Zákaznická podpora

Zákaznická podpora
Více informací

Zákaznická podpora a poradenství

Potřebujete vyřešit provozní problémy? Nevíte si rady s naším produktem? Obraťte se na zákaznickou podporu, která je tu pro vás. Poradenství je určené pro zákazníky, kteří mají zaplacenou systémovou podporu.

Telefonická podpora – 515 556 800 (840 230 330)

Tato služba je Vám k dispozici v pracovních dnech v době od 8 do 16 hod.

Emailová podpora – info@rts.cz

V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností, které se netýkají našich softwarových produktů, nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 545 120 211 nebo na e-mailu rts@rts.cz.

  • Lazaretní 4038/13
  • Brno - Židenice
  • 615 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Napište nám

Povinná pole

Vyplněním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem zodpovězení mého dotazu.
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo