Hodnocení firmy Geis Parcel CZ, s.r.o.

*
*
*
*
*
8 hodnocení
Renata Hajnová
21.5.2019
*
*
*
*
*

Raději bych neudělila žádnou hvězdičku, pokud tato firma nevymění arogantí řidiče, měla by raději skončit s poskytováním služby. Dvakrát jsem měla stejnou zkušenost s řidičem, se kterým nebylo možné se konstruktivně domluvit, navíc jsem se dozvěděla, že pokud nejsem doma, tak si nemám z internetu nic objednávat, Podotýkám, že v sms s info, že budou doručovat, nebyl uveden konkrétní den, takže je jasné, že v den, kdy zavolají, že za dvě hodiny doručují, si člověk opravdu nemůže vzít z práce dovolenou. S jinými firmami je možné se vždy domluvit, tak proč to nejde u Geis, netuším. Jejich úložiště jsou povětšinou trafiky, takže větší balík tam nechtějí ukládat (což je pochopitelné). Pokud bude mít internetový obchod pouze Geis, jako dopravce, nebudu si z něj již nic objednávat. Za ty nervy to opravdu nestojí. Renata Hajnová, České Budějovice.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
annapastor
16.5.2019
*
*
*
*
*

Po nezdařeném doručení jeden den, další den 9 hodin čekání na adrese s tím, že řidič v 5 telefonátech potvrdil, že veze balíček pro mne a do dvou hodin /14/ bude na místě. V 15:04 na telefon řekl, že balíček na autě nemá, že už zde byl. Prostě jednání KATASTROFA!!!!! Lhaní, lhaní, hrůza. Nikdy více!!!!!!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
ivan.slanec
20.3.2019
*
*
*
*
*

Zkušenosti s depem České Budějovice jsou otřesné. Zásilka ležela cca týden někde na depu a údajně jí ani nemohli najít. Komunikace s paní Kotvovou byla zoufalá. Tato pracovnice je arogantní, neinformovaná a zralá na okamžité rozvázání pracovního poměru pro naprostou neschopnost. V příloze posílám doklad o sledování zásilky, který je dost výmluvný Ivan Slanec

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
dasha.horakova
18.10.2017
*
*
*
*
*

Řidič nedoporučuje balík do lokality, kam se mu nevyplati zajet. Prostě napíše, že adresáta nezastihl. Já jako adresát jsem už 3 dny strávila čekáním na doručení a stále marně... Nemohu dokázat, že vůbec nepřijel, takže hovory s "příjemnou" slečnou na pobočce, která mi tvrdí, že už jsem třikrát nebyla na dodací adrese k zastižení, jsou vážně na nic. Nechápu, jak firma s tímto přístupem může být vubec na trhu, uz nikdy víc!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
janspatny
12.9.2016
*
*
*
*
*

Řidič na mě narafičil poškozený balík, abych si toho nevšiml dokud ho nezaplatím a nepodepíšu. To není moc slušný chování...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
lenka64
24.7.2016
*
*
*
*
*

Nejhorší přepravní služba!!! Ale bohužel je to o lidech, pánům se do zapadlých obcí nechce, vymýšlejí výmluvy, lži...jen aby odložili dodání až toho budou mít víc...Bohužel u některých prodejců není jiná možnost, tak je potřeba se obrnit trpělivostí.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
petr2369
25.5.2016
*
*
*
*
*

Hodnocení firmy Geis Parcel. To se snad ani nedá. Teda aspoň někteří její pracovníci se vůbec nedají ohodnotit! Měl jsem info o zásilce, že mne bude kontaktovat firemní řidič v dopoledních hodinách, kdy mi zásilka bude předána. Na stránkách Geis Parcel mají uvedenou pracovní dobu od 8:00, ale je to úplně jinak. Po noční směně mne probudil telefonát od řidiče již v 7:30 a bylo mi neochotně řečeno, že mi zboží předají mezi jedenáctou a dvanáctou hodinou. Když jsem zmíněnému řidiči pověděl, že bych jí potřeboval před 10:00 nebo až po 12:00, odpověděl mi, že teda bude dodána až příští den. Na dotaz jestli mi jí může nechat na Geis výdejním místě mi řekl, že to nejde. Nelenil jsem a snažil se upravit denní program a oddálil dvě schůzky tak, abych mohl zásilku převzít a volám opět zmíněnému řidiči přesně v 8:00, že teda bych zásilku mohl převzít od 11:30 do 12:00. K mému velkému údivu mi řidič pověděl, že teď už je na cestě a budu muset čekat do zítřka. A to vše bylo do 8:00. V 8:00 jsem volal na operátorku z této firmy kterou zde nebudu jmenovat, pověděl jí celý příběh a opět jsem se setkal s nezájmem. Řidiči si prý někdy nakládají zboží dopředu a nedá se to řešit jinak. Nakonec mi odmítla dát i kontakt na někoho kompetentního u koho bych mohl podat reklamaci a že prý to mohu udělat jen přes ní tak, že pošlu email. To se mi zdá trochu divné stěžovat si osobě na kterou si stěžujete. Z obavy, že se dnešní události budou opakovat, jsem se pokusil přesměrovat zásilku na výdejní místo Geis a to mi bez nejmenších problémů šlo a i mi došla potvrzovací sms, že zboží bylo přesměrováno, ale bohužel mi ještě nepřišla sms s termínem dodání. Tak nevím. Budu zítra opět odvolávat a přehazovat schůzky? Mé řešení pro další nákupy je tedy jasné a ušetří mi čas, peníze a nervy. Budu využívat službu PPL a nebo Českou poštu, kde jsem byl v minulosti spokojen. Petr Marek

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Denisa
4.12.2015
*
*
*
*
*

Rychlost dodání v pořádku, avšak chování doručovatele naprosto nevhodné. Dopoledne mi 2x volal, bohužel jsem telefon nemohla zvednout, načež jsem se ihned, jak to bylo možné, ozvala a omluvila. Doručovatel mě doslova seřval, byl vyloženě protivný a neochotný. Z toho důvodu tuto službu nehodlám již nikdy využít, nemám toto zapotřebí. Zkušenost s touto firmou jsem měla ještě dříve jednou, a tam vše v pořádku. Myslím, že by si firma měla pohlídat, kdo u ní pracuje.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
tel:
+420 951 277 777
fax:
+420 951 230 159
e-mail:
objednavka@geisparcel.cz
web:
www.geis-group.cz/
  • Hraniční 2253
  • České Budějovice - České Budějovice 5
  • 370 06
  • Depo 30
Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo