Hodnocení firmy Thajské masáže Flóra s.r.o.

*
*
*
*
*
364 hodnocení
Anonymní
14.8.2015
*
*
*
*
*

Výborná relaxace, příjemné prostředí, milí zaměstnanci :-)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anonymní
4.8.2015
*
*
*
*
*

Chodíme pravidelně a vždy jsme spokojeni . Doporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anonymní
4.8.2015
*
*
*
*
*

úžasná masáž a celková úleva ,příjemné prostředí a ochotný personál

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anonymní
2.8.2015
*
*
*
*
*

jsou nejlepší v Praze... Vyzkoušela jsem různé salony, ale tenhle prostě vede

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anonymní
29.7.2015
*
*
*
*
*

Příjemné, jsem rád, že jsem koupil dva poukazy a tak si návštěvu zopakuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anonymní
29.7.2015
*
*
*
*
*

Na Floře jsem byl vždy spokojen a můžu jen doporučit. Proto mě nadchlo, že se tu nabídka objevila. Bezproblémové objednání. Někde se stává, že na poukaz pokud chcete po pracovní době, čekáte dva týdny i déle, tady vás objednají i na druhý den. Milá recepční, olejová masáž obsahuje i protahovací prvky, což mi jinde chybělo.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anonymní
28.7.2015
*
*
*
*
*

skvělá nabídka jedinečných masáží za slušnou cenu, kterou když objevím okamžitě zakoupím ve větším množství :-), všem známým rozhodně doporučuji

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anonymní
27.7.2015
*
*
*
*
*

11.6. jsem si zakoupila dva poukazy na thajské masáže pro sebe a pro dceru. Chtěly jsme je poprvé vyzkoušet. Objednaly jsme se na 23.7. Masáž i přivítání proběhlo v pořádku. Po masáži nám slečna v recepci ukázala naše poukazy s tím ,že je čerpala již v polovině června nějaká paní Kuklová (poukazy měly stejná čísla). Samozřejmě to chtěla zaplatit po nás znovu. My jsme se bránily s tím, že chceme vědět jak se to bude řešit s amplionem a chtěla jsem telefonní číslo. Slečna nám vlastně řekla, že jsme podvodnice a poukaz jsme využily podruhé. Vlastně jediné řešení v tu chvíli bylo to: zaplatit znovu, ale jak zjistí jestli jsme v právu to nevěděla. Řešila to telefonicky s paní majitelkou, která nám doporučila abychom tedy odešly ,ale už nikdy se nevracely. Po dvou hodinách jsem znovu volala do salonu s tím, že chci řešit tuto situaci. A slečna mi řekla ,že už telefon na amplion má i na paní, která to řeší a dá mi vědět v pondělí. V pondělí se už ozvala paní majitelka, že si ověřila na amplionu, že ty poukazy opravdu poslaly mě a že jsem to i zaplatila a že to někdo musel si z mého emailu vytisknout. To není možné, protože počítač používá jen naše rodina a já se taky nikde jinde nepřihlašuji jen na našem počítači. Takže mám velké obavy, že je to podvod nějakého pracovníka amplionu nebo někoho jiného. Ještě musím podotknout,že číslo poukazu po mě při objednávce nechtěly, přestože jsem se jich na to ptala a mají to v podmínkách. Doplatily jsme na to s dcerou, protože po 90minutové masáži z nás byly podvodnice. Za tři dny se nám omluvili, ale to nic nemění na tom,že efekt z masáží byl úplně opačný a stejně se nevyřešilo to jak se vůbec může něco takového stát. Navíc pani s pánem,kteří čerpali místo nás slevu mají na kameře. Takže se ptám: jak může amplion zjistit,kdo udělal chybu. Jak je možné, že někdo použil naše poukazy. Máte takové pracovníky,že jim můžete věřit? Mám chuť to řešit právní cestou. Pro mě to byly zbytečně vyhozené peníze!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anonymní
26.7.2015
*
*
*
*
*

Opět spokojenost po všech stránkách :)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Anonymní
25.7.2015
*
*
*
*
*

Super

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Přemyslovská 186/44
  • Praha 3 - Žižkov
  • 130 00
  • 50 metrů od nákupního centra Flóra
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 10:0022:00
  • Út 10:0022:00
  • St 10:0022:00
  • Čt 10:0022:00
  • 10:0022:00
  • So 10:0022:00
  • Ne 10:0022:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo