Dobrý den, dnes jsem zakoupila dětské botičky v obchodě Botonožka v Bechyni, který mi doporučily kamarádky. Výběr zboží se mi zdál v pořádku, ale z přístupu obsluhy jsem prostě v šoku, naprostá arogance hraničící až s drzostí. Byla jsem tak zaskočená takovýmto přístupem k zákazníkovi v dnešní době, že jsem nedokázala adekvátně reagovat a nechala ze sebe udělat “blbce”. Uznávám, že paní prodavačka měla v podstatě pravdu, ale způsob, kterým se ke mě chovala bych čekala nanejvýš v časech hluboké totality. No, v Bechyni se toho asi zase tolik nezměnilo. Nicméně v tomto obchodě mě už nikdy nikdo neuvidí i kdybych měla jet pro příští botičky do Berlína.
Gabriela R.
Dobrý den, já bohužel moc spokojená nebyla. Nejedná se kvalitu bot, ale o arogantní přístup při nákupu. Přišlo mi, že se velmi propagují boty Superfit a jelikož ty jsme nechtěli, paní velice nepříjemná. Při výběru bačkůrek, mi byl vysypán pytel několika párů bot na zem, abych je vyzkoušela synovi. Paní se spíše věnovala druhé zákaznici, která právě kupovala zimní boty od značky Superfit! Myslím si, že výběr tam mají pěkný i boty jsou kvalitní, ale bohužel mě odrazuje přístup paní prodavaček :-(!
Velmi ochotný a proškolený personál, kvalitní obuv za dobrou cenu, možnost parkování v blízkém okolí. Pokaždé jsme odešli velice spokojení a rádi se sem vracíme. Petra
Z mé strany bohužel velká nespokojenost. Souhlasím - velký výběr bot a ochotný personál, bohužel jen do doby, nežli nastane s koupenou obuví problém! Po měsíci od koupě a cca 14 dnech používání se podrážka drolila. Boty jsem tedy šla reklamovat. Bohužel jaké překvapení - z ochotného personálu, se stal ihned nepříjemný. Paní byla velice arogantní a prakticky mě nařkla z podvodu, že jsme boty poničili my, že ona boty k reklamaci nevezme, nebude platit poštovné! (proto jsem obuv zakoupila v kamenné prodejně, abych při problému nemusela řešit reklamaci osobně) Po velice nepříjemné diskuzi se paní uvolila boty nafotit a fota zaslala výrobci. Ten samozřejmě odepsal, že podle fotografií nemůže boty hodnotit. Tudíž jsem si na své náklady boty zaslala výrobci sama, neboť vézt boty zpět do obchodu by mě vyšlo minimálně na stejno a upřímně řečeno jsem nestála ani o další setkání.
Výrobce mi potvrdil, že se jedná o vadu podešve a podešev vyměnil za novou! Takže reklamace byla zcela oprávněná. Pro mě poučení, dokud člověk kupuje (platí), velká ochota. Při problému a řešení reklamace naprostý opak. Pro mě tedy obchod, který již určitě nenavštívím!
Vyjádření výrobce k hodnocení paní Venduly
Potvrzujeme, že reklamovanou obuv jsme opravili, ale nepotvrdili jsme, že je to reklamace oprávněná. Podešev byla odřená v místech, kde za normálních okolností nemůže dojít ke styku s povrchem . Zakoupená obuv byla vycházková a není určena k jiným účelům. V jarních měsících se množí reklamace podešví, kde běžně dochází ke zničení podešve na odrážedlech a skluzavkách. Hlavně z tohoto důvodu jsme nechali udělat nadstandardní testy podešví na oděr v ITC Zlín a podešve jsou naprosto v pořádku. Obchod paní Šteflové utrpěl špatným hodnocením z důvodu naší vstřícnosti k zákazníkovi. S přáním hezkých letních dnů pro všechy naše zákazníky přeje firma JONAP
Ivís Faktorová9.4.2015
*
*
*
*
*
ochotný personál a veliký výběr. určitě všem doporučuji.
S prodejnou jsem maximálně spokojena. Velký výběr, velice milé,ochotné prodavačky. Pokud máte zájem o něco, co zrovna není skladem, bez problémů objednají. Mají zde nejen obuv,ale oblečení, které jsem jinde marně sháněla (trenýrky pro ročního syna)