Hodnocení firmy Geis Parcel CZ, s.r.o.

*
*
*
*
*
47 hodnocení
Barbora
24.7.2019
*
*
*
*
*

Kopie mé stížnosti na praktiky doručování: Dobrý den, jak jsem avizovala a slíbila, tak podávám stížnost na praktiky doručování Vaší společnosti. Balíček mi byl doručen po týdnu od předání zásilky Vaší společnosti, a to až na základě mé urgence. Celá záležitost se týká zásilky č. 08095038418, kterou jste od odesílatele převzali dne 11.07.2019. Odesílatel mě hned tentýž den kontaktoval s číslem zásilky s možností jejího sledování a informací, že mě bude přepravce kontaktovat prostřednictvím mailu nebo sms o stavu zásilky (což se nestalo). Následující den jsem byla doma (jsem na mateřské dovolené) a k žádnému pokusu o doručení z Vaší strany nedošlo (nebyla jsem ani žádným způsobem kontaktována) a změnil se můj stav zásilky "Nedoručení" - "Příjemce nezastižen". Obrátila jsem se na Vás tedy s žádostí o vysvětlení celé situace prostřednictvím e-mailu, kdy jsem dostala od paní XXXX lživou informaci!!! Přeposílám naši konverzaci. "Subject: dotaz k zásilce č. 08095038418 Dobrý den, dovoluji si touto cestou důrazně stěžovat na postup doručování zásilky ze strany Vaší společnosti. Dnešního dne (tj. 12. 7. 2019) jsem očekávala doručení zásilky č. 08095038418. Byla jsem celý den doma (jsem na mateřské dovolené), dům máme řádně označen. V průběhu celého dne mi nepřišel jediný e-mail ani jedniná sms a ani jsem neobdržela jediný telefonický hovor stran toho, že mi bude zásilka doručována. I přes tuto skutečnost je stav mé zásilky evidován jako "Nedoručena - Příjemce nezastižen". Žádám tímto o vysvětlení celé situace a především pak o zjednání nápravy! Je pro mne naprosto nepochpitelné, že se doručovatel ani pokusí o dourčení zásilky a naopak si celou situaci evidentně a pro zákazníka naprosto nepřijatelně zjednodušší. Osobně jsem byla dosud přesvědčena, že takový postup je typický pro jinou společnost, která je za to často, a to i veřejně, kritizována. Děkuji za brzké vyřízení. S pozdravem XXX" odpověď Vaší společnosti: "Dobrý den, zásilka byla skutečně 12.7. skutečně naložena na rozvoz. Řidič během dne zjistil, že u zásilky chybí , od odesílatele, potřebná data k doručení - přesná adresa pro dodání, informace o případné dobírce, telefonní kontakt. Z tohoto důvodu nemohla být zásilka doručena a řidič k zásilce dal sken - nezastižení. - v tomto případě, měl zvolit jiné znění skenu, než který zvolil. Za toto nedopatření se Vám moc omlouváme. Zásilka bude doručena hned, jak nám odesílatel tyto informace doplní. Děkuji za pochopení. S pozdravem XXXXX Zákaznické centrum Geis CZ s.r.o. Geis Parcel CZ s.r.o. Zemská 211/I CZ - 337 01 Ejpovice tel.: 420 9512 77777 www.geis.cz www.geisparcel.cz" K doručení zásilky nedošlo ani v následujících dnech. Ve středu 17.07.2019 v 16:07 mi přišla SMS ve znění " Geis dnes 09:00 - 17:00 doručí balík ..... Upřesnění na tel. ...." Okamžitě jsem na telefonní číslo volala a kurýr mi sdělil, že mi opravdu žádný balíček neveze!! A opět se mi aktualizoval stav ve sledování zásilky na "Nedoručení" - "Příjemce nezastižen". Druhý den ráno jsem opět volala na telefonní číslo kurýra, který byl uvedený v sms z předchozího dne, ale ten mě opět ujistil, že mi žádný balíček neveze. To už pro mne byla poslední kapka. Na infolince mi bylo sděleno, že mi balíček bude doručen nejspíše následující den, ale že informaci paní ještě ověří a kontaktuje mne. Kontaktovala mne s informací, že mi balíček doručován nebude, protože byl už několikrát naložen na rozvoz a já jsem doma nebyla zastižena, takže mám jedinou možnost si balíček vyzvednout na depu. Požádala jsem tedy o vyznačení k zásilce, že budu podávat stížnost, že si v žádném případě pro zásilku na depo nepojedu, ani si nepřeju její odeslání zpět odesílateli a důrazně žádám o doručení zásilky! Následně jsem kontaktovala odesílatele zásilky, který mě ujistil, že z Vaší strany nebyl žádným způsobem kontatkován ohledně doplnění údajů o mé osobě a že se na Vás obrátí s reklamací a zaurguje doručení zásilky. Následně jsem byla kontaktovaná Vaší pracovnicí, že mi následující den zásilku doručíte, ale že si pro jistotu mám ještě ráno zavolat na infolinku a připomenout se, aby opravdu k doručení zásilky došlo (což mě opravdu pobavilo, ale nakonec to nebylo od věci). Druhý den jsem si potřebovala jet zařídit nějaké záležitosti mimo domov, tak jsem se pustila do zjišťování kontaktu na kurýra, který mi zásilku poveze, abych se informovala o předpokládaném čase doručení. Vzhledem k tomu, že se následně změnil stav zásilky na "Rozvoz plánován na 2.kolo", tak bych asi jen spekulovala, jestli by vůbec došlo k doručení, kdybych se nepřipomněla... Chtěla jsem se s Vámi podělit o moji zkušenost s Vaší společností. Vaše služby v žádném případě nedoporučuji (o celé situaci jsem informovala i odesílatele) a Vaše služby (doufám) již nikdy nebudu nucena nevyužít. S pozdravem XXX

