Hodnocení firmy DOLFI - 1920 s.r.o.

*
*
*
*
*
56 hodnocení
miro-van
17.10.2019
*
*
*
*
*

Není možné se do této firmy dovolat,neberou tel.,nereagují na vzkazy v záznamníku,při prvním a jediném telefonátu arogantní jednání.reklamace od 22.9. 19 dosud nevyřešena a nemáme žádné zprávy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
burdova_lucie
7.10.2019
*
*
*
*
*

Naprostá nespokojenost, 22.8.2019 jsme na tuto firmu nahlásili poškozené 2 zavazadla( obě půjčené) přesně dle pokynů z letiště. Jedno zavazadlo mělo být posláno na firmu na přezkoumání. Od té doby... velice špatná, strohá komunikace ze strany společnosti. Poslaný kufr, přezkoumali ...jako neopravitelný. Jelikož byl půjčený, chceme ho poslat od firmy zpět.Žádáme již několik týdnů. Stejně tak žádáme o kufry, které nám měli být zaslány místo těchto poškozených....Dnes 46 den a telefony neberou. Na mail neodpovídají ... Byla již upozorněná společnost smartwings. A od pátku tuto situaci řeším s ČOI a budu kontaktovat právníky.Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je hnus.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
GH
1.10.2019
*
*
*
*
*

NEDOPORUČUJI tuto firmu!!!!! Při letu z dovolené mi letecká společnost poškodila zavazadlo. Po sepsání reklamace na letišti jsem obdržela list s kontakty na firmu Dolfi 1920. Hned ráno po příletu jsem se zkoušela na uvedené telefony dovolat - nikdo to za celý den nezvedl. Tak jsem odpoledne našla stránky firmy a vyplnila požadované údaje. Druhý den přišel email, abych doplnila nějaká data. To jsem provedla. Pak mne kontaktoval pán a domluvil správnou velikost a typ zavazadla. Následně jsem byla upozorněna, že kufr byl dva roky starý a tudíž musím nejprve zaplatit amortizační poplatek. Chvíli jsem se dohadovala, ale nikam to nevedlo. Vzhledem k tomu, že kufr byl půjčený od tchyně a potřebuji jej vrátit, tak jsem zaplatila s tím, že jsem byla ujištěna, že do 10 - 14 dnů kufr zašlou. Už je to třetí týden a kufr nikde. Takže nemám ani kufr a ještě jsem chudší o peníze za amortizaci.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
radek.hajman
30.9.2019
*
*
*
*
*

Velmi slušné jednání a reklamace vyřízena do 10 dnů (jednalo se o poškozený kufr při letu z dovolené)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
zohralova
13.9.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den. V katalogu Najisto.cz jsme přijali Vaše hodnocení firmy DOLFI - 1920 s.r.o. sídlící na adrese Jankovcova 1522/53, 17000 Praha - Holešovice. Počet hvězd: 5 Komentář: S touto firmou jsem byla velice spokojena. Na letišti mi při převozu, poškodili zavazadlo tak, že bylo nepoužitelné.Po řádné reklamaci nás odkázali na firmu Dolfi ,která nám poslala postup při reklamaci zavazadla .Po dodání fotografií zavazadla a protokolu o poškození kufru, nám ihned zaslali jejich vyjádření .Zavazadlo nebylo možné opravit ,proto nám poslali kufr nový do stanovené peněžní hodnoty. Firmě DOLFI moc DĚKUJI za rychlé a vstřícné jednání.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
juranovj
12.9.2019
*
*
*
*
*

Naprostá spokojenost, v neděli jsme vyplnili reklamační formulář, ve středu byl doručen nový kufr v odpovídající kvalitě. Kurýr se předem telefonicky ohlásil. Moc děkujeme.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
hladik
5.9.2019
*
*
*
*
*

Jediná hvězdička chybí a to proto, že jsem nedostal zprávu o tom, že mi "jde" nový kufr. Naštěstí jsme byli doma když dorazil kurýr. Jinak moc děkuji za rychlost vyřízení reklamace. S pozdravem Pavel Hladík

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
andy.ka
23.8.2019
*
*
*
*
*

NEDOPORUČUJI!! DOPORUČUJI ŘEŠIT ZAVAZADLO PŘÍMO S LETECKOU SPOLEČNOSTÍ! Firma je nespolehlivá, ignoranti a lháři. Zašlou neadekvátní zavazadlo - nekvalitní a mnohem menší. Na reklamaci a vyjádření nesouhlasu s řešením nereagují přesně 110 dnů. Případ postoupen právníkům,na jejich výzvu zareagují tak,že požadují PO 110 DNECH ABSOLUTNĚ BEZ KOMUNIKACE, NEPOUŽITÉ ZAVAZADLO ZPĚT. Jaká DRZOST!!! Právníkům zašlou lživé vyjádření a reklamaci zamítnou! Personál nemá ponětí o zákonech a povinnostech!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
veronika
2.8.2019
*
*
*
*
*

SPOKOJENOST :-) reklamace zničeného zavazadla byla vyřešena do 3 týdnů, zasláním stejného značkového kufru. Negativně hodnotím pouze komunikaci s firmou na uvedená čísla se dá těžko dovolat, emailová komunikace také vázne, ale nakonec je vše vyřešeno, to je asi nejdůležitější.....

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
strobachova.eva
11.7.2019
*
*
*
*
*

Veliká nespokojenost. V kontaktu přes e-mail jsem požadovala stejné rozměry poškozeného zavazadla, které jsem uvedla. Ale bohužel poslali mini kufr. Štrobachová

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne1
Přidat hodnocení
  • Jankovcova 1522/53
  • Praha 7 - Holešovice
  • 170 00
  • mapa
Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo