moje.recenze 30.1.2018
Dobry den. Radi bychom se se vsemi podelili o velmi negativni zkusenost se spol. iStyle:
Objednavka i smlouva byla uzavrena na MacBook PRO 2017, touch bare, se zakazkovou konfiguraci urceny k podnikani. Puvodni dobu doruceni (4 tydny) sice zkratili na pulku, ale toto byla jedina pozitivni vec.
Vsude v podkladech a pri uzavirani spoluprace v obj. bylo jasne napsano, ze dorucovaci adresa je jina, nez fakturacni (i telefonicky potvrzeno). V patek po poledni nam bylo robotickym emailem oznameno, ze doruceni skrz DPD bude v pondeli. Na zaklade teto informace jsem si vzal na tento den dovolenou, abych mel prostor nejen balik prevzit, ale taktez MacBook kompletne pripravit k podnikani pro nasi firmu.
V pondeli dopoledne bylo diky zprave z DPD zjisteno, ze MacBook iStyle odeslal na druhou stranu republiky (na fakturacni adresu).
Ze strany nasi firmy bylo telefonicky zjistovano proc a reklamovano (mimochodem: na oficialni reklamaci nikdo nereaguje, je to jiz vice nez 24hod.!). Pry "nekdo" chybne vyplnil podklady pro DPD. Stejne tak ten stejny "nekdo" vypnil chybne fakturu, ktera byla v baliku prilozena! Ten "nekdo" tedy zpusobil, ze jsem zbytecne stravil den dovolene nicim a navic mi byl usly procovni zisk vycislen na vice nez 3.000,-Kc!
Spol. iStyle se k cele vznikle situaci stavi tak, ze se vlastne nic nestalo (jen se jednoduse a neosobne omluvili robotickym emailem), ze jsme si meli v patek adresu sami zkontrolovat v nejake aplikaci DPD (Coze? Proc? Na smlouve byla jasne rozlisena fakturacni / dorucovaci adresa) a ze neposkytnou zadnou kompenzaci. Nedokazali ani za priplatek DPD par korun zajistit ranni doruceni!
Nejsou schopni ani zvednout telefon (ikdyz o to bylo zadano), postavit se k tomu celem a omluvit se!
Zde je pravni formulace vznikleho problemu (poskytl dTest):
"Podle § 2913 občanského zákoníku poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit. Ve Vašem případě porušení smluvní povinnosti spočívá v dodání notebooku na chybnou adresu (fakturační místo dodací), přičemž za toto splnění povinnosti odpovídá prodejce, i kdyby za to byl odpovědný přepravce (§ 2914 občanského zákoníku). Pokud v důsledku tohoto jednání vznikla škoda spočívající v ušlém zisku, máte právo se jí domáhat ve smyslu tohoto ustanovení."
Na zaklade tohoto pripravujeme s pravnikem presne vycisleni usleho zisku a budeme podavat zalobu na poskytnuti kompenzace!
Tresnickou na dortu bylo, ze iStyle ma u DPD zajisteno, ze zakaznik muze dobirku platit kartou, ale balik vam nakonec doruci polorozpadla dodavka bez terminalu!
TAKHLE SE AUTORIZOVANY PRODEJCE APPLE ROZHODNE CHOVAT K ZAKAZNIKOVI NEMA! My zde jiz nikdy nenakoupime a vsem doporucujeme, aby si davali na tento neosobni protizakaznicky pristup iStyle velky pozor!
Nahlásit zneužití