Hodnocení firmy Svět oken s.r.o. – váš spokojený a komfortní domov
Po roce a půl používání oken,dveří a garážových vrat jsem velmi spokojen vše funguje tak jak má.Při provádění práce montéři po sobě uklidily byli ochotní a všechno co jsem chtěl vědět mi vysvětlili. Technik při zaměření vše s námi konzultoval a ochotně vysvětlil. Rád bych ocenil vedoucí pobočky Č. Budějovice paní Tokarzovou byla velmi vstřícná a ochotná.
My jsme si objednali do Světa oken pruhovanou výsuvnou markýzu. Domlouvali jsme se na pobočce ve Znojmě, paní vedoucí byla příjemná, ochotná a trpělivá při našich požadavcích. Montáž proběhla bez problému v termínu, montéři přijeli přesně na čas v 8hod. Byli šikovní a sehraní, takže markýza byla během chvíle na svém místě. Také jsme rádi, že byli šetrní k vybavení domu i terasy, protože už jsme se setkali i s dělníky, co nám při opravách na domě poškodili nábytek a ani se neomluvili.
Rádi vás pochválíme a doporučíme i dál.
Dne 24. 7. 2019 objednány u z n o j e m s k é pobočky "jen" síťky do 5 oken, nabídka této firmy u nás vyhrála díky přiznivé ceně a relativně dobrém čase, který nabízela na zhotovení, což bylo zhruba 3 týdny (termín splněn - 4 týdny vč. týdenní celozávodní dovolené), po převzetí místo radosti naprosté zklamání, 3 síťky hodně uvolněné, že by se po roce daly vyhodit, jak by byly volné, v jedné už hned dírka, a to hlavní - z 5 sítěk pasovala jen jedna, stane se, máme jen jeden mozek - pan technik chudák špatně vyměřil, pro to máme pochopení. Na domluvené přeměření paní vedoucí zapomněla poslat technika a čas běžel. Také se může stát včetně již prvotní chyby, kterou paní vedoucí udělala už na začátku zakázky... Ale když tedy dojde k reklamaci a důrazně a zdvořile žádám vedoucí pobočky o to, aby reklamace byla vyřízena co možná nejdříve a aby si dali při výrobě pozor na jejich uvolnění a roztržení, že bych nerada čekala další měsíc, že pomalu končí sezóna, na kterou jsem síťky potřebovala, a paní Buchtová mi sice popřeje pěkný den a sdělí, že zadali do reklamace, že se ozvou, jakmile bude hotové, ale bez jediného slova omluvy??? Já mít firmu a něco takhle "podělat", tak udělám všechno proto, aby reklamace okamžitě byla vyřízena a zákazník nečekal a nemohl mít o další negativní zkušenost navíc. Uběhlo 14 dní od reklamace, sezóna se blíží ke konci a až dorazí na podzim sítky, můžu znovu umývat okna, která jsem původně extra kvůli tomu umývala. Negativní zkušenost bohužel, ale není to nijak extra velká zakázka, že, ale jedna maličkost ke druhé a už se to sbíhá. Jsem zvědavá, za jak dlouho se dočkáme. S pozdravem Dvořáková (zakázka č. CD S1916375)..... Právě pobočka volala, že zítra (tj. bez 1 dne po 3 týdnech), že jsou síťky hotové, tak jsme zvědaví.... Sláva, hotovo.
Vážená paní Dvořáková, velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Mrzí nás také Vaše reakce na událost, která je aktivně řešena v průběhu řádné reklamační doby. Zakázka byla předána dne 26.8. v dohodnutém termínu. O 3 dny později, tj. 29.8., byla nahlášena reklamace. Tentýž den došlo k návštěvě technika a zadání reklamační zakázky do výroby. Dle našich informací bude vyreklamovaná zakázka tento týden přivezena do meziskladu v Brně, odkud bude vyexpedována do Znojma a bude Vám předána v řádném termínu pro vyřízení reklamace. Omlouváme se, že reklamaci řešíme ve stanovených reklamačních termínech, bohužel neumíme tuto konkrétní reklamaci vyřešit okamžitě. Děkuji za pochopení. Petr M. za Svět oken.
Na jaře jsem objednal prostřednictvím kutnohorské pobočky montáž venkovních rolet. Cenová kalkulace mi byla zaslána obratem, termín montáže uvedený v objednávce byl dodržen. Rád bych vyjádřil spokojenost s jednak s jednáním firmy, konkrétně paní Šandové, a stejně tak s prací technika, který prováděl zaměření. Poděkování patří i technikům, kteří prováděli samotnou montáž za jejich profesionalitu a dobře odvedenou práci.
Chtěl bych krátce poděkovat za montáž oken a rolet, kterou jsem si objednal v prodejně v Mladé Boleslavi. Paní Šimková byla velmi příjemná, montáž bez problému, zatím vše funguje tak jak má. Snad to vydrží.
V březnu jsme objednali markýzu. V dubnu, cca po 3 týdnech byla dodána a začaly problémy, Montážní technici zde byli celkem 4x. Zjistili, že ve 3 ji na místo nezvednou. Při další návštěvě (5 lidí) vysekali do fasády otvory mimo rozměry markýzy. Při třetí návštěvě díry provizorně zakryli a instalovali nosníky na správná místa. Dále po opakovaných urgencích pokus o opravu fasády a od té doby komunikují jen telefonicky - nebo raději SMS - dnes se nedostaví, protože prší. Markýza stále leží na terase, takže k její kvalitě se vyjádřit nemůžu.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a je nám líto, že nejste s prací Světa oken spokojeni. Bylo by možné od Vás získat doplňující informace k Vaší zakázce, abychom mohli situaci prověřit? Můžete nám tedy prosím sdělit číslo zakázky na email reklama@svet-oken.cz? Předem velmi děkujeme. Petr M. za Svět oken
My jsme si nechali v květnu namontovat markýzu. Pánové montéři příjeli přesně dle domluvy a práce jim šla rychle od ruky. Bylo vidět, jak jsou pěkně sehraní. Také děkujeme paní na pobočce v Havlíčkově Brodě za trpělivost, kdy jsme společně řešili naše požadavky, vše nám vysvětlila a poradila.
Po dvou měsících slouží markýza na terase na výbornou. Rádi vás dál doporučíme.
Máme garážová vrata od Světa oken, s dvěma okénky extra, zařizovala prodejna v Havlíčkově Brodě a vše od poptávání, přes zaměření po instalaci proběhlo výborně. Vrata slouží, jak mají. Paní na pobočce nám zařídila naprosto ochotně i ovladač navíc, když manžel ten svůj ztratil. Za mě na jedničku s hvězdičkou.
Otřesné chování zaměřovacího technika. Arogance, neprofesionalita, vše je problém. Místo požadovaných zastiňovacích rolet , sdělil že si máme osadit závěsy. Jednoznačně nedoporučuji.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a je nám líto, že nejste s prací Světa oken spokojeni. Bylo by možné od Vás získat doplňující informace ke kalkulaci/nabídce, abychom mohli situaci prověřit? Můžete nám tedy prosím sdělit číslo nabídky/kalkulace nebo jinou identifikaci na email reklama@svet-oken.cz? Předem velmi děkujeme. Petr M. za Svět oken
Mám od této firmy namontované okna i dveře montážníci super bez problému. Termín dodržen kvalita taky OK. Bohužel tady veškeré pozitiva končí. Dne 6.5 jsem volal na pobočku Vsetín že potřebuji seřídit vchodové dveře tentýž den mi volal technik že to bohužel nestihne a zavolá jindy. Nezavolal do dnešního dne. Byl jsem nucen sám seřídit dveře abych se vůbec dostal do domu stejně dveře i po seřízení jsou stále křivé. Napsal jsem tedy email na pobočku že chci dveře reklamovat. Volal jsem třikrát během měsíce a stále ta samá odpověď. Musí přijet technik. Kdy přijede? Nevíme. Čekám každý den kdy dveře nepůjdou otevřít už vůbec. Na reklamaci je 30 dní termín se blíží tak jsem zvědav.
Dobrý den pane Phame, děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za prodlevy se seřízením dveří. Dle našich informací došlo k seřízení dveří 30.5.2019, tedy den po Vaší recenzi. Věříme, že nyní je vše v pořádku. Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den, Petr M. za Svět oken
- tel:
- +420 571 478 108
- e-mail:
- vsetin@svet-oken.cz
- web:
- https://www.svet-oken.cz
- facebook:
- https://www.facebook.com/svet.oken.cz
Kontaktní osoby
- Michaela Orságová Fašková
- Vedoucí pobočky
- Telefon: +420 731 429 844
- E-mail: vsetin@svet-oken.cz
- Zákaznická podpora
- Telefon: +420 800 100 039
- E-mail: zelena.linka@svet-oken.cz
Otevírací doba
- Po 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- Út 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- St 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- Čt 7:00 – 11:00 11:30 – 16:00
- Pá 7:00 – 13:00
-
Máme právě otevřeno