Chtěl bych se podělit o vynikající zkušenost s touto firmou. Můj příběh se začíná u elektrokotle Protherm Ray 14k u kterého začal naprosto náhodně vypadávat jistič. Hledal jsem servis a narazil na firmu Karel Hranička. Zajel jsem se domluvit přímo do jejich provozovny. Tam trošku odtažitá neusmívající se paní, která mne vyslechla a domluvila termín opravy. Malinké zklamání, ale třeba neměla náladu, to se stává. V domluvený čas přijel technik k nám domů. A tady začíná chvála :-) Pán byl profesionál od začátku, ihned odhalil problém a navíc konstatoval, že kotel je hlučný, což byl od začátku a zjistil vadné "napálené" topné patrony. Rozloučili jsme se s tím, že objedná díly a že se ozve. Místo něj se ozval velmi příjemný pracovník firmy Hranička a domluvil se mnou termín druhé a poslední opravy. Opět přesně na čas přijel technik a velmi profesionálně do hodinky vše opravil, nastavil, vypustil, napustil odvzdušnil. Nejen, že kotel běží, že není skoro slyšet, ale i vypadávání jističe se již neděje. A v neposlední řadě cena opravy včetně dílů byla více než lidová. Škoda jen, že celá závada byla způsobena neodbornou instalací a zprovozněním kotel firmou co nám stavěla dům :-( Nicméně s firmou Karel Hranička prostě maximální spokojenost a určitě doporučuji všem. Díky, díky, díky !!!