Hodnocení firmy Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov
Byla jsem velmi spokojena s osobním přístupem na pobočce v Mladé Boleslavi. Bez problémů mi bylo vyhověno s přeložením termínu montáže plastových oken. Paní Řepková s kolegyní byly velmi vstřícné, nejdřív mi poradily při výběru a poté bez problému posunuly domluvený termín montáže.
Instalace oken proběhla nečekaně rychle a hlavně kvalitně. Už teď je znatelné, že kolem oken méně protahuje a při větším větru se okna nechvějí a nerachotí, jako ta stará. Na jaře bych chtěla ještě žaluzie, takže určitě poptám.
Dobrý den.
zasklení lodžie
špatné zaměření
sliby nesplněny
Vážený pane Fejfare
dovolte mi, abych se jménem naší firmy omluvila za nedodržení termínu realizace Vaší zakázky ZST1855525
na dodávku- zasklení a to z kapacitních důvodů.
Vaši zakázku evidujeme a budeme Vás kontaktovat s návrhem termínu montáže ihned, jakmile to bude
možné. Předpokládané zdržení je cca 3 týdny.
Dle smlouvy o dílo máte nárok na slevu z prodlení, která Vám bude vyčíslena ke dni dokončení díla.
Omlouváme za vzniklé komplikace a děkujeme za trpělivost a pochopení.
--
vymezovací lišta do vzniklé mezery na dvakrát
po krátké době vypadlé okno ( 3 n..p.)
po 14 dnech od návštěvy technika žádný kontakt
S pozdravem nespokojený zákazník.
Dobrý den pane Fejfare, je nám líto, že nejste spokojen s prací Světa oken. Naše poslední informace jsou, že s Vámi mluvila manažerka Světa oken a bylo dohodnuto, že reklamace bude dokončena v oboustranně odsouhlaseném termínu 21.1.2019. Přeji pěkný den, Petr M. za Svět oken
Pavel Pecina
Dne 4.10. 2019 jsem zde psal komentař o tom, jak mi Vaše firma namontovala poškrábané dveře. Muśm Vaší firmě dát 👍. K rekalmaci se zatím postavila čelem. Zítra tj. 23. 10. si mají pro pškrábané dveře přijet a opravit je. Nevím, ja dlouho bude trvat oprava, ale doufám, že v řádu několika dní bude náš přístřešek zase použivatlný.
Děkuji
Pavel Pecina
V září u nás proběhla výměna plastových oken. Jednali jsme s pobočkou v Teplicích, kde nám při výběru radila paní Nemešová, montáž dělali pan Klika a Páleník. Vše bez problému, velmi si vážíme ochoty zaměstnanců při řešení technických detailů i zručnosti pánů montérů. Namontováno a seřízeno bylo rychle a bez připomínek. Na jaře budeme chtít měnit také garážová vrata, tak se na Svět oken zase obrátíme. Přejeme mnoho spokojených zákazníků, tak jako jsme my.
Včera mi vaše firma dodělala zasklení přistřešku. Že zamomneli nějaký materirál a museli přijet ještě za pár dní znovu bych přešel. To se stát může. Ale že jsem zaplatil za šedý lak a dveře byly asi neopatrnou manipulací poškrábány, dokonce je škrábanec i na skle, tak to se mi nelíbí. Váš zaměstnanec mi řekl, že pozvete pracovnika, který si stoupne 5 metrů od dveří a co neuvidí to prý poškrábané není. Když jsem si dveře objednával, tak mi nikdo neřekl, že se k vašim výrobkům mohu přiblížit s otevřenýma očima pouze na 5 metrů. Jsem zvědavvý, jak se k tomu vaše firma postaví. Doufám, že se co nejdříve budu moci postavit do řady spokojených zákazníků. Chyba se stát může, ale je potřeba se k problému postavit čelem.
Pavel Pecina
Vážený pane Pecino, mrzí nás tato negativní reference na událost, kterou řešíme v průběhu řádné reklamační doby. Dle našich informací s Vámi probíhá komunikace a další postup bude stanoven po osobní návštěvě a posouzení reklamačního technika. Děkuji za trpělivost, Petr M. za Svět oken.
Po roce a půl používání oken,dveří a garážových vrat jsem velmi spokojen vše funguje tak jak má.Při provádění práce montéři po sobě uklidily byli ochotní a všechno co jsem chtěl vědět mi vysvětlili. Technik při zaměření vše s námi konzultoval a ochotně vysvětlil. Rád bych ocenil vedoucí pobočky Č. Budějovice paní Tokarzovou byla velmi vstřícná a ochotná.
My jsme si objednali do Světa oken pruhovanou výsuvnou markýzu. Domlouvali jsme se na pobočce ve Znojmě, paní vedoucí byla příjemná, ochotná a trpělivá při našich požadavcích. Montáž proběhla bez problému v termínu, montéři přijeli přesně na čas v 8hod. Byli šikovní a sehraní, takže markýza byla během chvíle na svém místě. Také jsme rádi, že byli šetrní k vybavení domu i terasy, protože už jsme se setkali i s dělníky, co nám při opravách na domě poškodili nábytek a ani se neomluvili.
Rádi vás pochválíme a doporučíme i dál.
Dne 24. 7. 2019 objednány u z n o j e m s k é pobočky "jen" síťky do 5 oken, nabídka této firmy u nás vyhrála díky přiznivé ceně a relativně dobrém čase, který nabízela na zhotovení, což bylo zhruba 3 týdny (termín splněn - 4 týdny vč. týdenní celozávodní dovolené), po převzetí místo radosti naprosté zklamání, 3 síťky hodně uvolněné, že by se po roce daly vyhodit, jak by byly volné, v jedné už hned dírka, a to hlavní - z 5 sítěk pasovala jen jedna, stane se, máme jen jeden mozek - pan technik chudák špatně vyměřil, pro to máme pochopení. Na domluvené přeměření paní vedoucí zapomněla poslat technika a čas běžel. Také se může stát včetně již prvotní chyby, kterou paní vedoucí udělala už na začátku zakázky... Ale když tedy dojde k reklamaci a důrazně a zdvořile žádám vedoucí pobočky o to, aby reklamace byla vyřízena co možná nejdříve a aby si dali při výrobě pozor na jejich uvolnění a roztržení, že bych nerada čekala další měsíc, že pomalu končí sezóna, na kterou jsem síťky potřebovala, a paní Buchtová mi sice popřeje pěkný den a sdělí, že zadali do reklamace, že se ozvou, jakmile bude hotové, ale bez jediného slova omluvy??? Já mít firmu a něco takhle "podělat", tak udělám všechno proto, aby reklamace okamžitě byla vyřízena a zákazník nečekal a nemohl mít o další negativní zkušenost navíc. Uběhlo 14 dní od reklamace, sezóna se blíží ke konci a až dorazí na podzim sítky, můžu znovu umývat okna, která jsem původně extra kvůli tomu umývala. Negativní zkušenost bohužel, ale není to nijak extra velká zakázka, že, ale jedna maličkost ke druhé a už se to sbíhá. Jsem zvědavá, za jak dlouho se dočkáme. S pozdravem Dvořáková (zakázka č. CD S1916375)..... Právě pobočka volala, že zítra (tj. bez 1 dne po 3 týdnech), že jsou síťky hotové, tak jsme zvědaví.... Sláva, hotovo.
Vážená paní Dvořáková, velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Mrzí nás také Vaše reakce na událost, která je aktivně řešena v průběhu řádné reklamační doby. Zakázka byla předána dne 26.8. v dohodnutém termínu. O 3 dny později, tj. 29.8., byla nahlášena reklamace. Tentýž den došlo k návštěvě technika a zadání reklamační zakázky do výroby. Dle našich informací bude vyreklamovaná zakázka tento týden přivezena do meziskladu v Brně, odkud bude vyexpedována do Znojma a bude Vám předána v řádném termínu pro vyřízení reklamace. Omlouváme se, že reklamaci řešíme ve stanovených reklamačních termínech, bohužel neumíme tuto konkrétní reklamaci vyřešit okamžitě. Děkuji za pochopení. Petr M. za Svět oken.
Na jaře jsem objednal prostřednictvím kutnohorské pobočky montáž venkovních rolet. Cenová kalkulace mi byla zaslána obratem, termín montáže uvedený v objednávce byl dodržen. Rád bych vyjádřil spokojenost s jednak s jednáním firmy, konkrétně paní Šandové, a stejně tak s prací technika, který prováděl zaměření. Poděkování patří i technikům, kteří prováděli samotnou montáž za jejich profesionalitu a dobře odvedenou práci.
Chtěl bych krátce poděkovat za montáž oken a rolet, kterou jsem si objednal v prodejně v Mladé Boleslavi. Paní Šimková byla velmi příjemná, montáž bez problému, zatím vše funguje tak jak má. Snad to vydrží.
- tel:
- +420 571 478 108
- e-mail:
- vsetin@svet-oken.cz
- web:
- https://www.svet-oken.cz
- facebook:
- https://www.facebook.com/svet.oken.cz
Kontaktní osoby
- Michaela Orságová Fašková
- Vedoucí pobočky
- Telefon: +420 731 429 844
- E-mail: vsetin@svet-oken.cz
- Zákaznická podpora
- Telefon: +420 800 100 039
- E-mail: zelena.linka@svet-oken.cz
Otevírací doba
- Po 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- Út 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- St 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- Čt 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- Pá 7:00 – 13:00
-
Máme právě otevřeno