Už mám z Trendcar bazaru od p. Raindla třetí auto a vždy jsem byl naprosto spokojen. S podobně vstřícným přístupem jsem se jinde nesetkal - za naši rodinu vždy naprostá spokojenost!
Doporučuji všem, kteří mají špatné zkušenosti s autobazary. Tady Vás nezklamou.
Nedoporučuji vůbec ! Nejde o firmu jako takovou ale fungování firmy ..
Jedna nejmenovaná sekretářka k zakazníkům moc vstřícná není , mnohokrát neumí odpověd na dotazy a přepojuje na kolegy a nedělá jí problém bavit se s svymi kolegy i přesto že u ní stojí zakazníci.
Co se týče servisu nejsem moc spokojeny - nechával jsem zde opravit svou Toyotu Auris po nehodě.
Auto nebylo při vrácení vysáte natož umyté vše jsem si dělal poté sam.
Po opravě se začala ztrácet voda , problém sem našel hned nebyla dotažená hadice.Nic hrozného co bych sám nezvládl , ale i tak sem zajel zpět ,protože to dle mého není dobře odvedená práce.
Starší pán od Toyoty velmi příjemny ! Nejdřív ze mě dělal blbce ,že mám starší model tak co a poté za mnou poslal mladšího kolegu , díky bohu aspon on se omluvil.
Nedoporučuji opravdu ne! Zajedte si radši ke kterémukoliv jinačímu servisakovi a bude se k vám chovat 100x líp a nebo do nové Toyoty.
Bohužel osvědčený nebohý garážník měl dovolenou, tak jsem po letech zkusil Toyota Olomouc, zda nepokročili o nějaký ten stupínek výše. Jako obvykle nevybočují z českého průměru úrovně autorizovaných servisů v ČR, bohužel překvapení se nekonalo. Rozvody motoru sice vyměnili - zapomněli napnout řemen k alternátoru. To mě donutilo otevřít kapotu - také zapomněli vrátit všechny zajišťovací svorky na masku a většinu originálních krytů, na které museli šáhnout. Při té příležitosti jsem si za pár tisíc objednal nový klíč, který vydržel asi 8 týdnů - po zamítnutí reklamace jsem si dovolil podrobněji prozkoumat a samozřejmě díl z Číny bez loga (můžu doporučit anglickou firmu, viz. google).
Tak jsem na pár let zase vyléčený z budoucí návštěvy.