Hodnocení firmy Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov
Nechal jsem si od Světa oken namontovat garážová vrata. Ty původní s ručním ovládáním se špatně dovíraly, netěsnily a tím mi do garáže zatékalo a lezly tam i myši. Nová vrata jsou sekční za rozumnou cenu, s motorem a dálkovým ovládáním. Technici přijeli z kraje ledna, montáž byla bez problému a vrata fungují, tak jak mají. Zatím jsem spokojený. Díky.
Bydlíme ve starším rodinném domku, který rekonstruujeme a potřebovali jsme měnit okna. Věděli jsme, že chceme plastová. Oslovili jsme několik dodavatelů a vybrali Svět oken, přesvědčili nás rozumnou cenou a také jednáním na pobočce v Brně, kde byla paní velmi příjemná a ochotná a srozumitelně nám objasnila technické detaily.
Musím přiznat, že jsem z výměny oken měla dost obavy, protože u sestry v bytě ve starším činžáku se plastová okna cca rok po výměně (od menší lokální firmy) začala dost mlžit, hlavně v zimě ačkoli pravidelně větrá a prádlo zde nesuší, aby se zvyšovala vlhkost. Ráno po probuzení jí po oknech stékají potůčky vody, parapet je úplně mokrý. Vodu na oknech pak musí každý den odsát čističem na okna, protože je jí tolik, že by snad ani sama přes den neoschla. A třeba v ložnici jsou už i černé skvrny od plísně, které musí sestra pravidelně stříkat savem, aby aspoň na čas zmizely.
Každopádně u nás to v pohodě, okna se nerosí vůbec, máme je od podzimu. A na únor je naplánovaná montáž 6 interiérových dveří, které taky máme domluvené u Světa oken. Doufám, že to bude bez taky problému a dveře budou dle našich představ.
Dobrý den, s firmou Svět oken opravdu spokojený nejsem. Okna od firmy mám cca rok a půl a je to noční můra. To že nedodržují termíny a montáž oken proběhla o cca tři týdny později bych ještě pochopil, protože to je dnes celkem normální a když člověk staví musí si na to zvyknout. Samotná montáž byla šílenost. Po příjezdu "techniků" mi bylo řečeno, že rohové francouzské okno mi neusadi protože základová deska měla být pod tím oknem vylita samonivelacni štěrkou (při zaměření o tom nepadlo ani slovo). Takto bude prý vyrovnání trvat moc dlouho a montáž nestihnou. Jezdil jsem proto celé dopoledne a sháněl ocelové podložky a vyrovnává základovou desku, aby jsem jim usnadnil práci. Montáž i přesto nestihli, okna nechali v nezabezpečené stavbě a s otázkou jestli se tu krade, na kterou si hned odpověděli, že se určitě nenajde nikdo kdo by se s tím tahal a odjeli. Řekli že přijedou další den odpoledne po jiné montáží a u mě to dokončí. Druhý den opravdu montáž dokončili, ale s tím, že madlo na vchodové dveře namontují až jindy protože zapomněli vrták. Jedině, že bych si sehnal vlastní. Zeptal jsem se proto jaký průměr je potřeba, pan "technik" mi odpověděl že neví, že má vrták kterým to dělá ale velikost nezná. Vydal jsem se proto se šroubem domů, změříl a musel jsem přivést příslušný vrták, aby mi montáž dokončili. Samozřejmě se to neobešlo bez reklamace kvůli poškrábáným ramům což firma vyřešila zavoskovanim. Myslel jsem si, že tím to končí a od oken bude alespoň na pár let klid, bohužel jsem se mýlil. Po nastěhování a příchodu zimi jsem zjistil, že okna i dveře zásadním způsobem profukují a jsou křivá. Po reklamaci trvalo technikovi cca dva měsíce než dorazil. Proběhlo preskleni třech oken a dvou vchodových dveří a technik konstatoval, že jsou všechna okna i dveře špatně ukotvená a budou se muset znovu ukotvit a že se mi někdo ozve aby jsme si dodli nějaký termín, kdy bude možné všechna okna znovu ukotvit. Dva měsíce utekli a nikdo se ani neobtezoval zavolat. Každopádně po roce a půl okna nedrží a rámy jsou zkroucene. Možná je to vinou neodborne montáže, nebo kvalita výrobků je tak mizerná, že jsou to okna maximálně na pět let a pak je můžete všechny vyměnit. Cena za okna je příznivá, ale kvalita je tak špatná, že se to opravdu nevyplatí a znovu bych už volil jinou firmu. Václav Pelant
Dobrý den, pane Pelante, děkujeme za Vaše hodnocení a je nám líto, že nejste s prací Světa oken spokojeni. Bylo by možné od Vás získat doplňující informace k Vaší zakázce, abychom mohli situaci prověřit? Můžete nám tedy prosím sdělit číslo zakázky na email reklama@svet-oken.cz? Předem velmi děkujeme. Petr M. za Svět oken
Tuto firmu nemůžu doporučit, protože nejen, že mi špatně usadili okna na což jsem přišel až jsem měl vnitřní omítky a chtěl jsem usadit venkovní parapety, ale čekací doba na seřízení dveří delší než dva měsíce mi připadne poněkud nestandartní. Vzhledem k tomu, že Svět oken používá nestandartní závěsy, tak potřebujete autorizovaný servis nebo někoho kdo se s tímto typem již setkal.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a je nám líto, že nejste s prací Světa oken spokojeni. Bylo by možné od Vás získat doplňující informace k Vaší zakázce, abychom mohli situaci prověřit? Můžete nám tedy prosím sdělit číslo zakázky na email reklama@svet-oken.cz? Předem velmi děkujeme. Petr M. za Svět oken
Chtěl bych jen v krátkosti poděkovat za zasklení balkonu. Montáž bez problému, zasklení sedlo přesně a montéři pracovali precizně. Měl jsem strach, aby se skla teď přes zimu nerosila, ale pánové montéři poradili, že je třeba řádně větrat a neměl by být problém.
Díval jsem se ještě na nabídku interiérových dveří a pravděpodobně necháme na jaře 2020 vyměnit naše staré panelákové, abysme to doma trochu vylepšili.
Byla jsem velmi spokojena s osobním přístupem na pobočce v Mladé Boleslavi. Bez problémů mi bylo vyhověno s přeložením termínu montáže plastových oken. Paní Řepková s kolegyní byly velmi vstřícné, nejdřív mi poradily při výběru a poté bez problému posunuly domluvený termín montáže.
Instalace oken proběhla nečekaně rychle a hlavně kvalitně. Už teď je znatelné, že kolem oken méně protahuje a při větším větru se okna nechvějí a nerachotí, jako ta stará. Na jaře bych chtěla ještě žaluzie, takže určitě poptám.
Dobrý den.
zasklení lodžie
špatné zaměření
sliby nesplněny
Vážený pane Fejfare
dovolte mi, abych se jménem naší firmy omluvila za nedodržení termínu realizace Vaší zakázky ZST1855525
na dodávku- zasklení a to z kapacitních důvodů.
Vaši zakázku evidujeme a budeme Vás kontaktovat s návrhem termínu montáže ihned, jakmile to bude
možné. Předpokládané zdržení je cca 3 týdny.
Dle smlouvy o dílo máte nárok na slevu z prodlení, která Vám bude vyčíslena ke dni dokončení díla.
Omlouváme za vzniklé komplikace a děkujeme za trpělivost a pochopení.
--
vymezovací lišta do vzniklé mezery na dvakrát
po krátké době vypadlé okno ( 3 n..p.)
po 14 dnech od návštěvy technika žádný kontakt
S pozdravem nespokojený zákazník.
Dobrý den pane Fejfare, je nám líto, že nejste spokojen s prací Světa oken. Naše poslední informace jsou, že s Vámi mluvila manažerka Světa oken a bylo dohodnuto, že reklamace bude dokončena v oboustranně odsouhlaseném termínu 21.1.2019. Přeji pěkný den, Petr M. za Svět oken
Pavel Pecina
Dne 4.10. 2019 jsem zde psal komentař o tom, jak mi Vaše firma namontovala poškrábané dveře. Muśm Vaší firmě dát 👍. K rekalmaci se zatím postavila čelem. Zítra tj. 23. 10. si mají pro pškrábané dveře přijet a opravit je. Nevím, ja dlouho bude trvat oprava, ale doufám, že v řádu několika dní bude náš přístřešek zase použivatlný.
Děkuji
Pavel Pecina
V září u nás proběhla výměna plastových oken. Jednali jsme s pobočkou v Teplicích, kde nám při výběru radila paní Nemešová, montáž dělali pan Klika a Páleník. Vše bez problému, velmi si vážíme ochoty zaměstnanců při řešení technických detailů i zručnosti pánů montérů. Namontováno a seřízeno bylo rychle a bez připomínek. Na jaře budeme chtít měnit také garážová vrata, tak se na Svět oken zase obrátíme. Přejeme mnoho spokojených zákazníků, tak jako jsme my.
Včera mi vaše firma dodělala zasklení přistřešku. Že zamomneli nějaký materirál a museli přijet ještě za pár dní znovu bych přešel. To se stát může. Ale že jsem zaplatil za šedý lak a dveře byly asi neopatrnou manipulací poškrábány, dokonce je škrábanec i na skle, tak to se mi nelíbí. Váš zaměstnanec mi řekl, že pozvete pracovnika, který si stoupne 5 metrů od dveří a co neuvidí to prý poškrábané není. Když jsem si dveře objednával, tak mi nikdo neřekl, že se k vašim výrobkům mohu přiblížit s otevřenýma očima pouze na 5 metrů. Jsem zvědavvý, jak se k tomu vaše firma postaví. Doufám, že se co nejdříve budu moci postavit do řady spokojených zákazníků. Chyba se stát může, ale je potřeba se k problému postavit čelem.
Pavel Pecina
Vážený pane Pecino, mrzí nás tato negativní reference na událost, kterou řešíme v průběhu řádné reklamační doby. Dle našich informací s Vámi probíhá komunikace a další postup bude stanoven po osobní návštěvě a posouzení reklamačního technika. Děkuji za trpělivost, Petr M. za Svět oken.
- tel:
- +420 571 478 108
- e-mail:
- vsetin@svet-oken.cz
- web:
- https://www.svet-oken.cz
- facebook:
- https://www.facebook.com/svet.oken.cz
Kontaktní osoby
- Michaela Orságová Fašková
- Vedoucí pobočky
- Telefon: +420 731 429 844
- E-mail: vsetin@svet-oken.cz
- Zákaznická podpora
- Telefon: +420 800 100 039
- E-mail: zelena.linka@svet-oken.cz
Otevírací doba
- Po 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- Út 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- St 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- Čt 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- Pá 7:00 – 13:00
-
Máme právě otevřeno