Hodnocení firmy CK ČESKÉ KORMIDLO s.r.o.

*
*
*
*
*
25 hodnocení
trnkova
1.3.2020
*
*
*
*
*

Tak tuto CK již nikdy. Má dcera s mou matkou měly odjet do lyžařského střediska Monte Bondone. Při riziku, kdy celá oblast kolem lyžařského střediska byla uzavřena jsme chtěli tento problém řešit. Jen lyžařská střediska zůstala bez omezení (proč asi....) To je Váš problém a nic Vám nedáme - chápu, tohle jsem ještě pochopila. Ale když jsme zájezd přeprodali s velkou ztrátou, tak si ještě CK naúčtovala 600,- za přepsání dvou jmen!!!! Jde tady o princip a o to, že CK vydělává na klientech a na situacích, které klient nemůže ovlivnit. Myslím si, že v této situaci by měli přehodnotit své podmínky a vyjít lidem vstříc. Po přečtení recenzí nechápu jak může taková CK na trhu fungovat. Nejsem panikář ale představa, že se Italové rozhodnou zajistit a dát do karantény i lyžařské středisko, které bylo vzdáleno od již uzavřených oblastí 100 km a mě tam zůstane v karanténě dcera byla dost nepříjemná. Opravdu NEDOPORUČUJI TUTO CK!!!! Jedna hvězda protože žádná tam nešla vložit :-)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
mihseh
12.12.2019
*
*
*
*
*

jedna hvězad jen díky paní delagátce jinak by nebyla ani jedna,jela jsem podruhé s touto CK (že to snad bude lepší) nebylo , a poučila jsem se že už nikdy víc!!!! :-(

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
geloe
27.9.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den, zatím máme přes tuto CK pouze objednané ubytovní (2 aprtmány), dovolená zatím neproběhla. Chování při rezervaci bylo ale dost nepříjemné a neochotné. Fakturu mi vypsali na jinou osobu než která v daném apartmánu má bydlet. Po požadavku na přepsání na správné jméno (kvůli sjednání pojištění storna u jiné pojišťovny než nabízí CK) nám řekli, že to bude za poplatek 15% ceny ubytování. Po přečtení jiných recenzí jen doufám, že na místě vše proběhne v pořádku...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Eliška
10.5.2019
*
*
*
*
*

Zájezd Medvědí soutěska, 8.5.2019. Opravdu jsem věřila, že CK České kormidlo je seriózní cestovka, ale to co předvedli, nemá obdoby. Zakoupila jsem zájezd na Medvědí soutěsku, který se měl konat 8.5.2019. Místo 2 autobusu přijel pouze 1. Delegátka z tohoto prvního autobusu odmítla poskytnout jakékoliv informace cestujícím, kteří čekali na druhý autobus mířící na soutěsku. Byla drzá, neochotná a místo aby slušně odpověděla, se slovy Já nejsem vaše delegátka se otočila zády a odešla se schovat do svého autobusu. Pokud se jedná o zájezd organizovaný stejnou cestovkou, ať mi nikdo netvrdí, že by se delegátka nemohla informovat o dění a alespoň čekající klienty požádat o strpení. Po více než hodinovém čekání nás cestovka konečně obvolala, že autobus nedorazí, protože nemůže nastartovat, a zájezd se nekoná. Také přislíbili, že budeme informování. Technické problémy se mohou vyskytnout, ale nechat lidi, kteří si zaplatili zájezd a dostavili se včas k odjezdu, čekat bez jakékoliv informace?? Co je to za přístup? A pokud mám na místě druhý autobus a v něm zaměstnankyni, delegátku, proč neinformuje ostatní? To je takový problém zavolat ji, aby se lidem omluvila a požádala je o trochu času, než se situace vyřeší? Namísto toho zaměstnáte mladou protivnou neochotnou holku, která se při prvním problému schová?? Jsem znechucena tímto jednáním. Věřím, že problém s autobusem může nastat, ale neměl by pro tyto případy být připraven v záloze nějaký náhradní autobus?? CK se zachovala jako totální amatéři, absolutně nezvládli situaci. Celý den žádné další informace o tom, jak se bude situace dále řešit. Po zveřejnění nelichotivého příspěvku na facebookovou stránku CK jsem se dočkala odpovědi, že hned ráno 9.5. budou klienti obesláni informacemi. Informací jsem se nedočkala a musela řešit celou situaci osobně. V sídle CK jsem se místo vyjádření dočkala pouze informace, že je paní majitelka na obědě. Nakonec po telefonátu s paní majitelkou, kdy se vymlouvala na selhání všech kolem sebe, mi bylo přislíbeno vrácení peněz. Jediné pozitivum na celé situaci je snad to, že peníze opravdu obratem přišli zpět na účet. Zajímalo by mě ale, kdy bych se dočkala nějakého vyjádření, kdybych se sama aktivně nedožadovala vysvětlení a vrácení peněz. Závěrem - NEDOPORUČUJI CK České kormidlo. Organizace, jednání, přístup ke klientovi v případě potíží - naprostá katastrofa.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Vaniček
9.5.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den, rád bych touto cestou varoval ostaní před službami CK České Kormidlo, nabízenou Invii.cz Zájezd jsme zakoupili přes Invii, která se prezentuje, že zajišťují plnohodnotnou dovolenou bez nepříjemných zážitků! Plánovaný odjezd v 5:30, na nástupišti na Brněnském nádraží nás čekalo něco přes 100, včetně rodin s malými dětmi a seniorů, teplota 1 stupeň celsia. Ve stanovený čas dojel autobus CK České Kormidlo vedoucí do vídeňské ZOO, 5:50 náš autobus nikde, tou dobou jsme byli již značně promrzlí. Na telefonním čísle uvedeným na propozicích telefon nikdo nezvedal. Po nátlaku výletníků na řidiče odjíždějícího autobusu do ZOO řidič někam zavolal a sdělil nám, že náš autobus právě vyjíždí z depa CK. To již bylo 25 minut po plánovaném odjezdu! V 6:20 přijel prázdný autobus z něhož vystoupila průvodkyně, přečetla cca 10 jmen, a poté se schovala do autobusu, po dotazu cestující, co za ní nastoupila do autobusu přes odpor řidiče, jsme se dozvěděli že průvodkyně nemá další lidi na seznamu a že ji to nezajímá! Tou dobou už byl autobus obklopen skupinou ostatních cestujících a dožadoval se vysvětlení, po nějaké chvíli se řidič vyjádřil, že se mu ráno nepodařilo nastartovat autobus, a že je to problém CK (autobusy mají stejné majitele co vlastní i CK), zavřel dveře a rozjel autobus proti cekajícím lidem!!! Závěr z úrovně služeb poskytovaných touto CK si už může udělat každý sám. Na číslo podpory se podařilo dovolat po 7 hodině, a to nám pán sdělil, že se zástupci CK ozvou. Zatím nic. Nejde o to, že se zájezd nekonal, kvůli technickým problémům, jde o to, že dojel náhradní autobus, kam byli naloženi jen ti cestující, co si připlatili za „místenku“ ostatní se nedočkali ani vysvětlení ani omluvy! Absolutní nezájem ze strany CK, odjel poloprázdný autobus, a i rodina z Ostravy s malými dětmi odešla s nepořízenou, protože si nepřiplatila! Ještě horší je, že INVIA nabízí služby takových šmejdů. Bohužel při pořizování zájezdu jsme nevěděli, s jakou CK máme čest ☹

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
lucka.yes
27.12.2018
*
*
*
*
*

Zájezd Adventní Wroclav Dobrý den, cestuji s Vaší společností několikrát do roka, čím dál častěji se stává, že na předem určený čas odjezdu někdo nedorazí a čeká se na něj, tentokrát jsme čekali také přes 30 minut. Nemluvě o tom, že v pokynech je napsáno se dostavit 10 minut předem. Takový začátek zájezdu přivodí akorát špatnou atmosféru. Čekat by se mělo max. 10 minut. Výjezd byl všude původně uveden v 4:00 z Brna, nakonec plánovaný odjez byl v 5:30, což se promítlo v čase příjezdu návrat byl druhý den ve 4:00. Sedadla v autobuse byla očíslovaná, ale nesmyslně např. sedadlo č.4 a 5 byly umístěny uprostřed autobusu. Při nástupu nových cestujících se rozčilovali, že jim sedíme na místech, dohady a nepochopení méně inteligentních lidí byla další potíž. Cestující si musel na počítat sedadla podle plánku (zasedacího pořádku) a ne se řídit podle čísel, pro některé velký problém a nepochopení. V autobuse se netopilo do poloviny cesty, v zadní části byla neskutečná zima, to stejné bylo i na cestě zpět. Ve chvíli, kdy se to nedalo vydržet jsem požádala řidiče o přitopení a arogantně se divil, že je stále v autobuse zima, v přední části autobusu bylo opravdu teplo, ale za to já nemohu, že autobus netopí rovnoměrně. Vysvětlení bych od vás požadovala, z jakého důvodu jel pouze jeden řidič? Jedná se o dlouho cestu, kdy řidič musí dodržet pauzu 9 hodin. Tzn. Příjezd do Wroclavi ve 12:15 a odjezd byl až v 21:30. Zajímalo by mě, co by jste ve městě dělali 9 hodin vy? Každý jednodenní zájezd na adventní trhy trvá max. 6 hodin i s výkladem průvodce. Tohle byl pro mě vrchol, že jsem naprosto nespokojená se zájezdem! Pan průvodce bylo vidět, že ve městě nikdy nebyl, nastudované to měl v pořádku, mnohdy huhlal a nebylo rozumět, ale vrchol pro mě byl, když si během výkladu zapálil cigaretu a kouřil u toho! Rozložení poznávacího okruhu bylo dost nešťastné, několikrát během toho rozchod na jídlo 30 minut, na prohlédnutí kostela 20 minut, abychom se ohřáli někde další pauza 30 minut. Podle mého názoru lepší projít všechno hned na zátah a za 2-3 hodiny projité než 4-5 hodin procházet. Na poslední a jedné zastávce na WC po cestě zpět jsme stáli 55 minut z důvodu nutnosti řidičove pauzy. Nikdy dříve mě nenapadlo, ptát se v CK, kolik jede řidičů a brala jsem to jako samozřejmost a vás jako zkušenou cestovní kancelář, spletla jsem se. Při výjezdu z města Wroslav nám bylo sděleno, že bude zastávka za cca 3 hodiny, zastávka nebyla ani po 4 hodinách a když jsem se řidiče zeptala, kdy budeme zastavovat, sdělil mi za 20 minut. NIKDY NEFUNGUJE TOALETA V AUTOBUSE!!!!! V tom případě mají zastavovat pravidelně a ne čekat, až se někdo ozve. Další nelogická situace, která byla, že řidič vždy zastavoval na benzinové stanici, kde byla jedna dámská a jedna pánská toaleta. Než se vystřídal celý autobus, přestávka a zpoždění bylo další 45 minut. Z jednodenního zájezdu se nakonec stal dvoudenní zájezd. Kdybychom všechny tyto informace znali, zájezd by jsme neabsolvovali nebo bychom si domluvili druhý den volno v práci. Úroveň vaší cestovní kanceláře jde velice z kopce a už nehodlám absolvovat takovéto zájezdy. Negativní recenze na internetu na vaši společnost se jen množí. Doporučovala bych vám, aby jste se zamysleli!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Kepkova
1.11.2018
*
*
*
*
*

Velké zklamání.objednala jsem si dva zájezdy do Drážďan obdržela emailem pokyny a hlavně fakturu kde zněli zaplaťte do 17:00jibak bude zájezd stornován.tsk abych vše splnila nejrychlejší cesta vzít mobil a zaplatit přes internet. platba odeslána na druhý den jsem obdržela e-mail že z důvodu nedodržení lhůty a nepodepsanou smlouvy která vůbec v emailu nebyla .jsem zavolala na pobočku kde tel.zvefla slečna Řepková a zdělil mubze to je můj problém a měla jsem fakturu uhradit hotové v bance abych mnela od toho doklad a ten jim naskenovaný poslat!!totalitní režim!!!a mám při smůlu.fracek po tel což se ani jinak nazvat nedá arogantně oznamuje že mám smůlu zájezd je stornován.tsk tedy požadují spět peníze s tady zádrhel.oni peníze hned nevrací!!!ale odemne hej chtěli během pár hodin .chtěla jsem mluvit majitelkou bohužel žádná reakce pouze email pokud chci teda zájezd ať pošlu podepsanou smlouvu a pokud ne ať to pošlu pouze písemně.jelikoz tohle nemám za potřebí já jim platila nedávají nic zdarma a jednání je na bude nula.hlavne nějaký maniry slečny u telefonu.Vyhnout se těmhle lidem.už jsem jela s nima v létě a bylo vše ok.pouze by to chtělo vyměnit personál a hodně rychlé Řepkovou Martinu

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
25.9.2018
*
*
*
*
*

Takže vezmu to popořádku... Zájezd jsem kupovala u Invia, až poté jsem si začala zjišťovat, co je to za cestovku vlastně. Negativní recenze mě dost vyděsily, ale nevzdávala jsem to a rozhodla se dát všemu šanci. Cesta do Chorvatska - cesta do Brna z Prahy úděs, ale za to Váš řidič nemohl. Chytili jsme zácpy a trvala celá 5 hodin jízdy. V Brně na Zvonařce byl překlad do jiného busu, vše proběhlo v rámci možností v klidu, byl sice trochu zmatek, ale to se dalo čekat, když se vyhrne celý bus a všichni honem honem chtějí svoje kufry. Cesta z Brna do Gradacu v pohodě - řidiči Láďa a Karel byli moc fajn, vše nám dopředu řekli - kudy pojedeme, jaký je přibližný časový plán.. Stavěli cca každé 3 hodiny a opravdu se to dalo. Autobus, kterým jsme jeli, byl v rámci možností celkem pohodlný, ale v rámci možností opakuji - samozřejmě, že je vevnitř narváno co nejvíce sedadel, aby z toho CK vytřískalo co nejvíc peněz.. Měli by si spíš vzít příklad z chorvatské Arrivy, kterou jsme jeli na výlet - dálkový bus z Puly do Dubrovníku, pohodlné sedačky, hodně místa jak do stran, tak na nohy, nad každou sedačkou USB port pro dobíjení telefonu, WiFi... Nicméně.. Ubytko - tam bych trochu oponovala, protože na popisu v inzerátu bylo napsáno, že se vila Tina nachází 300m od moře - tak to ani omylem! Bylo to metrů 600 (měřeno GPS) a celou dobu z prudkého kopce, tedy při návratu nutné té krpál vyšlapat. Toto by každopádně u inzerátu mělo zaznít, protože to v žádném případě není vhodné místo pro tělesně hendikepované nebo starší lidi!!!! Pokoje čisté, zařízeny obyčejně, ale na přespání stačily.. Nicméně adresovaná kuchyňská linka se tam nenacházela. Kuchyňka byla na dvorku, takže ano, dala se použít, ale museli jste vylézt z pokoje.. Dále si dejte pozor na schody u vily!! Nejsou dobře osvětleny a při večerním návratu hrozí úraz (bohužel mamka v přítmí jeden schod neviděla a zlomila si po pádu ruku a zážitek z pohotovosti ze Splitu, což je nejbližší nemocnice s rtg v okolí, Vám nepřeji). Tak a teď k cestě zpět, která byla PŘÍŠERNÁ!!!! SMS dorazila dopoledne a v ní stálo, že odjezd bude v 17:20 hod - tak se i stalo. Jenže přijel dvoupatrový bus, kterým jsme byli týden nazpět svezeni z Prahy do Brna a kde není téměř žádné místo. Hned u vchodu jsem slečně stevardce hlásila, že mamka má zlomenou ruku v sádře a potřebujeme místo, aby si dala ruku do uličky - slečna velmi arogatně odvětila, že je daný zasedací pořádek a jedině se máme dohodnout mezi sebou, ale že silně pochybuje, že nám někdo svoje sedadla přenechá. To samé se stalo dalším lidem, kde paní měla po operaci kolene zaplacené místenky tak, aby na nohu měla místo, což se ovšem nestalo... A nikdo nebyl schopen vyhovět! Další šok nastal, když jsme začali brázdit serpentýnky kolem Makarské rychlostí, že by se za ni nemusel stydět ani závodník Formule 1 - cestujícími nám bylo řečeno, že takto prasácky jel tento řidič i cestou do Chorvatska. Je pravda, že cestou do Brna tento řidič vytlačil z vozovky dodávku,která chtěla najet do pruhu, který jsme jeli my a málem došlo k nehodě... No a začali jsme nabírat další účastníky po letoviscích od Gradacu až po Vodice.. Tato procedůra způsobila, že jen samotné Chorvatsko jsme jeli 12 hodin od Gradacu po hranice!!!!! Bylo to šílené!! Nikdo nám dopředu nic takového neřekl. Slečna stevardka jen blbé koukala, když se jí někdo na něco zeptat, něco kuňkala.. Jinak seděla u řidičů a opravdu byla k ničemu. Dále nechápu, jak je možné, že jsme přes Maďarsko místo po dálnici jeli po okrskách!! To jako nemáte těch pár peněz na mýtné?? A třešinka na dortu bylo to, že nám bylo oznámeno, že autobus z Itálie, do kterého v Brně měli přesedat lidé se svozem do Prahy, má zpoždění, a proto je nutné na něj čekat, jenže místo toho, aby dojeli na Zvonařku v Brně a čekali jsme tam a lidé, co bydlí v Brně, šli domů a další z okolí to samé, tak jsme tento čas trávili po benzinách cca 30km od Brna!! To už jsme toho všichni měli opravdu dost! Největší vrchol bylo, když se jedna paní ohradila, proč jako nejedeme do Brna a trčíme někde kousek od něj a jeden z řidičů jí doslova řekl, ať ho už nesere, jinak půjde pěšky!!! Chápu, že to je nátlak i na řidiče samotné, ale mají mít nějaké vychování a být na takovéto situace připraveni! Takže suma sumárum - z Chorvatska jsme vyrazili v 17:20 v sobotu, do Prahy jsme dojeli v 17h v neděli. Výsledek je ten, že s Vaší cestovou už nikdy!!! To raději poletíme a nebo si zaplatíme jízdenku u soukromého dopravce, který má narozdíl od Vaší CK dobré reference.. Je to opravdu škoda, protože co jsem četla, tak nemáme jediní takovouto zkušenost :( Doufám, že si z toho něco vezmete.. A ostatní poteciální klienty varuji - strávit celý den v buse, kde jsou sedačky tvrdé, nepohodlné, nemáte téměř místo pro nohy a který řídí hulváti, opravdu není nic, co byste měli dobrovolně zažít..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
IlaFa
8.9.2018
*
*
*
*
*

S touto ck už nikdy více. Jeli jsme s přítelem na dovolenou do Chorvatska a moc jsme se oba těšili. Odjezd jsme měli z Prahy Opatova.Bylo mi jen divné,že odjezd je již plánován na 13hod. Přijeli jsme na Opatov a už tam byla velká spousta lïdí ,která vůbec nevěděla kam má jít .Přijeli 2 autobusy,k nim se nahrnuly masy lidí a vůbec nevěděli kam kdo má nastoupit.Na nástupišti strašný chaos.Nějak jsme se tedy poskládali a vyjeli jsme.Část lidí směřovala i do Itálie.Kdyby tato ck upozornila své klienty,že bude přestupování v Brně,myslím,že by polovina lidí s ní nejela.V Brně na autobusovém nádraží,kde vůbec nebylo vidět vznikl,tak strašný chaos,že se mi z toho chtělo brečet.Lidi vystupovali ,vyndavaly se kufry a nikdo nevěděl co se vůbec děje.Záhy přijeli asi 4 jiné autobusy a lidé k nim odcházeli.Takže z Brna jsme vyjížděli v 18hod.Proto s touto CK už nikdy více

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
27.8.2018
*
*
*
*
*

Velmi špatná zkušenost!!! Nikdo nás neinformoval o přestupu v Brně, při cestě zpět nám řidič sdělil, že nás nemá na seznamu a vrcholem všeho byl způsob řešení poruchy - smradu linoucího se dle sdělení řidiče z autobaterií. Nechal nás to dýchat 16 hodin, všem nám bylo zle, bolela nás hlava a měli jsme oteklé ruce a nohy, někteří dýchací potíže. V tomto kontextu se jeví jako prkotina otáčení se na Chorvatské dálnici přes 2 plné čáry do protisměru. Za mne již nikdy více!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Přidat hodnocení
  • Okružní 783/39
  • Brno - Lesná
  • 638 00
  • mapa
Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo