Hodnocení firmy Alza.cz

*
*
*
*
*
119 hodnocení
Dana
9.11.2019
*
*
*
*
*

Kdyby to šlo tak nedostanete ani tu jednu hvězdu. Před 14 dny jsem si nechala do balíkovny poslat dva parfémy Parfémy přišly pouze zabalené v obálce, která byla roztržená u jednoho parfému poškozená krabička. Při telefonátu na zákaznickou linku mně bylo sděleno, že zboží mohu v zákonné 14 denní lhůtě vrátit, ale poštovné si budu hradit sama. Žádná omluva že strany Alzy, kterou bych očekávala když byla vina na straně Alzy v nedostatečném zabalení do krabičky. Takže tento e shop již nikdy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Nikol020
7.11.2019
*
*
*
*
*

Objednávala jsem si aroma difuzer, který měl byt doručeny v určeny čas. Ráno mi přišla zprava na Viber, ze se omlouvaji, ale zboží bude doručeno mezi 13:50-14:50. Původní čas měl byt 15:45-16:45. Ani v jeden čas zásilka nedorazila! Volala jsem na infolinku, kde mi nebyli schopni říct, kde moje objednávka je a kdy dorazí. Nechápu na co je možnost si vybrat čas doručení, když nejsou schopni se třeba při zácpě omluvit za zpoždění. Žádná omluva, žádné sdělení informaci jako třeba kontakt na dopravce, abych mu zavolala osobně. Neochota a hrozny přístup. Za mě už nikdy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Sarah
1.11.2019
*
*
*
*
*

Na Alze jsem si koupila vakuový čistič pórů. Po jednom vyzkoušení jsem zjistila, že je naprosto k ničemu. Když jsem to chtěla vrátit ve lhůtě do 14 dnů, tak mi bylo sděleno, že mám smůlu, neboť tento přístroj patří do kategorie nelze vrátit z hygienických důvodů. Kdyby to u toho měli napsané, tak to ani nekoupím. Vyhodit 800,- za něco co nemusí fungovat bych nechtěla, ale takhle jsem je stejně vyhodila. Zákazník v podstatě ani neví, jaké přístroje lze vrátit a jaké z hygienických důvodů ne. Ještě jsem k tomu přístroji napsala negativní recenzi a pro jistotu se tam ani neobjevila.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
roxinka74
23.10.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den,chci se podělit s ostatními zákazníky s reklamaci mobilního telefonu mojí dcery.Moje dcera reklamovala před měsícem mobilní telefon reklamaci jí převzali na 30dni opravili uvedenou závadu což bylo to ,že mobil nešel nabíjet.Po uplynutí doby 30dni, které mají ze zakonnu, dali dceři vědět,že telefón je opraven.Dcera si telefón odnesla domů měla radost,že telefon jde nabíjet,ale najednou z čista,jasna nešel mikrofon, když telefonovala,tak jí nebylo slyšet pouze , když mobil pustila nahlas,tak to slyšet bylo.Bohuzel odjela do Anglie a pověřila nás rodiče 🥴, abychom ho znovu reklamovali.Po diskuzi s mladým panem za přepážkou nám bylo sděleno,že si ho nechají dalších 30dni,že na to mají to zákonné právo.Kdyz jsem řekla,že u toho telefonu nešlo pouze nabíjení a že toto způsobili oni,tak na mě vykulil oči a prý my???A jako ,že si dělám srandu asi.Ze si to způsobila dcera sama špatným volání tak to by mě zajímalo jak?😄Ale proti takovému člověku jsme asi bezmocný.Takze teď budu čekat tu jejich zákonnou dobu 30dnu,než to opraví ,tak ,že tam zase nepůjde něco jiného 😄🥴a já tam půjdu znovu řešit další reklamaci a ztrácet svůj drahocenný čas ježdění do Praha Holešovice ,kde je to nespíš i za trest tam jet.Ja bych si u této společnosti opravdu již nic nekoupila.Pokud zaměstnávají velmi nevstricne a nelidské lidí a packaly na opravách servisní středisko ,tak určitě budu kupovat ,tam kde se mi skvěle věnují a nemají s reklamacemi žádný problém jsou vstřícní a navíc mi půjčí svůj telefon a když to opraví ,tak to funguje tak jak má ,tak opravdu budu kupovat tam.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
rokost
3.10.2019
*
*
*
*
*

Na pobočce Alzy v Úžicích jsem převzal topidlo zn Rohnson a co jsem ho doma vyzkoušel, rozhodl jsem se ho vyměnit za jiný, který jsem chtěl také zakoupit v Alze, jednalo se o rozpětí 4dní. Jsem ale krajně nespokojený s vyřízením vrácení zboží, protože při přebírání topidla na pobočce v Úžicích jejich zaměstnanec neřekl ani popel na téma drobných oděrek a použití, natož že by se zmínil o krácení peněz, což nelze vykládat jinak než za promyšlený tah. Při přebírání se okamžitě zaměřil na jediný bod na jedné straně topidla a ani ho nechtěl celé vybalit a vyzkoušet, byl to ten samý zaměstnanec, který mi toto topidlo prodával před pár dny, zajímavé, že? Nedostal jsem do ruky papírový dobropis, nebyl mi ani umožněn náhled toho, co elektronicky podepisuji a dobropis mi byl odeslán mailem, který jsem si přečetl až doma. Konvektor jsem doma pouze vybalil a vyzkoušel, pak zabalil a odvezl. Pokud se někde nacházely nějaké drobné oděrky, převzal jsem to s těmito už od Alzy. V Alze jsem s nakoupil naposledy a varuji všechny před těmito praktikami krácení peněz za neexistující poškození, pokud je to možné kontrolujte okamžitě na místě, nepřebírejte nic byť s drobnými oděrkami protože v případě vrácení zboží za to zaplatí zákazník. Mě to za 4dny stálo 380Kč plus 2x cesta do Úžic. Toto vše jsem popsal ve 2 mailech do Alzy, kdy chtěli ohodnotit přístup. Naprosto bez odezvy, ztráta času.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
MPK
3.10.2019
*
*
*
*
*

Objednala jsem pro naší NNO zboží za celkovou hodnotu přes 21.000 tis. 1.10. jsem dostala 20 zásilek kdy i každé balení toaletního papíru bylo baleno jako samostatná zasilka (?????) . Už při předávání zboží mě řidič Geis upozornil na to, že mám převzít 21 balíků, ale on dostal k doručení pouze 20. Zboží jsem převzala, rozbalila a ihned kontaktovala operátory Alza, že mi chybí zboží za cca 4500 Kč. Dostala jsem od operátorky první úkol a tím je nafotit přijaté zboží s tím, že ještě 1.10. se mi někdo ozve. Nafotila poslala a nikdo se neozval. 2.10 se také nikdo neozval. Volám opět já. Musím přeříkat celou věc a dozvídám se, že za vše může Geis, protože zásilku ukradli.... dobrá, zavolám tedy na geis, kde mi řeknou, že z nějaké chyby vrátili 2.10. chybějící zásilku Alze zpět. Volám znovu na Alzu, kde dostávám další úkol nafotit z krabic a balení štítky od zásilek / díky bohu, že jsem si je schovala , všech 20 / fotím a posílám s příslibem, že se mi 2.10. někdo ozve. Nikdo se neozval, opět volám, opět přeříkávám už 4-té operátorce celou anabázi , načež ona mi sděluje, že jí mrzí , že jsem dostala zboží rozbité! To jsem nikdy neřekla ani nedostala. Oznamuji ,že Geis jim doručil zásilku a dostává se mi odpovědi, že jestli to tak je , tak v pátek mám své zboží zde. Navrhuji, ať si sami řeší co chtějí a ať mi pošlou nové zboží a zbytek si sami komunikují mezi s sebou, že jsem chybu já neudělala a zboží objednala protože bylo skladem a okamžitě zaplatila a chci tedy stejné podmínky jako jsem jim zajistila já. Přitom se jí opět ptám, jestli můžu mluvit s někým, kdo potvrdí, že to tak je, jaká je lhůta a do kdy se toto řeší. Neví lhůtu, neví s kým bych mohla mluvit a opět jako všichni před ní bude urgovat jakési tajné oddělení, které situaci řeší ale se kterými já nemohu mluvit..... 2.10. se mi ozvou. Dnes je 3.10. a já nemám zprávy. Volám opět. Operátor mi tvrdí, že se ještě vše řeší s Geis .... na mojí informaci o tom, že Geis má vše vyřešené mi řekne opět o magickém oddělení . Moje trpělivost je u konce. Dneska jsem psala stížnost, jsem zvědavá pokud vůbec přijde reakce tak jaká. Pevně doufám, že mi ze zákaznického servisu zde pod recenzi nenapíše Andrea, Veronika nebo Michaela a nezadá mi další úkol, abych opět někam psala a posílala nějaké informace. Takhle by se totiž k zákazníkům chovat neměli. Soudě podle posledních recenzích na různých serverech je patrné, že společnost není profesionální, bezpečná ani prozákaznická. Doporučuji více než do reklamy s maskotem investovat do zkvalitnění služeb pro zákazníky nebo o všechny přijdete. O mě určitě a o mé známé jistě také. ....... Zveřejním tyto postupy kde to půjde, abych pomohla ostatním ochránit si své peníze .....

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
nespokojený zákazník
22.9.2019
*
*
*
*
*

Od Alzy jsem měl 9 dní objednaný telefon. Plánované doručení bylo v úterý. Ve středu mi přišla smska, kde se omlouvají za zpoždění objednávky. Od středu jsem se tedy pokoušel spojit s Alzou, aby mi řekli, kdy mi telefon doručí, protože v pondělí odjíždím na dovolenou. Alza mi ani na jeden dotaz neodepsala, a na telefonu, že mi informace pošlou do emailu, ani 9. den nic nepřišlo, objednávku jsem proto zrušil. Ještě ,že jsem ji tam neposlal žádné peníze. Absolutně neochotný zákaznický přístup, zajímalo by mě, co se s Alzou děje, protože bohužel nejsme jediný.Po téhle zkušenosti přes Alzu již nikdy více

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
MK
25.8.2019
*
*
*
*
*

Upřímně řečeno je to čím dál horší. Ten zelený ksicht je vidět víc a víc a kvalita služeb klesá a klesá. Pamatuji na začátky, kdy jsem tam chodil k jednomu ze dvou počítačů připojených na internet do kumbálu kupovat elektroniku a služby byly skvělé. Nyní - je jim úplně jedno, v jaké stavu zboží posílají. Krabičky jsou špinavé, pomačkané, u levnějšího zboží nezřídka kdy vypadají jako rozbalené (přestože jsou kupované jako "nové"). Pravda, vše jde vyměnit a na druhý, třetí pokus (když děláte patřičný "kravál") dostane něco s čím budete spokojení. // To, čemu se na jejich webu říká "expert", je další katastrofa. ""Experti"", kteří reagují na dotazy zákazníků - nejen že kolikrát evidentně nemají páru, která bije, ale v řadě odpovědí i klamou zákazníka mylnými informacemi o produktech. // Call centrum - rád bych řekl, že 50 na 50, ale spíš je to taky hrůza. Nekompetentní neznalí, pokud se Vám povede zdlouhavou peripetií nechat se přepojit někam výš, alespoň mluvíte s člověkem, který nějaké školení v jednání s lidmi po telefonu má. Pak jsou zářné výjimky. Naposledy jsem kupoval PC sestavu za 35000 Kč. Dvakrát jsem ji vracel, protože mi napoprvé přišel nějaký pracovní kus (s firemním logem, bez druhého HDD a dle diagnostiky). Když jsem mluvil s tou výjimkou, řekl mi, že se sám diví, "že je těch kiksů tak málo, protože sestavy tam montují UKčka kteří neumí ani Česky". ... Poslední větu dávám záměrně do uvozovek, protože je to citace. O "odměnách" za nákupy, i když jsem tam nechal částky na soukromou osobu nemalé, nemá smysl se také vyjadřovat (koupíte notebook, dostanete slevu 15% na dětské plínky...). A je toho mnohem, víc. Tak jsem se tu vylil, spousta čtenářů si asi řekne, proč nejdu jinam, když jsem tak nespokojený. Závěrem dodávám - ano, jdu. To vše doporučuji ostatním, jinak se těžko něco změní a budeme dál poslouchat o miliardových obratech první týden před všemi možnými svátky.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
pepavet
3.8.2019
*
*
*
*
*

Nikdy jsem nepsal na žádný obchod negativní recenzi. Nicméně nic horšího jsem snad ještě nezažil. A proto bych zde rád popsal svou zkušenost, aby si i jiní zákazníci dali na tento obchod pozor. Ve čtvrtek jsem objednal zboží, které mělo být jako dárek na neděli. Mělo přijít v pátek ráno do Alzaboxu. V pátek jsem obdržel zprávu, že se stal technický problém na straně přepravce (paní na telefonu chybu svedla na sklad) a byl jsem požádán, abych počkal do soboty. V sobotu už mi žádná zpráva nepřišla. Celou sobotu jsem snad každé 2 hodiny volal na infolinku firmy Alza a ptal se, zda to ještě přijde či zda dárky nemám jít raději koupit třeba do Dráčiku. Pokaždé jsem byl ujištěn, že to ještě dorazí - klidně i v sobotu večer a že mám být trpělivý. Nejel jsem ani s děckama nikam na výlet a vyčkával. V sobotu večer při asi už 5. telefonátu jsem je požádal, aby mi řekli na rovinu, zda to ještě přijde. Aby otevřeně řekli, posrali jsme to a prostě to nepřijde dřív jak v pondělí. Až po tomhle požádání o férové jednání jsem se dozvěděl, že to skutečně nedorazí. Mohl jsem celou sobotu odpoledne dané dárky shánět v kamenných prodejnách. Tenhle obchod nikomu NEDOPORUČUJI. Pokaždé jsem paní telefonistce říkal, že na to zboží čekáme a že to je pro nás důležité. Pokaždé jsme byli ujištěni, že vše je v pořádku. Přitom jasně věděla, že není, protože alzabox se v našem městě zaváží jen ráno. Toto bylo cílené škodolibé jednání za účelem pokazit dítěti narozeniny. Rozumím tomu, že se může stát jakýkoliv technický problém. Ale tohle bylo jednání,¨které ve 21. století je minimálně neseriozní

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jasurek
30.7.2019
*
*
*
*
*

Druhá reklamace a opět zamítnuto. U první my dokonce tvrdili, že nepoužívám originální nabíjecí kabel. Když jsem pánovi na lince řekl, že mu originální kabel pošlu, tak se nechtěl bavit dát. Už si v Alze nekoupím ani toaletní papír. Všude jinde jsem s oprávněnou reklamací neměl žádny problém. Telefon 1/2 roku starý a nejde zapnout.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Jateční 1530/33
  • Praha 7 - Holešovice
  • 170 00
  • mapa

Otevírací doba

  • Non-stop
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo