Hodnocení firmy PERFEKT SERVIS spol. s r.o. - Domácí spotřebiče

*
*
*
*
*
3 hodnocení
marek.kupka
18.6.2018
*
*
*
*
*

Perfektní servis, rychlost, přístup atd.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
stepan
22.6.2015
*
*
*
*
*

Tento příběh jsem poslal před 2 týdny do Hotpoint-ariston (indesit). Pořád dokola mě odkazují na Perfekt servis v Českých Budějovicích. Už mě to nebaví, asi si udělám nějaké servisní školení a do opravy se pustím sám, protože mrazák už skoro nemrazí. V únoru 2013 jsme koupili ledničku Hotpoint Ariston quadrio. V únoru letošního roku nám v ledničce zkyslo mléko, měli jsme za to, že někdo nechal ledničku otevřenou a proto se vypnula. Když se toto opakovalo ještě dvakrát, tak jsem objednal servis od společnosti Perfekt servis. Poprvé pan servisák rozmrazil mrazák a ventilátor v něm. Po 3 týdnech přestal mrazák mrazit, tentokrát servisák ledničku přeprogramoval. Do druhého dne se teplota nesnížila, nanuky vytekly a servisák doplnil chladicí kapalinu (celý obsah, prý 52 gramů) s tím, že žádný únik nezaznamenal a pokud prý kapalina unikla uvnitř ledničky, tak pravděpodobně unikne opět, taková závada by prý opravit již nešla. Od jeho poslední návštěvy kontroluji teploty, nastavená teplota na 4 v ledničce a -22 v mrazáku. První měsíc byly teploty v souladu s nastavením, následně se teploty typicky pohybují 3 až 5 resp. -10 až -18. Při nastavení mrazáku na -26 se skutečná teplota nezmění. Další záhodou jsou pro nás horké magnety, u mrazáku takřka hrozí popálení - to je podle servisáka prý v pořádku. Opravdu?

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Bohdana H.
14.11.2014
*
*
*
*
*

Firma mi byla přidělena společností INDESIT s tím, že provádí záruční opravy jejich praček HOTPOINT ARISTON (pračka se rozbila po týdnu používání). Technik, kterého mají pro změnu nasmlouvaného u kovoslužby praha, dorazil po osmi dnech (přestože jsem je doslova prosila o rychlejší postup, s tím, že mám tři děti, z toho jedno čtyřměsíční miminko) - konstatoval, že pračka je rozbitá, musí objednat náhradní díly a odešel. Po téměř třech týdnech nemám žádnou reakci, dovolat se kamkoliv je nadlidské síly, a veškeré informace, kterých se mi dostává, je, že s tím nemohou nic dělat ....

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano7 ne0
Přidat hodnocení
  • Karlická 52/14
  • Praha 5 - Radotín
  • 153 00
  • Servisní středisko - příjem zakázek a prodej náhradních dílů
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 7:0012:00 12:4516:00
  • Út 7:0012:00 12:4516:00
  • St 7:0012:00 12:4516:00
  • Čt 7:0012:00 12:4516:00
  • 7:0012:00 12:4515:00
  • Máme právě otevřeno

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo