Hodnocení firmy Clubtour group, s.r.o.

*
*
*
*
*
4 hodnocení
Blanka Řehořová
14.9.2016
*
*
*
*
*

příjemné jednání a ochota při výběru

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
helenaschwarz
11.6.2015
*
*
*
*
*

Velmi příjemná šéfová.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
kvasa
10.11.2014
*
*
*
*
*

Cestou necestou se ke mně dostal kupon na zájezd do Francie pro dva u CA Clubtour, s.r.o. Člověk by z toho i měl radost, kdyby nemusel jednat právě s touto cestovkou, resp. s paní R. - jméno si případně dogooglete. Dlouho jsem přemýšlel, zda vůbec tuto recenzi napsat, ale krev se ve mně vaří, tak to musí někudy ven. Celé to začalo již na začátku srpna, kdy jsem do cestovky zavolal a zcela nepříjemný hlas mi odvětil, že “tohle po telefonu nespácháme” a že tedy máme dorazit osobně. Inu budiž, řekl jsem si, volal jsem před polednem, paní mohla mít hlad, špatně se vyspala, každý občas má ten “den blbec”. Cestovka sídlí v Českých Budějovicích, já s přítelkyní u Písku, takže cesta tam a zpět je zabitý půlden. Bohužel vzhledem k mé pracovní vytíženosti tuto cestu absolvovala moje přítelkyně, která dorazila do miniaturní kanceláře, kde ji paní R. přivítala slovy “Tak co chcete?” zhruba stejně přívětivě jako mě telefonicky. Do ruky přítelkyni vrazila pět katalogů od jiných cestovek a poslala ji pryč se slovy ať zavoláme, až si něco vybereme. Když se přítelkyně paní R. otázala na jejich webové stránky, že jsme žádné nenašli, odvětila paní R., že stránky mají a že přítelkyně přišla “nějaká nepřipravená” (opravdu její slova). Podle archive.org jejich stránky vznikly až v druhé polovině srpna (první snapshot je z 19.8.2014) - v době, kdy jsme spolu jednali (přelom červenec/srpen), Google nic nenašel, pouze reference jiných cestovek na CA Clubtour, jakožto jejich obchodního zástupce pro jižní Čechy. A i kdybychom jen špatně hledali, takto se rozhodně k zákazníkovi chovat nemohu - kdybych takhle jednal se svými klienty, už dávno žádné nemám! Ale zpátky k příběhu. Prošli jsme katalogy, v nichž jsme našli 4 zájezdy, které by nám časově i finančně vyhovovaly (poukaz byl finančně omezen, zbytek se doplácel). Voláme zpět a ejhle - volané číslo neexistuje. Čtyři dny po sobě. Po úporném hledání na Googlu, nacházím emailovou adresu a posílám email. Paní R. odpovídá, že se omlouvá, mají poruchu, během dalšího dne ověří, zda jsou ještě volná místa. Že by se usmálo štěstí? Ani náhodou. Další den je ticho po pěšině, připomínám se a teprve další den dostávám informaci, že jeden zájezd byl zrušen, ale u zbylých tří zájezdů ještě jsou volná místa. Super, tak objednávám 23.8. zájezd - člověk by si řekl, že v dnešní době je to fakt otázka dne, maximálně dvou. Paní R. se po dvou dnech uráčí odpovědět, že vyplní přihlášku a pošle mi ji ke kontrole. 28.8. (tedy po pěti dnech od objednávky) mi zašle následující email: Asi se to nepojedem nemají klienty. Musíte "něco" jiného a si by bylo nejlepší kouknout do CK mayer, CK Inex CK Firo - ti sice nepojedou z CB, ale z celé republiky to naplní Jestli měla paní R. kocovinu, nebo ne, to nevím, ale do háje, takhle útržkovitě přece nemůžu psát klientům! Z Inexu mi navíc řekla, že ten zájezd zrušili a od ostatních dvou cestovek nám ani nedala katalogy! To rovnou proboha mohla říct, ať si někde něco najdeme a pošleme odkaz… Proč jsme tedy za ní měli jezdit do kanceláře? Navíc v úvodním emailu jsem ji posílal celkem 4 zájezdy, zrušili zatím jen dva, tak nechápu, proč neověřila ty zbývající dva. O to jsem ji požádal ještě téhož dne (28.8.). O čtyři dny později (1.9.) jsem stále neměl odpověd, tak se připomínám. 2.9. dostanu odpověď, že jeden z těch zájezdů je už vyprodaný. Vážená paní R.: S odpuštěním, do prdele s Vámi! Čekám 5 dní na odpověď, během kterých se zájezd dorozprodal. Tohle je fakt komunikace 21. století. Našli jsme si tedy s přítelkyní ještě jeden zájezd u ČEDOKu, tak jsem jej objednal. Dostalo se mi strohé odpovědi: OK - žádný pozdrav, žádný podpis, žádná věta. Dvě písmena. Následuje přeposlaný email jejich interní komunikace s nějakou kolegyní z Event Tour, bez jediného slova adresovaného mé osobě. Po potvrzení se mi dostává odpověď: Nejede to přes CB - opět žádný pozdrav, žádný podpis, žádná věta, resp. při trochu dobré vůle věta oznamovací. Odpovídám, že vzhledem k tomu, že jsme z Písku a do ČB i do Prahy je to hodina cesty, tak je to celkem jedno. Toto bylo 4.9. Po čtyřech dnech (8.9.) se musím opět připomenout. 9.9. konečně dostávám vyplněnou smlouvu o zájezdu ke kontrole: formulář vyplněný na ecedok.cz, následně vytištěný a opět naskenovaný (ehm). 12.9. dostávám znovu smlouvu na překontrolování. Kupodivu si všimnu, že odjezd je z Českých Budějovic, ačkoliv paní R. předtím tvrdila, že “nejede to přes CB”. Každopádně nechápu, proč nám paní R. navolila nástup do autobusu někdy ve 14 hodin v Českých Budějovicích, když ten autobus následně jel přes Tábor, Benešov, Prahu a Plzeň, kam dorazil až v 18 hodin. Pokud paní R. kdy viděla mapu, musí si uvědomit, že z Písku je cesta cca stejně dlouhá do všech těchto měst, takže samozřejmě dává nejvíc smyslu jet z Plzně a ne jet autobusu naproti do Budějovic a nechat se 4 hodiny vozit po ČR. Po žádosti o přesun nástupního místa do Plzně mi je opět přeposlán email z Event Tour, kde je odkaz na novou smlouvu, který však vyžaduje jméno a heslo zákazníka, které mi nikdo nedal. Nakonec již komunikuji přímo s Event Tour (naštěstí). Nakonec vše dobře dopadlo a 18.9. jsme skutečně odjeli a vrátili se, ale rozhodně spolupráci s touto cestovkou doporučit nemohu - kdo můžete, držte se dál. Nevím, zda paní R. má nějaké osobní problémy, prochází PMS nebo co přesně má za problém, ale ať si sežene odbornou pomoc a prášky (antidepresiva, hormony, …). Pro paní R.: - nechápu, že k Vám ještě nekdo chodí. Já se takhle chovat k vlastním klientům (také jsem podnikatel), tak už žádné nemám. - takhle se ke klientům prostě chovat nemůžete. Emaily nechť mají nějakou strukturu: oslovení, tělo členěné do odstavců v plných větách ukončených interpunkčním znaménkem, pozdrav a podpis. Přečtěte si je po sobě. Jsou plné překlepů a chyb. - netvrdím, že máte každého milovat, ale slušnost a pokora před zákazníkem je zkrátka a dobře základ. Zákazníci Vás živí. Chovejte se k nim slušně a ne arogantně a nepříjemně. Pokud to nezvládáte, nepodnikejte - běžte na pracák a můžete vytírat latrýny. - chápu, že tohle nebyl nějaký velký obchod, ale kdyby s Vámi byla dobrá spolupráce, tak přes Vás můžeme jet další rok na nějakou větší dovolenou. Takhle na to fakt zapomeňte. - zkrátka a dobře, zamyslete se nad sebou.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
anna.strapacova
16.4.2014
*
*
*
*
*

S touto firmou máme ty nejlepší zkušenosti a rádi ji doporučujeme všem, kteří mají v plánu někam vycestovat.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
tel:
+420 386 352 022
fax:
+420 386 352 022
e-mail:
clubtour@volny.cz
  • Hroznová 52/9
  • České Budějovice - České Budějovice 1
  • 370 01
  • mapa
Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo