Hodnocení firmy Lidl Česká republika, v.o.s. – Prodejny Lidl

*
*
*
*
*
42 hodnocení
martaeret
3.12.2018
*
*
*
*
*

Do Lídlu chodím nakupovat ráda. Vadí mě ale zběsilé tempo pokladních,kdy pomalu nestíháte dávat věci do nákupního vozíku. Nikde jinde jsem se s tím nesetkala.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
25.michaela
22.11.2018
*
*
*
*
*

Objednána 1.11. vrtačka, která byla skladem, kartou zaplacena. Očekávala jsem dodání maximálně do týdne. Bohužel do dnešního dne 22.11. nedorazila, jen email s odstoupením od smlouvy. Na infolince byla údajně chyba v dopravci, který zásilku nedoručil a vrací se jim zpátky. Jenže jsem zjistila, že žádná zásilka vůbec nebyla odeslána. Takže za mě jednoznačně nedoporučuji. Již několikrát jsem potřebovala řešit objednávku na infolince a ani jedinkrát nebyla ochota věc řešit. Infolinku můžou zrušit, je k ničemu a kvalita zboží, jestli někdy nějaká byla, jde prudce dolů. Za druhé jsem velmi nespokojena s výběrem dopravců. Zvolím PPL a i přesto mi půlka zboží přijde PPL a půlka poštou, které se vyhýbám seč můžu, jelikož hází jen lístky do schránky a nezazvoní, ačkoliv jsem doma. Nechápu tu volbu dopravce, když pak posílají jinou společností než si zákazník zvolí. Celkem často a za nemálo peněz jsem objednávala ale raději začnu objednávat jinde, kde bude trochu lidský a vstřícnější přístup. Michaela Zavřelová

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Standa2
2.9.2018
*
*
*
*
*

Je tohle ještě prodejna, nebo skladiště??? Jedná se o naprosto normální stav na prodejně v Plzni na Doubravce. Zákazník se nedostane ani ke zboží které by rád koupil! A o jeho bezpečnosti v těchto podmínkách ani nemluvě...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
lucietrhlikova3
22.8.2018
*
*
*
*
*

Už trikrat jsem si koupila meloun a hruza,s tím kuřecím masem máte pravdu,taky jsem je musela vyhodit.Nejvice mě imponují pokladni za pultem,ta neochota.A to nemluvím o těch řadách,když zazvoní na druhou pokladnu,tak trvá čtvrt hodiny než někdo prijde,Lidl se prostě poslední dobou zhoršil...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
POLAR-08
18.8.2018
*
*
*
*
*

nakupoval jsem na 100 korunovou stravenku nase stravenka,jelikoz mi nakup vysel na 96 korun,tak mi prodavačka zdelila,ze na stavenky nevraci a ze si musim vzit něco za ctyri koruny,a nebo něco co bych doplatil,jinak mi nevyda nakup.samozrejme nic za 4kc u kasy nebylo,tak si musite vzit něco,co musite doplatit.to aby si clovek vzal na nakup kalkulačku aby mel presne.!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
11.7.2018
*
*
*
*
*

Eshop už nikdy více. Dlouhá doba dodání a nikdo není schopen říct,kdy zboží dorazí.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Pavel
14.6.2018
*
*
*
*
*

Chodím do Lidlu rád nakupovat (téměř každý den). Poslední dobou navštěvuji hlavně prodejnu v ulici Kolbenova - Praha (která není ani v seznamu prodejen zde na webu a na mapě nemá svůj "modrý puntík"). Ale nechtěl bych tímto hanit prodejnu, ale obecně Lidl a hlavně dodavatele. Vždy jsem ocenil milý přístup zaměstnanců (až na pár výjimek) a čerstvost potravin. Poslední dobou to šlo však úplně do háje. Místo denně čerstvých potravin dovážejí spíš plesnivé potraviny (dnes si do večeře, kam patří paprika, papriku raději nedám), což je v hlavní sezóně celkem škoda. Dále mě zaráží kuřecí maso, které je jednou dobré a třikrát vyhodím celé balení, protože je tvrdé div že se mi o něj nezlomí nůž... Možná by stálo za to změnit dodavatele nebo rozšířit o kvalitnějšího, protože věřím v to, že si spousta lidí rádo připlatí za maso, které se dá jíst. Zdraví Pavel

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
wanuschka
26.5.2018
*
*
*
*
*

Taky se chci podělit o negativní zkušenost s eschopem lídl,nedostatečně zabalený výrobek přišel poškozený,pro reklamaci požadují foto a vyjádření jak byo zboží zabaleno apod.Objednala jsem si u nich poprvé a naposled.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
karel.hanzl
13.3.2018
*
*
*
*
*

Musím potvrdit, naprosto nepružný e-shop. Nejsou schopni vyřídit moji reklamaci 3 měsíce. Zřejmě se budu muset obrátit na ČOI nebo to dát právníkům. Karel Hanžl, Praha 6

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
adelai7
29.12.2017
*
*
*
*
*

naprosot nepružný e-shop, reakce při reklamaci po víc než měsíci....

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Nárožní 1359/11
  • Praha 5 - Stodůlky
  • 158 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo