Hodnocení firmy GoOut

*
*
*
*
*
8 hodnocení
salesh
14.7.2021
*
*
*
*
*

Zakoupil jsem vstupenku za 690 na koncert J.A.R. 17.11. - zrušeno, přeloženo na 7.4. - opět zrušeno a přeloženo na 23.6. Moje chyba že jsem to poctivě těch 8 měsíců nesledoval. Vstupně odmítli vrátit, neboť si stanovili nějakou lhůtu kterou jsem propásl. Po četných urgencích mi vystavili poukaz alespoň na 200, neboť se vstupné zlevňovalo. Ale jejich snaha je za každou cenu vstupné nevracet. Hodnotím jako velmi nesolidní společnost.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
bagr
31.5.2021
*
*
*
*
*

Platební brána nefunguje. Než se podpora rozhoupala mi odpovědět (namísto přímého řešení dva zbytečné emaily, mezi kterými byl vždy den rozestup), vstupenky byly vyprodány.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
bradacova.andrea
4.11.2020
*
*
*
*
*

Super web na kulturu a nákup vstupenek. Doporučuju!! Zákaznická podpora je moc ochotná, určitě si tam znovu nějaké vstupenky objednám :))

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Karel
4.11.2020
*
*
*
*
*

Je pravda, že jsme čekal na odpověď v těchto dnech o něco déle, ale dorazila a spokojenost...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
lukeso
17.8.2020
*
*
*
*
*

Odpad. Absolutně hrozný přístup k reklamacím: omylem jsem zadal špatný email, takže vstupenky nemohly být doručeny. Bohužel, goout, i přesto, že jsem si koupil vstupenky náhradní, již na správný email, zákaznická podpora trvala na tom, že mi peníze vrátit nemohou. Přitom v obchodních podmínkách je jasně stanoveno, že pokud vstupenky nebudou doručeny a nespadly do spamu či hromadné pošty, budou prostředky vráceny.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
buchtova.z
9.7.2020
*
*
*
*
*

zaplacené vstupenky mi na e-mail nebyly zaslány, na informační linku se nedá dovolat, na e-mail nikdo neodpověděl. Rozhodně nikomu nedoporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jeny.111
3.4.2020
*
*
*
*
*

Chci se podělit o zkušenost. I v této době různých omezení a zrušení všech akcí a koncertů, reagují skvěle na meily. Bohužel nám bylo zrušeno představení, tak nabídli poukaz. Vstupenky jsme neměli jen pro sebe, proto jsem požadovala vrácení peněz. Hned druhý den odepsali - ,,peníze jsou na cestě,,. Tímto děkuji a přeji mnoho úspěchů a spokojených zákazníků jako jsem já. Doporučuji!!!!!!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
katkasprunglova
2.6.2019
*
*
*
*
*

Zakoupila jsem dva VIP lístky skoro za 4000 Kč a byli naprosto k ničemu jelikož se společnost zapomněla zmínit, že focení a podpisy jsou od pěti hodin a samotný koncert od 20:00. Když jsem zadala vysvětlení tak mi nebyli schopni ani odpovědět na e-mail. Za mě velká nespokojenost.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Mánesova 917/28
  • Praha 2 - Vinohrady
  • 120 00
  • pouze sídlo, ne prodejna vstupenek
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 10:0018:00
  • Út 10:0018:00
  • St 10:0018:00
  • Čt 10:0018:00
  • 10:0018:00
  • Máme právě otevřeno

  • Zákaznická podpora!

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo