jsem se 29.ledna dočkal a pro součástku v ceně 29 kč dojel.Na druhé straně servis dělal co mohl,součástky objednali čtyři různé,nevěda přesně co potřebuji.Všechny chladničky mají otvírání napravo a potřeboval jsem vlevo.Takovou prkotinu by měl výrobce přiložit ke každé ledničce!Takže jsem rád že jsem součástku dostal a moh si po dvou hodínách práce otevřít levou rukou.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Třebízského 378/19
  • Ostrava - Kunčičky
  • 718 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0016:00
  • Út 8:0016:00
  • St 8:0016:00
  • Čt 8:0016:00
  • 8:0015:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo