Hodnocení firmy Nastrojan.cz

*
*
*
*
*
8 hodnocení
Martin Efenberk
22.10.2020
*
*
*
*
*

2 din rádio, zakoupené na Nastrojan.cz, funguje bezproblémově. Doporučuji

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
f.ano
19.8.2019
*
*
*
*
*

.při prvním použití praskl plášť kufru (nekvalita). Ihned reklamováno, 3,5 měsíce rekace žádná ani po třech mailech (odpovídá automat), na telefonu jen automat bez možnosti kontaktu. Zjistil jsem kontakt na majitele - Miroslav Škvrna 607 611 117 - a dovolal jsem se dnes, vcelku arogantní jednání, ale slíbil vyřešení, výsledek dopíšu později. Pokud čtete někde kladné recenze, tak jsou od majitele nebo jeho zaměstnankyně!! Tak jako mnoho ostatních NEDOPORUČUJI kupovat u nich!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
elektro.kolacek
6.2.2017
*
*
*
*
*

Zboží jsem objednala 27.11.2016, zaplatila předem. Do dnešního dne nemám ani zboží, ani peníze zpět. Nikdo nekomunikuje, telefon - pouze automat, na e-maily nikdo nereaguje. NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne1
Dobroslava
14.12.2016
*
*
*
*
*

Objednané zboží přišlo neúplné, ale zalatila jsem za celou objednávku. Telefony neberou, na reklamace e-mailem neodpovídají, odeslala jsem balík zpět. a světe div se balík se mi po 14 dnech vrátil zpět nevyzvednutý. Dnes dávám na ČOI stížnost.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne1
petra.martincova.1
13.12.2016
*
*
*
*
*

Komunikace s obchodem naprosto žádná, na reklamaci neodpovídají, absolutně tento obchod NEDOPORUČUJI.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Jan Jícha
25.11.2016
*
*
*
*
*

Podvodná firma, která při reklamaci nereaguje

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
lampicka24
26.2.2016
*
*
*
*
*

Bohužel i já patřím k podvedeným zákazníkům. Objednala jsem si u nich dva cestovní kufry, ale přišly o hodně menší, než jsem chtěla. Obratem jsem jim napsala, že mi zaslaly špatné kufry a přišla mi arogantní odpověď ať zašlu kufry zpět, že s tím zákazník na internetovém obchodě musí počítat a že mi vrátí peníze a ať si objednám nové. Kdybych s něším takovým počítala, těžko bych si u nich něco objednala. Naivně jsem udělala, co mi napsali. Kufry přišly (zase jsou menší, než jsem chtěla, ale už to nebudu řešit). Co, ale budu řešit jsou peníze a sice 3 107 Kč plus poštovné 340 Kč, které jsem musela kvůli jejich chybě zaplatit za vrácení těch prvních kufrů. Komunikace je s nimi příšerná. Reagovali jen kvůli poslání kufrů zpět, ale aby mi někdo reagoval, kdy dostanu peníze zpět, to ne. Nemůžu se tam ani dovolat. Takže jsem celý problém postoupila ČOI, protože nehodlám těm šmejdům nechat ani cent navíc, natož tolik peněz. Proto případným budoucím zákazníkům tento obchod NEDOPORUČUJI, POKUD NECHCETE DOSTAT ŠPATNÉ ZBOŽÍ A JEŠTĚ PŘIJÍT O PENÍZE. Oni si myslí, že když nejsem z Prahy, tak jim to projde, ale to teda ne. Je to opravdu lekce, že příště bez přečtení recenzí před nákupem na internetu nic nekupovat.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
karel
28.1.2016
*
*
*
*
*

nejsem spokojen obchod vubec neraguje na emaily

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Přidat hodnocení
  • Dolnojirčanská 270/22
  • Hlavní město Praha - Kamýk
  • 142 00
  • mapa
Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo