Hodnocení firmy ePoptávka.cz

*
*
*
*
*
77 hodnocení
Pavelek
4.9.2017
*
*
*
*
*

Už několik let využívá moje firma služeb společnosti B2M.CZ. Působíme v oboru stavebnictví a tady je konkurence hodně rozsáhlá. Spolupráci jsme zahájili asi před čtyřmi roky klasickým způsobem – zasíláním poptávek z portálu epoptávka. Dostáváme poptávek poměrně hodně, přicházejí pravidelně – řádově několik za týden. Je zcela jasné, že nereagujeme (a ani nemůžeme reagovat) úplně na všechny zaslané poptávky, některé by se nám finančně nevyplatily, některé jsou částečně mimo naši působnost a museli bychom s někým spolupracovat apod. Nicméně reagujeme asi na 70 % zaslaných poptávek, máme již na to vypracovanou metodiku. Většinou jsou zaslané poptávky operátory epoptávky připraveny kvalitně, takže můžeme nabídku rovnou zpracovat a poslat zákazníkovi, v některých případech, pokud je něco ne zcela jasné, komunikujeme před zpracováním nabídky přímo se zákazníkem. V získávání zakázek jsme docela úspěšní, z obeslaných poptávek míváme asi 60% úspěšnost. Na pravidelný příjem poptávek jsme si už za ty roky zvykli. Celkově si můžu spolupráci s B2M jen pochvalovat, pokud se vyskytly jakékoliv „problémy“, byly rychle vyřešeny k naší plné spokojenosti. Samozřejmě počítáme se spoluprací i v dalších letech.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Zuza
10.8.2017
*
*
*
*
*

Vzhľadom na nie príliš bežnú zakázku som vôbec rada, že sa mi ozval jeden pán. Snažila som sa o to uz celých 6 rokov, takže super.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
Miki O.
30.7.2017
*
*
*
*
*

Zadala jsem poptávku, během dvou dnů se ozvali zájemci s žádostí o doplňující info. Výhoda rychlého oslovení dodavatelů, ted jen vybrat toho správného.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
Cooper
22.6.2017
*
*
*
*
*

Mohu přidat komentář k tomu, jak já jsem "zvítězila" nad nemravnými praktikami společnosti B2M. Po zcela nevinném telefonátu od operátorky B2M, kde jsme se domluvily na službě zdarma, přišla po pár dnech faktura na 6 tisíc. Nereagovala jsem na ni, protože já jsem nic takového neuzavřela. Asi po 3 týdnech mi přišla sms s tím, že mám pohledávku vůči této firmě, takže to předávají inkasní společnosti. Volala jsem na zákaznickou linku B2M, že chci přehrát zvukový záznam, kde došlo k uzavření smlouvy (byla jsem si na 99% jistá, že jsem nic placeného neuzavřela). Pracovnice B2M mi řekla, že mi zavolají s termínem pro přehrání v jejich společnosti. K tomu ovšem nedošlo, a dále jsem byla bombardována sms a telefonáty toho typu, že jsem dlužník, že musím zaplatit 50% storno poplatek, že to bylo předáno inkasní společnosti atd.. Proto jsem se rozhodla vše řešit korespondenčně přímo s ředitelem firmy (jednatel firmy si poštu nepřebírá). To konečně mělo ohlas. Výsledkem bylo z jejich strany deklarace, že nejsem dlužníkem vůči jejich firmě, nejsem v registru dlužníků a všechny moje údaje byly z jejich databáze i databáze inkasní společnosti vymazány. Pokud chcete konkrétní podklady k jednání s nimi, ozvěte se mi, ráda Vám je poskytnu. Petra fotopb@seznam.cz

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano7 ne1
ePoptávka.cz
ePoptávka.cz 23.6.2017

Dobrý den, v tomto případě bylo posouzení obchodního hovoru zdlouhavější, jelikož jej prováděl jeden z našich partnerů. Nicméně nakonec byl hovor vyhodnocen jako vyhovující - byl udělen souhlas se smlouvou, byl zmíněn storno poplatek stejně jako i další náležitosti obchodních podmínek. Zcela odmítnout musíme tvrzení, že by se hovořilo o službě zdarma. Následně neproběhlo proplacení faktury, takže byl automaticky zahájen upomínací proces. To jsou standardní postupy. Ovšem vzhledem k celkové délce posuzování celého případu a jelikož jsme již nechtěli věc dále prodlužovat, přistoupili jsme ke stornu obchodního případu.

kyticezovoce
20.6.2017
*
*
*
*
*

Nedoporučujeme společnost www.ePoptavka..cz Neustále vám budou spamovat do emailu.Po odhlášení z registrace u této firmy stále dokola chodí spamy a nabídky z oboru,které vůbec nesouvisí s vaší činností.Urgujete odhlášení a spamy stále chodí

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano6 ne1
ePoptávka.cz
ePoptávka.cz 22.6.2017

Dobrý den, již jsme na Váš stejný příspěvek reagovali jinde, nicméně tedy i zde. Jelikož provozujeme více projektů / služeb, je pravděpodobné, že jste se neodhlásil z některého aktuálního projektu, proto Vám z něj přicházejí e-maily. Předpokládám, že Vám chodí ukázky poptávek, opravdu jen ukázky. Pokud by Vás zajímaly konkrétní poptávky, je možné celý proces zpřesnit zařazením do příslušných oborů, což mohou naši operátoři zajistit.

roman kaksa
19.6.2017
*
*
*
*
*

velka pomoc a namala uspora financi mozem odporucit vsetkym co stavaju alebo prerabaju svoju nehnutelnost

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne1
Kůrová Dana
7.6.2017
*
*
*
*
*

Pomohli mi najít okamžité řešení, na které jsme spěchali na konci kvartálu. Služby budeme využívat i nadále. Byli jsme spokojení především s rychlostí.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne1
Maruška
19.5.2017
*
*
*
*
*

Se službou jsem velice spokojena. Po delším hledání na internetu jsem požadovanou službu nenašla, obrátila jsem se na Epoptávku a během tří hodin jsem dostala nabídku.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne1
vapado
27.4.2017
*
*
*
*
*

Ráno odešlu na ePoptávky /dopoledne nabídky od dodavatelů , a odpoledne výběr mezi dodavateli a následná objednávka. Jeden den stačí a mám postarostech, pak už jen kopejtka na stůl. Super Super Super

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne2
Lu2mpik
24.4.2017
*
*
*
*
*

Tak jsem si taky naletěl.... naprosto stejně jako ostatní se stejným hodnocením. Že jsem si nepřečetl podmínky je moje blbost, ale abych se za 14 dní nedočkal jediné odpovědi na mail a mezitím chodili naprosto nesmyslné poptávky z druhého konce republiky, to si jiné hodnocení nezaslouží.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano5 ne0
ePoptávka.cz
ePoptávka.cz 25.4.2017

Dobrý den, zasílání poptávek je možné kdykoliv přenastavit buď v zákaznickém účtu nebo prostřednictvím našeho operátora. Vy sám víte nejlépe, jaké poptávky a z jakého regionu Vám nejlépe vyhovují a proto je vhodné, když určíte ideální parametry zasílání. Došlé e-maily řešíme, nicméně může se stát, že některý nedorazí na správné místo. Zavolejte prosím co nejdříve našim operátorům, rádi Vám s nastavením zasílání pomohou. S pozdravem a přáním hezkého dne Jiří Ondera, produktový manažer

Přidat hodnocení
tel:
+420 251 510 908
fax:
+420 251 510 908
e-mail:
info@epoptavka.cz
web:
www.epoptavka.cz
  • Šafránkova 1243/3
  • Praha 5 - Stodůlky
  • 155 00
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 8:0012:00 13:0017:00
  • Út 8:0012:00 13:0017:00
  • St 8:0012:00 13:0017:00
  • Čt 8:0012:00 13:0017:00
  • 8:0012:00 13:0017:00
  • Máme právě otevřeno

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo