Velmi nepříjemný personál.Měla jsem podle pokladní špatně zakrytá ústa,jsem už v důchodovém věku a mladá pokladní mě peskovala jako malou holku.Nemohla jsem dýchat,tak ať nechodím nakupovat. Drzá a nevychovaná a kdyby se nařídil sebevětší nesmysl,jako jsou samozřejmě roušky ,tak tito lidé si v buzeraci vysloveně lebedí.Opravdu skvělý život v naší vlasti. Super
Lidl Staré město u Uherského Hradiště -- Lidi tož to je obchod, některé prodavačky se chovají jako ….. . U pokladen řady jdou 2 -3 pokladny, potom s vašim zbožím dělají jako s odpadem co jim tam dali ty pulty na 2 nákupy, tak buď si nemáte možnost překontrolovat co vám účtuje, nebo skládat nákup zpět do vozíku a v poslední době už vám ani účtenku nedají, někde to hodí a nezájem , takže jaké EET ? Nebo jak si vůbec překontrolovat zboží? Takže hrůza a děs , jenom nechápu že Německým majitelům to už nevadí,, vždyť v Německu se s tímto nesetkáte, ba ani v Polsku, jen v Čr má lidl takové jméno a to ani nepíši o kvalitě některého zboží.
Hodnotím Lídl jako společnost s nekvalitním potravinářským zbožím!
Lídl v ČR je zásoben převážně polským zboží. Sýry, ryby, maso, hlavně krůtí......naposledy jsem koupila Naurica sleďové filety z Polska. Neskutečně odporné, slané, nedalo se to pozřít. Moje chyba, ve spěchu jsem si zapomněla přečíst etiketu Je zajímavé, že v DE v Lídlu téměř polské zboží nenajdete. Pro Čechy je to dobré a asi levné! Jediné co je v Lídlu slušné, je ovoce a zelenina. Nikdy bych ji nedala v soutěži 1.místo "prodejna roku."
Eva
Je mi záhadou, proč si doutníčky Bodega koupím v Německém Lidlu za 3.60 € a v Česku za 129 kč. Přitom kvalita v Čr je hnus-nedá se to kouřit. Němci 3x vyšší platy a cena o 30% nižší! Kdo dělá z ČECHŮ blbce? Kvalita nesrovnatelná.
Reklamace bot nevyřešena do 30 dnů. Peníze jsem neobdržel. Případ předávám obchodní inspekci. Nikdy více Lidl, jen naleštěné šunty a v kečupech dle reportáže pana Tuny nejvíce pesticidů :-( Kvalita zboží a služeb šla rapidně dolů, hlavní je zisk.
Problémy s reklamací, zboží reklamováno před více jak 2 měsíci a stále nedořešeno. Na reklamaci v prodejně jsem dal celou zakoupenou sadu zboží, bohužel z reklamace přišla sada nekompletní, na prodejně (jedná se o prodejnu v Přerově) stále říkají, že reklamační oddělení to zaslalo, ale jim to nedošlo, tak že je zkontaktují znovu, toto proběhlo asi třikrát a stále nic.. Naprostá nespokojenost, podal jsem podnět na zákaznickou podporu, jestli to nebude v kladném hodně brzo dořešeno, už mě tam nikdo neuvidí.
V Lidlu v Hradci Král. na Slezském Předměstí nakupujeme rádi pečivo
a průmyslové zboží.
Vadí nám neustálé otevírání a za okamžik zavírání jednotlivých pokladen.
Online shop je děsný. Objednáte zboží. Přijde vám email s potvrzením a pak se znova přihlásíte na Lidl stránky a tam dáte přehled objednávek a tam vám ukáže že vaše objednávka není kompletní. Tak kliknete aby byla kompletní a tam vám ukáže že polovinu věcí nemají. Hrozný... Už neobjednávám.