Hodnocení firmy Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov

*
*
*
*
*
85 hodnocení
Dagmar Hrádková
18.9.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den, i já se řadím k velice nespokojeným zákazníkům a v tuto chvíli firmu NEDOPORUČUJU 22.6.2018 firma ode mne přijala platbu v plné výši na zasklení lodžie. Od samého začátku na této firmě, jsou jen problémy. Pobočku v našem městě jsem ani nenavštívila, protože v době, kdy jsme si s manželem vzali výstup z práce a dovolenou a měli jít podepsat smlouvu, kde na nás již měla čekat slečna, byla pobočka zřejmě z důvodu hezkého počasí uzavřená o dvě hodiny dřív. Smlouvy jsem tedy řešila přímo se Vsetínem, kde musím uznat, jsou slečny velice ochotné. Po zaplacení se rozjela lhůta osmi týdnu, v čemž tedy byl týden dovolené, což mi bylo vysvětleno v momentě, kdy jsem urgovala devátý týden firmu. Sami od sebe nemají potřebu komunikovat. Tak co, zaplaceno přeci mají. Termín montáže mi volala další týden, tedy týden již desátý s tím, že zasklení se namontuje 5.9 .2018 tedy týden jedenáctý. Byli jsme naštvaní, ale dobrá. Manžel si opět vzal dovolenou. Montéři přijeli a namontovali nám oplechování lodžie. To bylo vše, pak sepsali reklamační protokol s tím, že někdo udělal chybu a špatně vyměřil konstrukci. Vím, chyby se opravdu stávají. Monteři byli fajn chlapíci, ale to bohužel nemění nic na tom, že dnes je 18.9.2018 a já stále nemám žádné zprávy o tom, kdy konečně bude nainstalované zasklení. Reklamace ano běží, ale bohužel běží na něco, co vlastně ani nemám. Doufala jsem v nějakou vstřícnost, snad i kompenzaci ,například v podobě rychlé nápravy. Bohužel nic. Obávám se, že pokud nebudu firmu denně já kontaktovat, tak zasklení bude možná až v příštím roce na jaře, protože pokud teplota klesne na 5 stupňů, tak bohužel nelze montovat. Stálo nás to dovolenou v práci a navíc mám skladiště v pokojíku, o čemž firma ví. Zasklení se mi celé válí v bytě, krom jednoho malého, špatně nařezaného kousku, který je v reklamaci. Ráda bych své recenze změnila, ale v tuto chvíli jsem hodně zklamaná přístupem. Jen doufat Vám problém s touto firmou nevyřeší.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne2
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov 19.9.2018

Dobrý den paní Hrádková, děkujeme za Vaše hodnocení a je nám líto, že nejste s prací Světa oken spokojen. Bylo by možné od Vás získat doplňující informace k Vaší zakázce, abychom mohli situaci prověřit? Můžete nám tedy prosím sdělit číslo zakázky na email reklama@svet-oken.cz? Předem velmi děkujeme. Petr M. za Svět oken

Patrny S.
17.9.2018
*
*
*
*
*

Máme nových 8 oken, jsme spokojeni. Po novém roce jsme poptali několik firem, postupně dorazily nabídky, všechny přišly během týdne. Cenově některá firma ulítně, některá je podezřele levná. Svět oken byl někde uprostřed společně s ostatními firmami. Koukali jsme na recenze, na každou firmu najdete dobré i špatné. Něčemu se věřit dá, něčemu moc ne. Obešli jsme pár novostaveb v okolí a poptali se. Svět oken vyšel tak nějak nelépe, tak jsme ho vybrali. Pak už to šlo celkem rychle. Přijel technik, okna se zaměřila a podepsala se smlouva. Montáž proběhla asi 3 dny před smluvním termínem. Ovšem několik dní zpoždení by nás taky nerozhodilo. Okna slouží, vše se zdá v pořádku, nemáme důvod si stěžovat.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Zdeněk S.
13.9.2018
*
*
*
*
*

Co se týče oken nemohu sloužit, nicméně už jenom komunikace je mírně řečeno složitá. Po zadání poptávky přes web mi bylo vcelku rychle odpovězeno a zpracována cenová nabídka, na kterou jsem reagoval tak, že mi vyhovuje a zakázku jim zadám. Následně jsem byl vyzván, abych zaslal kontaktní údaje, že se mi ozve technik kvůli zaměření, což jsem neprodleně učinil, neboť na zakázku již docela pospíchám. Po 10 dnech mi přišel e-mail, že mi zasílali cenovou nabídku a jak jsem se rozhodl, načež jsem jim opětovně potvrdil, že mám zájem zakázku nechat zrealizovat a znovu jsem připojil kontaktní údaje. To bylo v pátek. V úterý další týden jsem volal na telefon uvedený v mailu, kde mi bylo řečeno, že technik to má “na stole”, že se mi pokoušel dovolat a nedovolal se, což jsem rozporoval, protože jsem neměl žádný zmeškaný hovor, ani nepřišla SMS od operátora, že jsem byl nedostupný. No budiž, stane se, tak čelám dál na zavolání, kdy přijde zaměrovat, ovšem mezitím jsem dostal pozitivní reference na jinou firmu a tak jim ve čtvrtek volám, ať připraví smlouvu a přijdou to zaměřit. Odpoledne zvonek, na ulici auto Svět oken a u dveří technik: “Jdu zaměřit to okno, jak jsme se po telefonu domluvili!” Ne, nevolal mi, ještě jsem jej požádal o prozvonění, v historii hovorů nebyl, že by to jako zvedla manželka a domluvila to ona, nic. Takže lhal jak na firmě, že mi volal, tak mě zkoušel znemožnit, že si nepamatuju co jsem s kým na kdy domluvil. O dodání byť jen kličky k oknu s takovýmhle přístupem, děkuji ale nemám zájem!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov 18.9.2018

Dobrý den pane Zdeňku, děkujeme za Vaše hodnocení a je nám líto, že nejste s prací Světa oken spokojen. Bylo by možné od Vás získat doplňující informace k Vám zaslané nabídce, abychom mohli situaci prověřit? Můžete nám tedy prosím sdělit číslo zakázky nebo nabídky na email reklama@svet-oken.cz? Předem velmi děkujeme. Petr M. za Svět oken

vojtech tomas
12.9.2018
*
*
*
*
*

Děkujeme Světu oken z pobočky Halíčkův Brod za výměnu oken v bytovce. Všichni už jsme starší, tak je to pro nás velká věc, strachovali jsme se, aby to dopadlo dobře a naštěstí vše bez problému.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Roman H.
27.8.2018
*
*
*
*
*

Dodání oken se zpozdilo o 4 týdny. Podepsána smlouva a zaplaceno 100% 30.5.2018. Ve smlouvě byla zohledněna i dovolená což by bylo na dodání cca do 8 týdnů. Montáž proběhla 21.8.2018. Přesný termín montáže se pak dozvíte pouze týden dopředu. Při výměně oken a dveří se neuklízí ani na hrubo. S lidmi, kteří nám okna přišli vyměňovat jsme byli jinak spokojení. Okna i dveře zatím vypadají v pořádku. Nález při výměně kratších lišt u dveří byl hned zaznamenán pracovníky do předávacího protokolu a pravděpodobně by měl být brzy napraven. Největší problém nastává když si od této firmy necháte zařídit kompletní výměnu oken i se začištěním. Firmou je vám vysvětleno, že základní smlouva je pouze na montáž oken a poté vám doporučí zedníka na smlouvu druhou na začištění oken a montáž vnitřních parapetů. Nevíme jak v jiném kraji, ale u nás byl na doporučení od Světa oken pan Pavel Starý z Cerhenic. Jedinou práci, kterou nám udělal, bylo nekvalitní zvětšení otvoru na koupelnové okno. Nedokázal zasekat do stěny správně překlad, který nyní vyčuhuje 1cm nad úroveň stěny což má být správně zapuštěno do stěny 1cm, aby se pak dal dozdít a začistit. Bylo velmi složité se s ním domluvit na termínech. Když už termín potvrdil, po 15 minutách čekání si dojednal jinou práci a odjel. (Zvonek nám nefungoval z důvodu vypojení od samotných pracovníku při vyměně oken. Nedokázal nám alespoň zavolat a věděl, že doma jsme). Poté jsme volali do světa oken, kde jsme chtěli probrat neustálé prodlužování celé zakázky. Pan Starý byl o tom obeznámen a začal se nám vysmívat a vymýšlet si různé příběhy. Přijel si už jen vyzvednout své věci a začištění si tak řešíme sami přes doporučeného zedníka z vesnice. Nový zedník na doporučení od známých se přišel podívat, co to bude obnášet a jen kroutil hlavou nad vykonanou prací a cenovou relací za kterou nám to p. Starý chtěl zhotovit. Z tohoto důvodu nemůžu tuto firmu doporučit, jelikož pozdní dodání a doporučený zedník na začištění oken bylo velkým zklamáním. Roman H.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov 30.8.2018

Dobrý den pane Romane, jsme upřímně rádi, že jste spokojený se službami poskytnutými samotnou firmou Svět oken. K reklamaci naší práce, zde se budeme snažit, aby vzniklá reklamace byla odstraněna v co nejkratším termínu. Ke stížnosti na zedníka, s doporučovanou zednickou firmou jsme dosud neměli žádné problémy, právě proto jsme ji doporučili. Na základě Vaší stížnosti se celou záležitostí budeme intenzivně zabývat, aby se podobná situace neopakovala. Ohledně této reklamace, pokud není zednické zapravení součástí naší smlouvy o dílo, je nezbytné reklamaci zednického zapravení uplatnit přímo u pana Starého, se kterým jste se domlouval na rozsahu a ceně zednických prací. Děkuji a přeji pěkný den, Petr M. za Svět oken.

namisko
20.8.2018
*
*
*
*
*

Po 7 týdnech cekani na parapet, tak dosli namontovat, ale zjistili, že naměřili špatně, takže budeme čekat další měsíc na nové parapety. Vážně nechápem... takže dohromady na okna trvají 4 měsíce a ještě nejsou hotové. Bohužel jsme už všechno zaplatili. Aspoň doufám, že kvalita oken za to bude stát. Když jsme už zaplatili, myslím si, že nikde na světě to nedělají takovou dobu okna. A to ani nemluvím, o sítích na okna, které jsme zaplatili, ale ještě jsme o nich doteď neslyšeli...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov 23.8.2018

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a je nám líto, že nejste s prací Světa oken spokojen. Stěžujete si na špatně zaměřené parapety - hloubku parapetů jste si však výslovně zadával sám, neboť jste plánoval zateplení. Za to, jaká je ve skutečnosti hloubka zateplení, my bohužel nemůžeme. Co se týká délky dodání sítí na okna, to bylo to opět na přání zákazníka, tedy Vás. Sítě čekají k vyzvednutí na pobočce. Dále dle napsané recenze nabýváme dojmu, že na okna jste čekal 4 měsíce, termín montáže je řešen vždy dopředu smluvně - okna byly naopak namontovány ještě před smluvním termínem. Petr M. za Svět oken

...
18.4.2018
*
*
*
*
*

Minulý týden jsme navštívili pobočku ve Znojmě. Paní byla velice příjemná a ochotná nám se vším vyhovět a také poradit.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Radana
3.4.2018
*
*
*
*
*

Dnes montáž předokenních rolet od Svět oken.Velká spokojenost,chlapci ze Vsetína sehraná dvojka.S cenou, kvalitou a vzhledem velmi spokojeni.Doporučuji!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
ludmilamackova
22.3.2018
*
*
*
*
*

Skvělý přístup paní vedoucí z Havlíčkova Brodu. Mámě od Světa oken garážová vrata, již několik let a rozbilo se nám dálkové ovládání. Paní vedoucí byla velmi ochotná, dostali jsme okamžitě náhradní ovládání a to včetně přesného návodu, jak si sami ovládání spárovat s vraty. Takže nyní zase dálkově otvíráme :-) Naprostá spokojenost s vraty i přístupem firmy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
sedlakprelouc
27.2.2018
*
*
*
*
*

za jedno blbý okno 100x170 si řekli 13tis ... skoro mě ranilo

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov
Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov 7.3.2018

Pane Sedláku, děkujeme za doplňující informace (číslo nabídky). Prověřili jsme cenovou nabídku, ta byla vytvořena dle Vaší poptávky na obloukové okno. Cena zohledňuje technologickou náročnost výroby nestandardního prvku (právě toho oblouku), proto ji bohužel nelze srovnávat s cenou klasického okna, kterou jste pravděpodobně očekával. Děkuji za pochopení, Petr M. za Svět oken

Přidat hodnocení
  • Jasenická 1254
  • Vsetín
  • 755 01
  • areál Zbrojovky
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 7:0011:00 11:3016:00
  • Út 7:0011:00 11:3016:00
  • St 7:0011:00 11:3016:00
  • Čt 7:0011:00 11:3016:00
  • 7:0013:00
  • Máme právě otevřeno

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo