Hodnocení firmy HERVIS Sports

*
*
*
*
*
26 hodnocení
smisek422
3.5.2020
*
*
*
*
*

Objednala jsem si kolečkové brusle, ktere dorazily třetí den. Kdyz jsem je rozbalila, tak byly odřené a spinave uvnitř, úplně zpocené fleky. Dvakrát jsem psala na jejich email, kde jsem poslala i fotky i jsem volala, ze chci penize zpátky, nikdo mi doposud neodpověděl. Takze mam doma odporne spinave brusle a Hervis reklamaci odmita resit. Jelikož jsou ted pobocky zavrene, tak brusle nemohu ani vratit a postovne za ně platit rozhodne nebudu, kdyz jsou spinave a zničené, tak by mi rovnou reklamaci zamitli.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Verik24
11.3.2020
*
*
*
*
*

Byla jsem si koupit boty chtela jsem jen nějaký obyčejný 💞měla jsem je cca rok sice se mi rozsoupala podrážka 💞ale v obchodě byli ochotný a vrátili mi peníze a koupila jsem si tam další boty a ty mám už rok 💞a jsou furt v pohodě 💞takže bych neřekla že je s nimi komunikace tak strašná

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Martin
7.8.2019
*
*
*
*
*

Naprosto neuspokojivá zákaznická podpora. Na začátku roku mu obchod zrušil zaplacenou objednáku a nyní ani po osmi měsících jsem neviděl zpět ani korunu. Na infolince vždy slíbí, že to interně prověří a pak se ozvou zpět. Bohužel přístup "slibem nezarmoutíš", nikdo se neobtěžuje kontaktovat mne zpět. Hervis nikdy více.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
j.sejnoha
15.7.2019
*
*
*
*
*

Škoda, že jsem si nepřečetl hodnocení Hervis dříve, odpovídají bohužel i mým zkušenostem. Zboží bylo zaplaceno, nedodáno a peníze z nich momentálně snažím třetí týden dostat zpět, přičemž mě zaměstnanci tvrdí, že je pošlou zpět za 3-5 dní. Takže aktuálně nemám ani peníze, ani zboží. Vyhněte se tomuto obchodu velkým obloukem, tady opravdu ne.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Pavel
14.6.2019
*
*
*
*
*

ZAPLACENO,NEDODÁNO, NA VRÁCENÍ PENĚZ ČEKÁM MARNĚ!!! Nevím, jestli jsou to podvodníci, nebo v tom jen mají takový bordel... Běžně nakupuji online např. v Decathlonu, Sportisimu, Intersportu nebo u Bati a nikdy jsem takový chaos nezažil!!! Běžně prodávají a nechají si zaplatit položky, které vůbec nemají k dispozici!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
komosnaE
11.6.2019
*
*
*
*
*

HRŮZA! NEKUPOVAT NIC! Objednáno zboží, dvě položky - jedna přišla,druhá ne. Napsali mi,že objednávka je zpožděna..po dvou týdnech čekaní a neodpovídaní na mé maily jsem volala na info linku, že chci vrátit peníze ...uběhly 4 měsíce, nemám ani zboží ani peníze!!! Opakované hovory s infolinkou k ničemu - ještě mě obvinili, že jim lžu a zboží mám doma a chci od nich jen peníze! Nechápu, že si to sport s takovým jménem může dovolit. Komosná Eliška

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
joseflars.kubicek
28.5.2019
*
*
*
*
*

HERVIS- internetový obchod: Dvakrát ihned po sobě mi stornovali předem zaplacenou objednávku, kterou jasně jsem platil platební kartou, ještě jsem se o vrácení peněz sám musel sálodlouze ptát, volat na jejich infolinku, přitom to museli jasně vidět, že je to zaplacené. Nerozumím tedy, proč nabízí zboží na internetovém obchodě, když potom je člověku nepošlou. A uvádí, že to v rozmezí 3-5 dnů pošlou. To samé při vrácení platby. Takže z jejich strany vůbec žádné omluvy, zprávy o stavu zboží, nedodržení dodací doby, kterou slibují, udržují jenom nakupující v neklidu. Nedoporučuji to ostatním po vlastní zkušenosti s nimi, jedině snad zajít do kamenných obchodů přímo.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
wallynka
16.5.2019
*
*
*
*
*

Tak koukám, že zdaleka nejsme sami. Stejná zkušenost. Zaplaceno předem, informace žádné, až po té, co jsme si zavolali nám přišel e-mail se zrušenou objednávkou, že prý boty nejsou na skladě. Už se námstalo jednouto samé, s tím, že boty tedy po třech týdnech přišly, ale úplně jiné... :-/ Přístup hrozný, rozhodně nedoporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Kateřina
27.3.2019
*
*
*
*
*

Zkušenost bohužel stejná, jako u ostatních... zboží objednáno, zaplaceno kartou, slíbené dodání 3-5 pracovních dnů. Po pěti dnech na infolince zjistíme, že objednávka byla zrušena, aha? Peníze prý budou automaticky vráceny do 3 dnů... je to 10 dnů a peníze nikde. Navíc e-shop zrušené zboží stále hlásí skladem. U tak velkého řetězce bych takový přístup opravdu nečekala. Velké zklamání :(

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Kayacan AKIN
15.8.2018
*
*
*
*
*

Hervis don't care about their customers. My bike's handlebar has broken. I used carefully and it was just 1 year old bike. Handle bar was rusty for the reason probably they stored the bike in wrong condition before they sell. No support, no help, no answer from main store, refused to moneyback, refused to change. They called me as it is fixed, it wasn't fixed when to store. They didn't listen to me. Main store never ever answered to me. Facebook page other options phones. No answer at all. I called their phone 10 different days, no one picked up. I sent 50 emails, no one answered back. I send them in English and Czech. So. Stay away from them if you care yourlie. PLEASE JUST BUY NOTHING FROM THEM. --- Hervis se o své zákazníky nestará. Řidítka motocyklu se zlomila. Použil jsem pečlivě a byl to jen 1 rok starý kolo. Rukojeť byla zrezivělá zřejmě proto, že před tím, než prodávají, uložili motor v nesprávném stavu. Žádná podpora, žádná pomoc, žádná odpověď z hlavního obchodu, odmítnutí vrácení peněz, odmítnutí změny. Říkají mi, protože je pevná, nebylo stanoveno, kdy je má uložit. Neposlouchali mě. Hlavní obchod nikdy mi nikdy neřekl. Facebook stránky další možnosti telefonů. Žádná odpověď vůbec. Zavolala jsem telefonu na 10 různých dní, nikdo se nepozvedl. Poslal jsem 50 e-mailů, nikdo neodpověděl. Posílám je v angličtině a češtině. Tak. Zůstaňte pryč od nich, pokud máte zájem o své. PROSÍM NIKDY NEMĚTE NIKDY OD JEHO.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Nákupní 389/2
  • Praha 10 - Štěrboholy
  • 102 00
  • OC Europark
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 9:0021:00
  • Út 9:0021:00
  • St 9:0021:00
  • Čt 9:0021:00
  • 9:0021:00
  • So 9:0021:00
  • Ne 9:0021:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo