Hodnocení firmy Direct Parcel Distribution CZ, s.r.o.

*
*
*
*
*
26 hodnocení
Danicol
6.5.2020
*
*
*
*
*

Velmi arogantní a neprofesionální přístup. Dnes měla být dle včerejší sms doručena zásilka. Ráno si ještě (v 6.50) ověřovali adresu. V odpoledních hodinách bylo telefonicky raději ověřeno, zda můžeme tedy dnes s doručením balíku počítat. Na to nám bylo arogantním pracovníkem DPD sděleno doslova, že na dnešní doručení můžeme zapomenout! Na dotaz, proč tedy nedorazil o tomto alespoň e-mail, že jsem kvůli tomu dnes doma, dotyčný sdělil, že e-mail přijde. Nyní je téměř osm hodin večer a e-mail nikde! Nejenže nebyla zásilka dosud doručena, ale kdybychom na DPD sami nevolali, tak ani nevíme, že jejich včerejší sms o dnešním doručení byl zřejmě žert! Jelikož toto není první negativní zkušenost, firmu DPD nemohu v žádném případě doporučit. Naopak z praxe mohu vřele doporučit přepravní spol. PPL.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano8 ne0
jareskarel
23.10.2019
*
*
*
*
*

Nejhorší přepravní společnost v ČR

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano5 ne0
karelpouc
6.3.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den. Jedna hvězdička velmi nespokojen je slabá. Včera mně měly být doručeny pneumatiky. Kurýr se ani neozval, kdy přijede, tak jak se chlubí v SMS, ale hned zvonil u dveří. Ale to by nebylo až tak hrozné. Několikrát jsem mu dveře otevíral na el. zámek ( bydlím v přízemí ) a nic. Tak jsem vyšel ven s dotazem proč si neotevřel dveře. Jeho odpověď byla, že přece zboží nebude tahat v rukách. Pak zboží hodil do auta a odjel. Dnes jsem se dozvěděl na sledování zásilek, že jsem nebyl zastižen a že mi byl dán nějaký lístek. Prostě firma, kde se jen lže. Dovolat se někam prostě není možné. Prostě asi jak se chová vedení firmy, tak se chovají i zaměstnanci.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
Mirek
24.2.2019
*
*
*
*
*

Firmu nelze vůbec ohodnotit hvězdičkou, neboť o doručování zásilky jsme se od ní vůbec nedozvěděli a zásilka byla automaticky vrácena odesílateli do Francie. Na náš e-mailový dotaz, zda je toto v praxi firmy obvyklé, jsme do dnešního dne neobdrželi odpověď.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
Luboš
28.1.2019
*
*
*
*
*

Nej nej nejhorší.Balík doručují týden.Každý den Vám přijde sms o času doručení, ale čekáte zbytečně.Na dpd sledování zásilek se dozvíte že Vás kurýr nezastihl na udané adrese a proto nemohla být zasilka doručena. NEDOPORUČUJI.......

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano5 ne0
Reny
16.1.2019
*
*
*
*
*

Začátkem letošního prosince očekávala jsem balík s křehkým zbožím (sklo, porcelán aj.) v hodnotě cca 3.500 Kč. V den a hodinu doručení, avizovaného DPD, jsem zásilku očekávala. Má doručovací adresa je na Praha-východ.K mému překvapení mi volala paní, údajně má jmenovkyně, bytem na Praha-západ, že jí kurýr DPD vnucuje můj balík, který ji nepatří, etiketa na balíku s mým jménem, doruč. adresou přitom obsahovala i mé telef.číslo. Kurýr však odmítl mě telef. kontaktovat s tím, ať si změním adresu doručení, že to není jeho chyba, balík sebral a někam odvezl. Kupodivu jsem se na zákaznickou linku DPD dovolala, vysvětlila jejich problém s dotazem, proč se tak stalo, proč vozí zboží, které je řádně označené správnou adresou někomu jinému. DPD se neomluvilo, referentka pouze vykoktala, že tomu nerozumí, že se jim to ještě nikdy nestalo, a problém snad vznikl někde u nich na třídírně. A že zboží v krátké době dovezou na mou- správnou adresu. Ani po 4 dnech se tak nestalo, obdržela jsem pouze od DPD info mail, kde mi bylo lakonicky sděleno, že dodání balíku bude opožděno. Bez dalších doplňujících informací. Po 2 dnech obdržela jsem od DPD další mail se sdělením, že DPD lituje, ale můj balík prý byl poškozen.. Následoval další mail s informací, že balík bude doručen v konkr. datum, ale až za další 4 dny. Když konečně cca po 10 dnech od doručení na nesprávnou adresu kurýr DPD dorazil s balíkem ke mě, požádala jsem ho o moment strpení s tím, že v takovém případě, který vinou DPD nastal, jsem se rozhodla poprvé v životě balík před kurýrem otevřít a zboží zkontrolovat. Balík byl již vizuálně velmi poškozen, evidentně se zboží (křehké) někomu vysypalo a bylo znát, že zpět do krabice jej naházel někdo velmi ledabyle, neboť byl celý vyboulený, pomačkaný. Kurýr na mě začal agresivně řvát, že ho nezajímá, co kdo s balíkem dělal, že on podle interních předpisů DPD není povinen mi dovolit balík otevřít a zboží nechat zkontrolovat. Do balíku vzteky kopl, chňapnul jej se slovy, že jej tedy odveze a do budoucna ať počítám s tím, že ".. se postará, udělá vše, co je v jeho silách, aby mi již nikdy a nikým nebyl na mou doručovací adresu od DPD jakýkoliv balík doručen... " Na písemnou stížnost DPD reagovalo až po velké časové prodlevě s tím, že nic nenadělají, problémy s kurýrem že řeší příslušné depo Nehvizdy. Požádala jsem o kontakt na depo DPD Nehvizdy - ten mi nedali s tím, že žádný není, nejsou tam prý zařízeni na komunikaci se zákazníky. Na můj dotaz, jak se dozvím, že tento jejich zlotřilý kurýr byl exemplárně potrestán mi nikdo z DPD neodpověděl. Pouze, ať si jdu stěžovat na Český telekomunikační úřad. Další události s jiným balíky, které mi měly být doručeny v průběhu času je snad zbytečné popisovat. Buď nebyly doručeny naschvál vůbec, čas a místo doručení měnil v klientském odkazu DPD kurýr klidně sám, změnil si klidně místo doručení na: "Po dohodě bude zboží na depu.."... atd. Firmu DPD proto vůbec nikomu nedoporučuji, po nabytých zkušenostech jsem přesvědčena, že se nejedná o dopravní firmu, ale o jakýsi spolek, bandu zlotřilců s těmi nejhoršími úmysly, které se snaží vedení firmy a jím "proškolení" zaměstnanci před veřejností skrýt nabubřelou, klamavou a lživou reklamou.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
pavla.charousova86
12.1.2019
*
*
*
*
*

Hrůza, dělají si z lidí pr*el.. Zboží zbytečně drží na depu.. Už bych si přes ně nikdy nic neobjednala..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
romanbohacek10
9.1.2019
*
*
*
*
*

Absolutne nedoporucuji,nedoruci zbozi a uvadi,ze jsem nebyl zastizen a po dohode se mnou mi bude balik dorucen nasledujici den,nikdo nevolal a na jejich kontaktnich telefonech se nikam nedovolate,horsi nez Ceska posta

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Nejhorší doručení
5.10.2018
*
*
*
*
*

ČP má své mouchy pokud chcete ještě něco mnohem horšího zvolte DPD.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Tommy
4.5.2018
*
*
*
*
*

Tragicka uroven teto spolecnosti, zlata Ceska posta. Jedine co muzete udelat je nekupovat nic od prodejcu ktery nenabizi alternativu. Napisou SMS, neprijedou, nekomunikuji proste katastrofa.... DPD zabalte to a na svete bude lip.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
Přidat hodnocení
  • Modletice 135
  • 251 01 Modletice
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 9:0018:00
  • Út 9:0018:00
  • St 9:0018:00
  • Čt 9:0018:00
  • 9:0018:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo