Hodnocení firmy MT nábytek

*
*
*
*
*
124 hodnocení
Ludassvoboda
4.5.2017
*
*
*
*
*

Po přečtení předchozích komentářů jsem si vzpomněl na jeden web, který jsem nedávno našel. Snaží se tam pomoci poškozeným zákazníkům, kteří díky krachu mt nábytku nemají ani nábytek, ani peníze a nevědí kam se obrátit. Tady je odkaz http://obchod-nabytek.cz , třeba to někomu pomůže.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
oklamaný
27.4.2017
*
*
*
*
*

Rozhodl jsem se urgovat reklamaci postele, kterou jsem zadal již před měsícem a teď je mi jasné proč se nikdo neozval.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
lucky-l
27.4.2017
*
*
*
*
*

Dobrý den.Reklamovala jsem sedací soupravu po jednem roce.Pred 2mesici mi uznali reklamaci a čekala jsem datum odvozu sedačky na opravu a e-shop zruseny,telefony hluche,na emaily nereaguji.Je tady prosím nekdo kdo Mi poradí co mám dělat?Nebo kdo mà podobný problèm.Lucky-l@seznam.cz

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
koktejl1000
26.4.2017
*
*
*
*
*

To co zde čtu mě jímá fakt hrůza. Já u MT nábytku nakoupil asi 3x a vždy v naprostém pořádku slušné jednání, ne, že bych vám všem zde chtěl kazit kampaň proti, ale fakt jsem byl vždy spokojen, ted jsem zase chtěl nakoupit a z hrůzou zjišťuji, že nejsou. No tak snad koupím jinde. Samozřejmě je to nemilé jak pro zákazníky tak pro ně samotné a kolik lidí zůstalo bez práce. No je to takový svět, za který jsme zvonili klíčema.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
camila
14.4.2017
*
*
*
*
*

Myslím že to co si zasloužili, to mají. Firma zkrachovala ale lituji ty, kteří měli zaplacený nábytek a poslali to zpět aby jim firma vrátila zpět peníze, málem jsem tak dopadla i já bez peněz a ještě bez zboží. Jejich jednání víc než hrůza, proběhly 2 reklamace a vždycky mi to dodali se stejnou vadou, nábytek pořád ještě nemůžu smontovat a leží mi doma. Samozřejmě že mne o ničem neinformovali, vypojily telefony, e-shop neexistuje a tím si myslí že to pro ně končí. To je opravdu seriózní jednání. Pokud nábytek nepůjde žádným způsobem smontovat, podám žalobu na Mt nábytek/firmu Exiteria.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jaroslava
13.4.2017
*
*
*
*
*

Je to podvodná firma. Koupila jsem si zde sedačku a po měsíci je hrozná!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
regie
17.3.2017
*
*
*
*
*

Také jsem nakoupil na MT nábytek. Koupil jsem si sedací soupravu a pár měsíců jsem se z ní i těšil. Ale pak jsem v ní objevil kůrovce... To mi jako vadu ještě uznali, ale prosezenou sedací plochu ne! Nábytek ze začátku působí jako výhodný nákup z pohledu poměru cena/výkon. Ale je to dojem klamný, pro výrobu jsou použity velmi nekvalitní materiály. Tedy alespoň v mém případě. Dodaný výrobek byl nekvalitně zpracován, proces reklamace byl odbyt a v rozporu s platnou právní úpravou. Podrobnosti zde: http://www.vadne.cz/e-shopy/mt-nabytek-neuznal-reklamaci-sedaci-soupravy/

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Pamast4
15.3.2017
*
*
*
*
*

Bohužel mám taky špatnou zkušenost. Zboží bylo sice dodáno včas, nicméně termín dodání si nemůžete vybrat, přitom jsem objednávala celý obývák, takže auto když dorazilo tak bylo plné jenom mojí zakázkou a i přes reklamu na internetu mi na lince sdělili, že o víkendu nezavážejí, mají to prý pozastavené. Horší ale bylo, že po rozbalení krabice - podotýkám, že neporušené, byl jeden díl absolutně rozštípaný. Na moji reklamaci mi odpověděli, že jsem si to udělala sama neodbornou manipulací či montáží (ke které jsem se ani nedostala) a že mi objednají nový díl, který si samozřejmě zaplatím a i toto řešení jsem musela navrhnout sama. Telefonistka na reklamacích evidentně školená v omílaní stejných frází typu kolovrátek, absolutní nezájem zákazníkovi vyjít vstříc. Jsem zvědavá kolik si za nový díl budou účtovat.. Dobrá firma se pozná podle řešení problémů a požadavků zákazníků. Toto evidentně dobrá firma není. Pouze překupník, který chce rychle vydělat na levném polském nábytku. No měla jsem si nejdřív přečíst recenze:-) Takhle jsem o docela drahou zkušenost chytřejší. Rozhodně nedoporučuji u nich nakupovat. Já to tedy již nikdy více neudělám..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jaroslava.Routova
15.3.2017
*
*
*
*
*

Neseriozní firma, nereaguje na e-maily, hrozný přístup k zákazníkovi. Objednaný nábytek jsme obdrželi samozřejmě po termínu, z objednané obývací stěny chybělo mnoho dílů i spojovacího materiálu. Postel z masivu která byla objednaná současně s nábytkem po šesti dnech praskla po celé délce bočnice ( vážím 80 kg ). Uběhl měsíc, chybějící díly nábytku stále nemáme a k posteli se reklamační tým vyjádřil, že bočnice mohla prasknout i špatnou montáží. Na naše vyjádření nesouhlasu s jejich zamítnutím se na další e-maily vůbec už neozvali a na telefonický rozhovor reagovali stále jednou větou : reklamace je zamítnutá a uzavřená. Obzvlášť v dnešní době konkurence by si takové jednání a přístup neměla žádná firma k zákazníkovi dovolit, je to vrchol neserioznosti, proto po tom všem objednáváme soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek a bude se reklamace řešit soudně. Když společnost jedná tímto způsobem, udělat se něco musí, jinak s námi zákazníky bude stále zacházet takhle nehorázně.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
mmachall
26.2.2017
*
*
*
*
*

Doručený výrobek se rozcházel s výrobkem na fotografii na webu a pak se eště zdráhali u reklamace která do dnes není vyřízena, to snad mluví za vše..45 denní lhůta na vrácení je možná pouze pokut ste křeslo nerozbalili, zajimavý tah.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Palackého 1341/2
  • Jeseník
  • 790 01
  • OC Alkron Jablonec
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 8:0022:00
  • Út 8:0022:00
  • St 8:0022:00
  • Čt 8:0022:00
  • 8:0022:00
  • So 14:0022:00
  • Ne 14:0022:00
  • Máme právě otevřeno

  • infolinka!

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo