Hodnocení firmy CK Metal - Poznávací a pobytové zájezdy Modřice

*
*
*
*
*
38 hodnocení
Kristýna K.
13.8.2018
*
*
*
*
*

Zájezd Holandsko 8.-12.8.2018 Jednalo se o můj první poznávací zájezd a musím říct, že se byla veeeeelice spokojená :) .. Chtěla bych poděkovat paní průvodkyni p.Horákové, za skvělé informace, které nám podávala cele Holandsko. provedla vetsinu skupiny po Amsterdamu :) vzala nás na zajimavá místa a vždy k tomu něco pověděla. Měli jsme vždy dost času, abychom si vse prohlidli nebo neco zakoupili :) Nejvíce se mi líbil výlet na skvělý ostrov Texel :) přijeli jsme tedy za bouřky, ale tam se počasí mění z minuty na minutu :) za 5min jsme měli jasno a ostrov jsme mohli prozkoumat :) ALe pocasi, si nikdo zakoupit nemůže! 1.den byl vylet do národního parku, zvladla jsem jizdu na kole i po operaci kolene a zlomene stehení kosti, toho sem se nejvice bala :) Chtěla bych hrozně poděkovat cele autobusové posádce, za občerstvění, skvělý guláš, vtípky pana Drahoška, skvělé víno i orechovici :D jsem plná zážitků i dojmů ! děkuji a doporučuji Kristýna z Kolína :)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
LenkaCh1
6.8.2018
*
*
*
*
*

Zúčastnila jsem se pobytového zájezdu a takto to dopadlo:Dobrý den Tímto podávám reklamaci k zájezdu č. smlouvy 18221292: Itálie/jižní Itálie/Řím/Neapolský záliv uskutečněný ve dnech 1.8.- 5.5.2018. Reklamace se týká jednak dopravy: Za deště nám ve vrchním patře autobusu kapala voda na hlavu. ubytování: Nebyly jsme ubytováni v hotelu Marina di Castelo ( s bazénem a fit centrem) Ubytování bylo naprosto nepřijatelné: 1. Zápach na pokoj 2. Nefungující klimatizace ( po údajném zprovoznění foukal horký vzduch iv tak horkých pokojích). 3. Špinavé WC, umyvadlo ( mám forografie a to i po reklamaci nebylo odstraněno), nečistoty na posteli a na podlaze, zapáchající a propocené matrace. 4. Nehorazný bordel v areálu hotelu! Špinavé lavičky plné listí, cesty, odpadky v trávě, pytle s opadkymi válející se v areálu hotelu, nevysypané popelníky, pohozené láhve od vína atd. opět foto k dispozici. 5. Katastrofální snídaně, k dipozici jen jedna termoska s kávou, která byla po 3- 4 šálcích, které si klienti postupně nalili, prázdná a čekalo se. Ani jeden den jsem nedostala chléb- po cca 10 min. došel. Z pečiva byl k dispozici jen croisant ( 1 ks) , bagety nebo jiné čerstvé pečivo nebylo. 1. Den má snídaně čítala 1 plátek šunky a 5 zrnek hroznového vína- nic jiného čerstvého nebylo. 2. Den 2 plátky šunky , 2 plátky sýra, ale již žádné ovoce. Džus zkažený! Na kávu se opět čekalo. Dle Franfurktské tabulky požaduji kompenzaci 85% kompenzaci z ceny zájezdu. Dále se můj požadavek opírá obč. zák. 89/2012, par. 2538 odst.2 poskytnutí slevy díky nižší jakosti služeb. Reklamace rovněž byla sepsána hromadně na místě a předána delegátce. Očekávám Vaši odpověď a omluvu za zkaženou dovolenou. Kulová Chylková Lenka Na odpověď čekám . Varuji před touto CK.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jurajdovi
3.8.2018
*
*
*
*
*

V termínu 18. - 22.7.2018 jsme se s manželem zúčastnili poznávacího zájezdu do Provence a tímto bych chtěla moc a moc poděkovat hlavně paní delegátce Hance Remenárové, která byla skvělá!!!Snažila se vždy vyhovět našim požadavkům a přáním a myslím si, že některé věci dělala i nad rámec svých povinností. Na paní Hance bylo znát, že už je velmi zcestovalá a má velké znalosti, které nám cestou předávala.Zároveň bych chtěla moc poděkovat i oběma pánům řidičům, hlavně panu Martinovi za bravurní jízdu, místy v hodně úzkých uličkách a za jeho vtípky, kterými bavil hlavně cestující v přední části autobusu. Zájezd se nám moc líbil a v budoucnu rádi opět využijeme služeb, vaší cestovní kanceláře.....Jurajdovi

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Martina
9.7.2018
*
*
*
*
*

Velmi jsem se těšila na druhý poznávací zájezd do Provence s touto CK, včera jsme se vrátili.před dvěma lety bylo vše v naprostém pořádku a na jedničku , skvělí řidiči, starali se o nás i co se občerstvení týče velmi dobře. Průvodkyni mohu též jen chválit. Ouha, druhý zájezd měl od začátku zádrhele, již v Pze se zjistilo, že 6ti lidem den předem volali, že je zájezd zrušen a dalších 6 vůbec na soupisce nebylo.. Výborná průvodkyně, paní Hana Remenárová, se proto pro tyto z okraje Prahy vracela a vzal jsme je místo neprávem zrušených.. Zklamala mě také úroveň občerstvení v autobuse. Organizaci zájezdu tato milá dáma zvládla nakonec díky svým dlouholetým zkušenostem na jedničku, patří jí velké poděkování i za spoustu informací. Jen zvažuji, zda s nimi ještě někdy pojedu.. zřejmě raději vyberu jinou cestovku..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jamohe
18.6.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den,v termínu 14-17.6 jsme se zůčastnili zájezdu Paříž a Disneyland. Rádi bychom poděkovali naší milé průvodkyni p.Mirce Slámové,za její perfektní organizaci,příjemné vystupování,ochotu a především za užitečné rady v Disneylandu.Užili jsme si to na 100%.Jediné co musíme vytknout je chování jednoho z řidičů.Tento pán byl od prvního dne nepříjemný a neochotný.Při požádání jedné spolucestující o vytažení tašky ze zavazadlového prostoru,nechal řidič paní ať si pro tašku vleze sama,že není nosič tašek a ještě přidal vulgární výraz i když u toho byli děti.Okřikování chlapce,že si má sednou slušně a spoustu dalších věcí.Ale tohle není chyba CK,ale je to o lidech. Ještě jednou děkujeme za nádherný zájezd Mohelníkovi

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
milapet
15.6.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den ,poznávací zájezd do Říma,Florencie,Benátek a Verony se velice vydařil,velké díky paní průvodkyni Kopové (byla skvělá),pánům řidičům,určitě využiji dalších zájezdů .Milan Peterka Doksy Posílám video tohoto zájezdu https://youtu.be/ginO4kMpqlw

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
mac1974
9.5.2018
*
*
*
*
*

Zúčastnili jsme se s dcerou zájezdu do Disneylandu. Naprostá bomba. Vřelí průvodci a hlavně řidiči. Drahošek je hvězda. Povozil nás po Paříži a nabídl vynikající guláš.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
23.4.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den,včera jsme se vrátili z poznávacího zájezdu Brusel,Amsterdam a parku Keukenhof. Velké zklamání !!! Máme s přítelem už hodne nacestováné po techto ruzných poznávacích zájezdech aj náročnějších a s ruznymi CK ale vy jste první CK kde sme nespokojení!!Víme jak to chodí a umíme pochopit,že muže nastat nějaký časový sklz a nedá se vše stihnout ale tohle už bylo moc,nebo byla celkove zlá organizace jak z vaší strany CK tak neschopnosti delegátky! Aby lidé ze zájezdu upozornovali často delegátku ,která neco nesmyslně naplánovala a pak ji lidé přesvědčují,proč tak komplikovane? Když se to muže udelat tak nebo tak..proste stačí uplne selský rozum ale ten tam taky chybel!! Ano videli jsme krásy jak Bruselu tak i parku Keukenhof.Ale co se týče celkové organizace tak čistá katastrofa!! Už aj to,že byl hotel strašne daleko a každý den sme jezdili 140km tam a pak 140 km zpět. Nečekali jsme ,že to bude nekde uplně blízko ale radeji slabší hotel ale ne 140km daleko!! Jde jen o to aby se človek vyspal a osprchoval..na nejaký luxus aj tak není čas.Amsterdam na ,který jsme se nejvíce tešili jsme videli jenom pri plavbe lodkou.Jinak zbytečne dlouhá plavba,stačilo by 30min. a stihenem aspon uličku červených luceren.Slíbené muzea sme nevideli ani zvenku,malebné uličky to už vubec ne.Víc uvidíte z rychlíka než co sme videli my!!Meli by jste si opravit nabídku tohoto zájezdu co se týče muzeii,človek je aj tak neuvidí!! A kvuli temto muzeím jsme si vás vybrali.Volali jsme do jiných CK a ti nám na rovinu řekli,že se muzea nestihají proto to není ani v nabídce,že je hotel moc daleko.Vaše CK me utvrdila,že je to v nabídce,že určite muzea navštívíme!! Královský palác a parlament v Bruselu sme jen obešli cestou na metro..zatím stačilo se zastavit na 15 minut a nic by jsme nezmeškali nebo jsme aj tak meli kopu času po návšteve Mini europy než si vodiči autobusu odpočinou. Co s týče delegátky paní Horákové tak má vědomosti a opravdu ví hodne věcí za to klobouk dolu a velkou pochvalu ale co se týče organizačních schopností to je hruza a děs!! Jak mužete takovému človeku dát na starost 80 lidí!! A to podotýkám,že nemela sebou ani mikrofon takže mimo autobusu jsme neslyšeli ani slovo! Měla sice sebou ješte jednu delegátku ale tá byla nepoužitelná a každému jen na smích!! Bylo by to min. na 2 A4 co bych tu chtela napsat ale oficiálne vám budeme ješte posílat stížnosti a věřte,že z našeho zájezdu jich bude hodne či už písemných nebo telefonických!! Dokonce už to nekdo nevydržel a volal ješte v prubehu tohoto zájezdu!!Z pralinkárny ( jinak mimochodem nakupy by se meli řešit až naposled nebo chodit 9h s čokoladami pri teplote 22-24 stupnu nic moc.Zbytečne sme vyhodili kopu penez a domu jsme si dovezli poslepené guče ,které nemužete už jen tak nekomu darovat) nás poslala delegátka uličkou do kopce a že se sejdeme u kostela.Všichni sme tam čekali a delegátky nikde..byla totiž u jiného kostela!! Asi si neuvedomila, že ulička na konci končí cestou vpravo aj vlevo a my jsme šli automaticky za věží kostela co jsme videli.Nahnevaný klient ji volal a že at si pro nás laskavé přijde,že my se z místa nepohneme! Ješte na konec chci napsat,že nás už dorazila cesta do květinového parku.To,že misto 30min do parku sme jeli 2 hodiny v zácpe.Ok...jasné to nemuže nikdo ovlivnit i když sme mohli vyjet o hodinu dríve..ale to se dá, na to si stěžovat nechceme,ale už jen pár minut pred parkem delegátka zahlásila ,že máme ješte čas (nechápu jaký čas, když jsme meli meškání aspon 1,5h),že zajedeme kousek na cibulky a seminka,že je to lacnejsí jako v pavilone parku.Jenže tím smerem se nemel autobus jak obrátit ( a to musela vedět!) tak jsme museli jet aspon 3-4 km dál na kruhový objezd a napojit se na dalsí kolonu autobusu směrem do parku.Zácpa tak na 1 h minimálne.Část z nás to nevydržela a vydali jsme se pěšky.Pred tím jsme si vybrali zpet peníze od p.delegátky a podotýkám,že si ani nepoznačila komu peníze vydala a me tvrdila,že me už dala..tak lidi okolo ji zduraznili,že to dávala uplne jiné paní !! No coment!! Už jsme byli nejakou dobu s prítelem v parku když delegátku trklo,že asi to nebude tak jednoduché v kolone kde se nepohli 20min z místa tak začali lidi posílat pěšky do parku..ale víte jaké to je, nebyli tam jen mladí lide ale starší pres 70let a v tom teple pak ješte šlapat pešo 3 km ..myslím,že jim nebylo všechno jedno a to jen kvuli tomu,že udelala dotyčnému prodavači biznis a dostala cibulky tulipánu zadarmo!! Uplně stačilo kdyby jsme zaparkovali pred parkem..koupili by se vstupenky a kdo chce tak si cibulky muže jít koupit do stánku pri ceste, který byl rychlou chuzi tak 10-15 min cesty.Jinak cibulky se dají koupit aj v pavilone parku a není tam nejaký velký cenový rozdíl..ale biznis je biznis,že??Řidiči autobusu se dostali na parkovistě až nekdy o 13h a musí mít povinnou přestávku,číze sme ješte po zavrení parku okolo 19h meli čas do 22h než mužeme vyrazit zpet domu. Jak už jsem psala máme hodne procestováno..nemužeme počítat, že všichni delegáti budou 100% to nejsme nikdo z nás ale paní Horákové dávejte spíše nejaké pobytové lázne s 30 lidmi a ne naročný zájezd kde je 80lidí , který vubec nezvládala! Měla štěstí,že v zajezdu byli všichni samostatní a schopní jinak nevím jak by to dopadlo.Naštestí aspon řidiči autobusu byli zlatí a když videli tu atmosferu tak se ji snažili trošku vylepšit.Myslím,že jim taky nebylo všechno jedno. My máme každopádne další zkušenost i když ne kladnou ale z vaší CK už nikdy i kdyby to melo být do vedlejšího státu!! Lada (Bratislava)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
dominikabilcikova
15.4.2018
*
*
*
*
*

Dnes jsme se vrátili ze čtyrdenního výletu z Francie a jsme velmi spokojení! Chtěla bych tímto poděkovat paní Slámové, která byla neskutečně ochotná, vždy poradila, ukázala a hlavně dala rady a vychytávky do Paříže a Disneylandu, takže jsme ušetřili a ješte hodně stihli 😊 dále pánům řidičům v čele s Drahoškem, který nás po celou cestu bavil, nabídl nám výborný guláš a alko i nealko, jako bonus nám udělal projíždku po Paříži abychom viděli i to, k čemu jsme se nedostali. Ale hlavně nás dovezli tam aji zpátky rychle a bezpečně 😄👍🏼 Určitě doporučuji, pojedem zas!😊

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
a.sandra
17.2.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den, děkujeme Vám za perfektní výlet do Benátek na 5-dní. Hotel fantastický a pan průvodce Šich je opravdu odborník. Jsme rádi, že jsme jeli. Benátky nezklamaly a karneval předčil naše očekávání. Příště jedině s vaší cestovkou. Pavla Voborníková

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Nádražní 674
  • Modřice
  • 664 42
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 8:0018:00
  • Út 8:0018:00
  • St 8:0018:00
  • Čt 8:0018:00
  • 8:0018:00
  • Máme právě otevřeno

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo