Hodnocení firmy Geis Parcel CZ, s.r.o.

*
*
*
*
*
692 hodnocení
tom.ruzicka
23.8.2019
*
*
*
*
*

Snad největší bída na trhu! Kdyby uměly balíky chodit, tak jsou na místě dřív pěšky!! Ani ČP není taková tragédie!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
martindvoulety
22.8.2019
*
*
*
*
*

Totalne nespokojeny. Prisel email, ze mi doruci balik. Zadna dalsi komunikace. Balik lezi na depu, protoze ho do 14:00 hod nestihli dopravit ke me. Kdybych nezjistoval na jejich strankach, kde balik je, tak to ani nevim. Uz nikdy!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anna Skřivánková
22.8.2019
*
*
*
*
*

S touto firmou jsem velmi nespokojena. Doručení proběhlo ve čtvrtek. Řidič přijel ve stanovený čas a neměl peníze na zpět. Řekl, že ten den přijede znova v 15:00. Čekala jsem do 17:00, nikdo nepřijel. V pátek s manželem voláme stejnému řidiči a sdělí nám, že přijede mezi 15:00 - 18:00. V 14:30 telefon (pan Hudec - brigádník a jiný řidič), že má naši zásilku a že už je poblíž. Manžel mu sdělil, že budu doma a ž v 15:00. Odjel. V pondělí přijel pan Hudec a na zvoncích máme napsáno, že nefunguje sluchátko. Než jsem obula syna a utíkala dolu z 5. patra (jsem v 34. týdnu těhotenství) , pan řidič už nakládal zboží zpět do auta a odjížděl. Když jsem na něj volala, opět ho vyndal. Sdělila jsem mu v klidu, že nejsem moc spokojená se službou a že budu požadovat slevu na dopravném. Pan Hudec argumentoval tím, že u nás v pátek byl. Sdělila jsem mu, že byl domluven jiný čas. Pan řidič se velmi rozčílil, začal na mě křičet, jestli zásilku tedy chci. Můj syn se ho bál, už ani nevím, jak jsem reagovala a pan Hudec hodil mým zbožím do dodávky, nasedl a odjel. Byl velmi agresivní a poslal mě "do hajzlu". Cestou ještě na silnici málem srazil sousedku. Sdělila jsem mu v klidu do okénka, že si na něj budu stěžovat. PO příchodu domů jsem volala na dispečink. Paní Drábková mi sdělila, že zásilka byla již 3x doručena a proto nemám nárok na její opětovné doručení. Sdělila jsem jí, že 2x doručena nebyla, protože řidič nepřijel a neměl na vrácení. To paní Drábkovou nezajímalo. Musela jsem si to vyloženě vyhádat, pak tedy dispečerka svolila a slíbila mi ještě 1 doručení. Drhý den nic, pět volám na dispečink, mluvím s paní Drábkovou. Sdělila mi, že zásilka bude doručena další den. Další den nic, mluvím s paní Hybnerovou. Opět mi slíbí, že zásilka je na depu v Modleticích, kam si mohu dojet :-DDD a nebo že mi zásilku další den doručí. Další den opět nic. Hovořím s dispečerem a ten mi sdělí, že zásilka byla opět odeslána ODESÍLATELI BONAMI. K tomu už není co dodat. Jen že NIKDY VÍC.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
crazytown
22.8.2019
*
*
*
*
*

Nespokojenost, dorucuji mi balíčky od 19.8 a stále jen výmluvy že řidič je nemocný a kolega nestíhá, balíčky leží od 20.8 na depu České Budějovice, již NIKDY více Geis, i ta Česká pošta je spolehlivější než oni!!!!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
dankova.hanka
22.8.2019
*
*
*
*
*

Naprostá nespokojenost, už druhý den je uvedeno, že byla překročena kapacita trasy Jak si toto vůbec můžou dovolit? Jak dlouho budeme čekat na doručení? Naprosto nedoporučuji!!! 20. 08. 2019 13:42 Ostrava Převzetí zásilky 20. 08. 2019 13:42 Ostrava Převzetí zásilky 20. 08. 2019 15:18 Ostrava Příjem na depo 20. 08. 2019 15:18 Ostrava Naložení na HB 21. 08. 2019 06:05 Brno Příjem na depo 21. 08. 2019 10:11 Brno Překročena kapacita trasy 22. 08. 2019 09:32 Brno Překročena kapacita trasy

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jedlickovakatka99
21.8.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den, dnes jsem byla velmi nespokojená s panem kurýrem Ručkou. (OKRES NOVÝ JIČÍN) Byla mi napsaná sms v 8:54, že balík bude doručen mezi 14:21 - 16:21. V 9:33 mi pán zavolal, že je u nás. Odpověděla jsem mu, že nejsem doma a že to má hodit k mé matce, která bydlí ve stejné vesnici (cca 2 minutová zajížďka), pán mi odvětil, že je prostě u nás a že mi to tu nechá u někoho, jeho slova: "Teď tu prošla nějaká paní, tak té to dám.". Vypnul telefon a to bylo vše. V sms jsem se ho zeptala, komu to teda dal a ani se neuráčil mi odpovědět. Po příjezdu domů jsem chodila od bytu k bytu a sháněla svůj balík. Příště už nebudu taková kr... a budu požadovat vrácení peněz za nedoručení. VELMI NEDOPORUČUJI A KDYKOLIV BUDU MÍT NA VÝBĚR JINOU ZÁSILKOVOU SPOLEČNOST, TAK NEBUDU VÁHAT.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
sip.elektro
20.8.2019
*
*
*
*
*

Depo Karlovy Vary důrazně doporučuji zrušit. Nefunkční. Klasika - druhý den přijde sms, že doručí den další a poté už se nikdo neozve. Nikam se nedovoláte, balíček nedostanete. Jen arogance a opět arogance. Já osobně s Geis již nikdy více. PS: Píši odesílateli kritický dopis.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
pikanjiri
16.8.2019
*
*
*
*
*

Pokud budete chtít bezproblémovou "dodávku", požadujte pana Černého...To je člověk na svém místě, šikovný pracant a inteligentní člověk v "jednom".

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
susamon
12.8.2019
*
*
*
*
*

Dost jsem se toho bál po těch recenzích tady, ale za mě tedy naprostá spokojenost. Napsali mail kdy dorazí zásilka, v den dodání zavolal ráno řidič jestli se může stavit mezi 10-11, v 10:50 byl u mě, ještě mi ochotně svezl náklad radlíkem před vchod, chování měl příjemné, vše super. Jediná nepatrná výtka by mohla být za lehce nesrozumitelné maily a sms generované automatem, člověk si je musí přečíst třikrát, aby pochopil správně :D

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Janák Karel
9.8.2019
*
*
*
*
*

Opakovaně naprostá nespokojenost. Opětovně nedoručený balíček a opětovně jen výmluvy. Ještě nikdy nedoručili nic, tak jak by měli. Zakázat je, zrušit je, nepoužívat je.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Přidat hodnocení
tel:
+420 951 277 777
fax:
+420 951 280 509
e-mail:
objednavka@geisparcel.cz
web:
www.geis-group.cz/
  • Hliňany 22
  • 400 02 Řehlovice
  • mapa
Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo