Po smrti manžela zablokován účet, který byl zřízen kvůli hypotéce. Z manželova účtu u jiné banky peníze na placení hypotéky odcházely, Moneta je nepřijímala a upomínala mě o placení.
Bylo absolutně nemožné domluvit se, aby alespoň 3 měsíce šly peníze z účtu manžela než dám dohromadysebe a veškeré dokumenty, přepisy záloh atd.....
Handrkování kvůli poplatku za kartu z důvodu nesplnění limitu v měsíci - jedou prý na datum zúčtování - a to bylo za 3 dny 1 den následujícího měsíce. Skončil jsem tam se vším - když tam člověk nemá půjčku asi je špatný klient
ta "diskretnost" to je na všech pobočkách...
to je ubožárna a trapas..jak za komanču
a ty zlodějsky úroky to je hnus jak sajou lidi
tuto hnusnou banku nikdy!!
dne 5.4.jsem telefonicky požádal banku aby me poslala nový pin ke mé karte dnes je patek 10.4 a banka nebyla schopna tento pin poslat opravdu firma ktera dela vše pro zakazníka hruza a des
V předvánočním shonu jsem vyřizoval půjčku v pobočce v Litoměřicích. Jsem klientem této banky již z dob Agrobanky z roku 1992. To co jsem zažil teď před vánocemi mne velmi překvapilo. Naprosto perfektní a profesionální jednání všech s kterými jsem se setkal. To je nejlepší reklama. Byla to radost jednat s lidmi , kteří své práci rozumí a ještě se velmi slušně a vlídně chovají. Děkuji a rád zůstanu dalších dvacet let Vaším klientem.
Dnes, tj. 29.07. v 15,32 jsem byl na pobočce GE Money Bank na Proseku, abych vložil "něco" na účet. Jednání pracovníka pokladny bylo přímo katastrofální. Stojím ve frontě za starší paní, které on cca 20minut nabízí produkty řetězce Billa/GE. Vydává jí peníze (11 tisíc) na které po celou dobu vidím, protože tam nemají označenou diskrétní zónu, oslovuje ji, aby všichni přítomní znali její jméno....
Tak do takové banky bych už nechtěl zbytek života vstoupit!
VH JIH