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
mapa
30.5.2018
*
*
*
*
*

Společnost je pro běžné doručování spotřebního zboží z e-shopů do domácností zcela nepoužitelná. Není schopná zajistit dodávku ani na konkrétní den, natož pak v nějakou konkrétní hodinu. telefonní kontakty na jednotlivá depa pro jistotu zcela odstranili a zákazník / příjemce zboží, je tak odkázán pouze na jejich centrální dispečink, kde zaměstnávají osoby psychicky odolné jakémukoliv konstruktivnímu i destruktivnímu stylu vyjednávání. jejich odpovědi jsou buď nekonkrétní (ověřím, zjistím, ale již se nikdo neozve) nebo odmítavé (dnes to bohužel nebude, možná zítra, ale také to může být někdy jindy). Tudy cesta nevede. Takováto společnost by měla zmizet z trhu.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
englik
19.4.2018
*
*
*
*
*

Naprosta tragedie. 18.4. mi mela byt dorucena zasilka. V poledne, v den doruceni prisla SMS, ze se doruceni odklada na 19.4. Takze zbytecne puldenni cekani na dorucovaci adrese. 19.4. jsem se dozvedel (po telefonickem hovoru na call centrum), ze ani 19.4. nebude zasilka dorucena, protoze depo ma pry problemy...... Takze opet dalsi zbytecne puldenni cekani na dorucovaci adrese. Pry bude doruceno mozna nasledujici den, ale nezle to garantovat. Takze 1 hvezdicka pracovnici call centra. Geis uz nikdy vic. Jsou to naprosti amateri.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Pavla
15.12.2017
*
*
*
*
*

Dle mých zkušeností nejhorší dopravce ze všech. V pondělí nám měli dovézt postel, která vážila 165 kg. Garantují, že ve chvíli, kdy se zásilka naloží, pošlou sms a že hodinu před samotnou dodávkou řidič volá. V pondělí nic nepřišlo, volala jsem na infolinku. Dostala jsem odpověď, že doručení nestihli (což jsem si všimla i sama), a že přesunou na středu. Opět nic. Tentokrát jsem psala email. Odpověděli obratem, to jim jde ke cti, že z technických důvodů opět nestihli. Nebudu to prodlužovat, postel přišla v sobotu v 10:00. Žádná sms nepřišla a řidič mi volal 15 minut předem. Řidič za to ovšem nemůže, naopak byl velmi ochotný. To vidím jako jediný klad celé této přepravní služby. V dnešní době, kdy i Česká pošta (občas) posílá sms, mají naprosto tragický (respektive žádný) servis zákazníkovi.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Marie
11.12.2017
*
*
*
*
*

Škoda, že nejde dát méně než 1 hvězdičku, protože je to opravdu nejhorší přepravní společnost! Geis vyloženě NEDOPORUČUJI! Měla jsem 3 zkušenosti se společností Geis a všechny byly velmi negativní. Pokud máte možnost využít JAKOUKOLIV JINOU společnost, udělejte to! 1. Během první zkušenosti se zásilka ztratila na skladu, zjistila jsem to až náhodou, musela jsem udělat x telefonátu a po 7 dnech jsem zásilku konečně obdržela. Ale i ten proces po nalezení zásilky byl složitý. Prosila jsem kontakt na doručujícího řidiče, ten jsem ani po několika telefonátech nedostala. Měla mi přijít zpráva ohledně času doručení a nic nepřišlo. Kontaktovala jsem Geis a řekla, že budu k dispozici do 16:30, slečna mi řekla, že doručují do 17:00, takže si myslí, že to bude v pořádku. Řidič mi nakonec volal v 16:58, že právě dorazil... 2. V druhém případě řidič nechal zásilku cizí osobě na cizí adrese. Ohledně adresy byla chyba na straně odesílatele, avšak, když jsem na to řidiče upozornila a chtěla se s nim domluvit na dalším postupu, tak řekl, že ho to nezajímá, položil telefon a nechal zásilku nějaké cizí firmě na druhém konci města. A samozřejmě přestal zvedat telefon. 3. Poslední zkušenost byla taková, že zásilku slíbili na pondělí, ale nic nepřišlo (zásilka ale již byla v pražském skladu). Potřebovala jsem ji urgentně, a tak po telefonátu s Geisem řekli, že ji označí jako urgentní a doručí v úterý dopoledne. Po několika telefonátech (pokaždé čekání na lince alespoň 10 min) řekli, že dnes zásilku nedoručí. Pokusila jsem se domluvit, že bych ji převzala osobně, avšak ani to nebylo jednoduché. Telefonicky mě přepojovali na sklad, kde telefon nikdo nebral, přímé číslo na sklad mi odmítli dát. Po cca půlhodině to nakonec dohodli a řekli, že si ji teda můžu sama vyzvednout. Musela jsem si tak vzít taxi a jet na okraj Prahy pro zásilku sama, nejen, že jsem zaplatila za doručení, ale i dalších 600 Kč za taxi. Odpovědí na moje stížnosti byla nakonec pouze „omluva za komplikace“ a sdělení, že „negarantují termín dodání“. P.S. Podívala jsem se na hodnocení Geis online a vidím, že zdaleka nejsem první, komu Geis nevyhovuje. P.P.S. Jediné, co mají poměrně dobré, jsou operátorky na call centru, možná příliš nepomůžou, ale jsou docela milé.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
aclex
22.11.2017
*
*
*
*
*

Real *hit parcel company. Never contact you by a phone. In a case of 1 unsuccessful delivery - - will send your parcel back, without any information. Never !NEVER! use this company.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Libor Jelinek
5.10.2017
*
*
*
*
*

Nejhorší přepravce, jaké ho jsem zažil. Tragédie. Nedá jakékoli avízo, že zboží přijali a kdy budou doručovat. Zavolají pár minut před. Nelze se domluvit s přibližným časem na další den. Abyste si na převzetí balíčku vzali 2-3 dny volna po které budete sedět a koukat z okna až laskavě přijedou.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Kevin
25.5.2017
*
*
*
*
*

Zkušenost velice špatná. Po sms , že mi bude doručena zásilka , se nikdo neozval a zásilku nedoručili. Podle paní na infolince je tato sms pouze "možna doručíme" . Tuto společnost už nikdy více.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne1
Kraifová
4.5.2017
*
*
*
*
*

mám s touto společností velmi dobré zkušenosti.Ridič příjemný,čas ,který ráno upřesní po telefonu souhlasí,večer přijde SMS,druhý den mám balík v ruce.Mám malou prodejnu a balíky mi chodí dost často.Neporušené a v pohodě.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
dgol
11.4.2017
*
*
*
*
*

nechápu jak ještě může tenhle dopravce fungovat,je zbytečné se už rozepisovat,protože u nás je to jako přes kopírák ,7.4 dopoledne měl být doručen balík, nikdo nevolal ani nepřijel a z nepochopitelných důvodů byla zásilka již ve 12.05 odeslána zpět odesilateli,takže s Geis již nikdy více

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
Přidat hodnocení
  • Zemská 211
  • Ejpovice
  • 337 01
  • mapa
Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo