Hodnocení firmy Nebe nábytek

*
*
*
*
*
49 hodnocení
valec.74
23.12.2019
*
*
*
*
*

Velice moc děkuji za super obchod. V tomto obchodě jsem již nakoupovala a nakupovat budu i nadále. Zboží dodáno v naprostém pořádku. Komunikace s obchodem naprosto úžasná a velice chválím pana řidiče za ochotu při předávání zboží. Tento obchod vřele DOPORUČUJI. Valečková

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
margaretmasnicova
9.8.2019
*
*
*
*
*

Kvalitní nábytek, komunikace s firmou v pořádku. Jsme spokojení

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
penkavova
3.6.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den, děkuji za doručený nábytek, doba od objednávky byla sice delší, ale chápu, že to nebylo vaší vinou, termíny nedodržuje výrobce.Jsem spokojená, vše vpořádku, komunikace i doprava.Přeji Vám hodně spokojených zákazníků - Miluše Pěnkavová

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
ivulisek01
2.4.2019
*
*
*
*
*

Za nás velká spokojenost, pěkný nábytek do pokoje, ochotné jednání ohledně dopravy, rychlé dodání, děkujeme.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jiki41
22.3.2019
*
*
*
*
*

Naprostá spokojenost se vstřícností se kterou bylo vyhověno s dodacím termínem,patrně v krátké době tento obchod opět využii.Skála

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Nebe nábytek
Nebe nábytek 5.4.2019

Velmi děkuji za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další objednávku od Vás Nebe nábytek

ylonka21
22.1.2019
*
*
*
*
*

Mám již z této prodejny kuchynskou linku 100% spokojenost

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Nebe nábytek
Nebe nábytek 5.4.2019

Moc děkuji za Vaše hodnocení - jsme moc rádi, že jste byla spokojená Nebe nábytek

juliuskony
18.5.2018
*
*
*
*
*

s firmou nebe nábytek jsem spokojený - již jsem tady kupoval ložnici, obývak a předsín, ceny jsou dobré, dodání 4-5 týdnů, za sebe mohu doporučit

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
hanasilhava
1.3.2018
*
*
*
*
*

Velmi dobrá spolupráce, vstřícné jednání od pí. Nebeské, dobré ceny, zboží bylo doručeno v dohodnutou dobu, řidič ochotný. E-shop Nebe-nábytek Plzeň vřele doporučuji. Hana z Brna

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
55janakolarova
27.12.2017
*
*
*
*
*

Nabytek je moc hezky. Dodani probehlo v poradku po predchozim zavolání řidič velmi ochotný

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Nebe nábytek
Nebe nábytek 7.1.2018

Děkuji za Vaše hodnocení, spokojený zákazník je vždy naším cílem, moc mě těší, že jste byla spokojená. Nebe nábytek

Marta Doubravová
18.12.2017
*
*
*
*
*

Tohle jsem ještě nezažila! Objednala jsem dne 11. září 2017 pohovku Enduro III-03, když naši psi si svou předešlou rozkousali. Doba dodání byla u pohovky 45 dní - samozřejmě každý soudný člověk předpokládá, že jde o 45 kalendářních dní. Dne 12.9. mi byla objednávka potvrzena, já odepsala, že se budu těšit na konec října, což mi dodavatel nerozporoval. 45 dní uplynulo dne 27.října, od té doby jsem očekávala informační email o zaslání pohovky. NIC. Tak jsem se dne 9.11. sama připomněla, tedy 2 týdny po termínu - kdy obdržím zboží. Bylo mi odpovězeno, že jsou nyní dodací lhůty delší, že doba dodání je nyní 2 měsíce, ale že zboží bude připraveno na příští týden a moje pohovka by měla být k dispozici. Podle mě, pokud dojde ke změně termínu dodání, měla by firma obeslat čekající zákazníky a tuto skutečnost jim sdělit sama. Aspoň slušné firmy to tak dělají. No nic, čekala jsem tedy dál. Po téměř TŘECH MĚSÍCÍCH !!!!!!!!čekání (6.12.) jsem opět poslala email, že stále čekám na pohovku. Odpověď ŽÁDNÁ. Dne 12.12 jsem tedy poslala další email, že stále čekám na svou objednanou pohovku. Odpověď byla, že do konce týdne by měla dojít do skladu. Dnes jsem se podívala na jejich web a u pohovky Enduro je psáno, že je skladem a k vyzvednutí DNES. Říkám si hurá, konečně jsem se po 13 týdnech dočkala, ale pro jistotu jsem poslala dotaz, zda tedy mohu doufat, že mi pohovka bude dnes odeslána. Odpověď kopíruji: ...není skladem, je ve výrobě - dodání by bylo možno až začátkem února příštího roku... Na další můj vyděšený email už mi neodpověděli. NEUVĚŘITELNÝ ŠLENDRIÁN!! Kdyby mi to řekli aspoň před měsícem, že se letos nedočkám, mohla jsem narychlo koupit něco jiného jinde. A to nemluvím o tom, že bych se o těchto posunutých termínech nedozvěděla, pokud bych se sama neozývala. Nakupuji po internetu úplně všechno již dlouhá léta, ale tak laxní přístup k zákazníkovi jsem ještě nezažila. V životě by mě nenapadlo, že když si objednám zboží začátkem září, že ještě na Vánoce budu bez zboží! Doubravová Marta, objednávka číslo 170911013

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Nebe nábytek
Nebe nábytek 27.12.2017

paní Doubravová - pohovka byla již dodána, i když opravdu až po třech měsících, ale do Vánoc, tak, jak jsme Vám garantovali. Bylo s Vámi domluveno, že na ni počkáte. Bohužel ale jsme Vám pár dní před dodáním omylem poslali mylnou informaci, že bude až v únoru - za to se moc a moc omlouváme, popletli jsme e-mailovou adresu s jiným klientem, vím, že to pro Vás byl veliký šok. I když musím sebekriticky přiznat, že komunikace z naší strany v tomto případě vázla. Víme, kde se musíme zlepšit.” - Nebe nábytek

Přidat hodnocení
  • Domažlická 830/200
  • Plzeň - Skvrňany
  • 318 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 7:0012:00 12:3017:30
  • Út 7:0012:00 12:3017:30
  • St 7:0012:00 12:3017:30
  • Čt 7:0012:00 12:3017:30
  • 7:0012:00 12:3017:30
  • Máme právě otevřeno

  • SO - dle domluvy předem!

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo