Hodnocení firmy Top Shop

*
*
*
*
*
13 hodnocení
rysava
18.4.2019
*
*
*
*
*

Také mám negativní zkušenost..Naslibuji hory doly a realita je jiná. Uvidím, jest-li mě celý balík (2 balíky) včetně členství vůbec vezmou zpátky..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
evca
1.2.2019
*
*
*
*
*

Katastrofa děs,zboží nekvalitní a předražené,na zákaznické lince zaměstnankyně neochotné,arogantní.Už nikdy bych si nic u této firmy nekoupila a nikomu nedoporučovala.Koupila jsem čtyřhranný pekáč s poklicí,obyčejný šmejd.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
sirata
8.1.2019
*
*
*
*
*

Jednoznačně POZOR!!! nenakupovat.... říkají, že pošlou výrobek, ale najednou je z toho členství!!! a děsná pálka za poštovné za "dárek", o pracovnicích na CC lince ani nemluvě...Už s nimi nechci nikdy nic mít !!!¨ supeer ještě při ukládání hodnocení došlo k chybě!!! tak snad to projde

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
jitej
20.9.2018
*
*
*
*
*

NEDOPORUČUJI !!! Jeden z nejhorších shopů s kterými jsem se setkala. Jak už tady někdo psal, ke zboží přidají kartu jakože "zdarma",ale nakonec zjistíte, že objednaná věc bez karty byla o nějakých 6 set levnější. Přidají bezcenný dárek.... Řeknou jen to co chtějí, zamlčí co by neměli, (např., že používání "vibroshaper" má celou řadu kontraindikací) pošlou to co momentálně mají, bez ohledu na to co jste si objednali, když vrátíte, napíšou sms, že byla reklamace vyřízena a že pošlou správné zboží, za deset minut další sms, že vrací peníze...Zeptáte se jak tomu máte rozumět, přijde nic nevysvětlující odpověď. Otřesná komunikace, předražené nekvalitní zboží, neprofesionální přístup. Nic nezkazíte, když nic neobjednáte. Ušetříte peníze, čas a nervy. Zatím co píši hodnocení, přišla místo vysvětlení zpráva- viz příloha.... Výsměch!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
info
14.9.2018
*
*
*
*
*

Tuto firmu rozhodně nedoporučujeme. Koupili jsme ochlazovač vzduchu. Při koupi nám navrhli členství v nějakém klubu-prý zdarma. Přišla faktura, členství klubu bylo zpoplatněno kolem 500,-.Cena zboží byla sice o to ponížena, ALE! : Ochlazovač protéka,takže jsme ho vrátili. Na telefonický dotaz nám odpověděli, že nám vrátí všechny peníze, ale dostali jsme samozřejmě platbu poníženou o členství v klubu.... NESOLIDNÍ. NEDOPORUČUJEME.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jarda
30.8.2018
*
*
*
*
*

Nejvíc mě štve, že zneužívají mé telefonní číslo, které jsem jim poskytl při koupi nějakého zboží a neustále otravují a vnucují se.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
logta
2.8.2018
*
*
*
*
*

nikdy tady nic nekoupim,,co jsem koupil,tak vubec nešlo,zlodějna ze zahraničí,nikdy více

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
30.5.2018
*
*
*
*
*

Tuhle firmu již nikdy více, manželka si objednala hranatou pánvičku s poklicí, k tomu dostala kulatou pánev s poklicí. Větší shit jsem neviděl. Výrobek mám být od firmy Delimano, ale firma Studio Moderna s.r.o. zřejmě kšeftuje s nějako trojkovou jakostí jinak to není možné.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jiří z Opavy
20.11.2017
*
*
*
*
*

Studio Moderna NEDOPORUČUJI: Dne 23.9.2017 jsem si objednával telefonicky 2 matrace a 2 polštáře na splátky. (potvrzeno dnes 20.11. že tomu tak bylo) Po 3 týdnech jsem urgoval dodávku. Prý to posílají do výroby v Německu na výrobu a do měsíce by to mělo být. Dne 30.10. jsem to opět urgoval a bylo mi sděleno, že budou naskladněny 2.11. a dodací list bude vystaven 3.11. a zboží bude dodáno v týdnu do 10.11. Dne 8.11. jsem se dotazoval na stav zakázky. Nic tam není a prý mají dodávku naskladnění nahlášenou na 17.11. což jsou svátky. Dnes 20.11. jsem opět prověřoval svou objednávku a bylo mi řečeno, že naskladnění bude 27. - 29.11.2017, takže do 2 měsíců zboží mít nebudu. Kdybych věděl, že na dodávku budu tak dlouho čekat, bez předešlého upozornění, nad objednávkou bych se asi pozastavil.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
ivana.jandova141
22.5.2017
*
*
*
*
*

Já mám bohužel velice negativní zkušenost s pracovnicí v zákaznickém servisu p. Hofmanovou. Jsem letitou zakáznicí, dosud jsem nikdy nic nereklamovala. Nyní jsem vracela oprýskaný hrnec Stone legend. Peníze mi přišly po měsící nazpět - dokonce 2 x. Sama od sebe jsem zavolala, že přeplacenou částku vracím poníženou o poštovné. Nebudu popisovat celou anabázi, ale p. Hofmanová jednala velice arogantně. Nejdříve mě přesvědčovala, že jsem musela vracet dva hrnce, potom mi vynadala, proč jsem jim poslala kopii dodacího listu dvakrát. Do třetice mi přímo vynadala za to, že jsem si ponížila vrácenou částku o část poštovného. Mimochodem nejdřív vám vráti peníze zhruba po 30 dnech, teprve za dalších 14 dní další složenkou vrací poštovné. A to ještě pouze za balík, nikoliv už za doporučený dopis, ve kterém šly kopie podacích lístků. Takže reklamace super - starosti se zabalením, cesty na poštu - s balíkem, (poštovné 182,-- Kč); dvakrát se složenkou pro peníze; a nakonec ještě drzá nepříjemná ženská v zák. servisu. Je mi 60 let a stěžuji si poprvé v životě (na služby). Ivana Jandová. Moje stížnost patří pouze reklamaci, ne celé firmě jako takové.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
Přidat hodnocení
  • U nákladového nádraží 3146/6
  • Praha 3 - Strašnice
  • 130 00
  • sídlo společnosti
  • mapa
Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo