Hodnocení firmy Alza.cz

*
*
*
*
*
117 hodnocení
slapypodlipou
26.7.2020
*
*
*
*
*

Už do tohoto obchodu po dnešnim nákupu nevkročím .Jsou to podvodnící a lháři.Nakup dnes 26.7.2020 v Praze Holešovicích.Okradli mě vědomě o 1000 korun Invalida Petr

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
bures.xxx
11.6.2020
*
*
*
*
*

Již několikrát jsem musel reklamovat zboží a pokaždé to bylo utrpení. Chyby na straně Alzy, také neuznání jasně výrobní závady měsíc po zakoupení atd.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
miroslav
2.6.2020
*
*
*
*
*

Vyhýbejte se nákupům na Alza.cz!!! Mám už několik negativních zkušeností s nákupy na Alza.cz. Ta poslední je docela perlička mezi ostatníma. Dne 11.4.2020 jsem si objednal zboží a zaplatil ho online. Když jsem 13.4.2020 dostal e-mail, že mi následující pracovní den zboží doručí, byl jsem celkem spokojený. Jaké bylo moje zklamání, když mi následující den zboží doručili, ale bylo poškozené. Pravděpodobně přepravou. Samozřejmě jsem poškozené zboží nepřevzal a řidič mi slíbíl, že se mi druhý den ozvou a domluví se se mnou jak bude věc vyřešena. Do dnešního dne (2.6.2020) nemám ani peníze ani zboží!!! Za mě jde o velmi neseriózní přístup. Několikrát jsem volal a slyšel spoustu slibů, že se mi někdo ozve, že už to bude vyřízeno, a nebo důvodů proč to vyřídit nejde. Alza se jednoduše neřídí heslem "Náš zákazník, náš pán". Spíš to vypadá na heslo "Stáhneme vás z kůže". Jak jinak si vysvětlit to, že nejsou schopni splnit objednávku nebo vrátit peníze? Takže si v naprostém klidu obchodují s mými penězi a říkají si "My jsme už dost velcí na to, aby na nás obyčejní lidi nemohli". A to už nemluvím o tom, že mi způsobili škodu tím, že jsem musel narychlo zařídit objednané zboží jinak. Proto všechny varuji. Doporučuji buďto nakupovat jinde a nebo aspoň neplatit dopředu. Hezký den všem. Poškozené zboží Nevrácená platba Samé sliby, žádná akce

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
komstav
1.6.2020
*
*
*
*
*

Nechápu proč nejde vrátit zboží po 12 h od nákupu když nebylo ani rozbaleno … na informaci my bylo řečeno že firma nemá nárok na vraceni zboží bez udaní důvodu musím to domluvit z obchodníkem kteří vrátí část peněz to je smutni … jelikož jsme u alzy nakopávali pravidelně . To je nás poslední nakup

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
r.ivus
17.5.2020
*
*
*
*
*

Objednala jsem si zboži a již prvni co mě zarazilo, že jsem musela zaplatit online kartou, nebylo možné zaplatit při vyzvednutí v azaboxu. 15.5 ve 23:36 mi prisla sms, že si můžu zboží vyzvednout. 16.5 však Alza objednávku stornovala a zboži z Alzaboxu odvezla. Přišla mi sms, že z důvodu nevyzvednutí zásilky byla objednávka stornována!!! Jeden den na vyzvednuti? Peníze mi zpět zatím nepřišly a 5 tisíc není tak malá častka, na to že mi je ještě nezaslali a jen mi bylo sděleno, ať si jednoduše objednám znovu!!!!! Vážně strašné jednání se zákazníky. Na to jak se všude samy chválí v reklamách!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
nikolka.kuch
15.5.2020
*
*
*
*
*

Objednala jsem si zboží, vše bylo skladem a mělo mi to přijít za dva dny. V průběhu těch dvou dnů mi přišly e-maily o předání dopravci a doručování. Jelikož se dalsi dny nic nedělo, podívala jsem se na stav objednávky a byla ZRUŠENA. Když jsem se dovolala na zákaznickou linku, tak jsem zjistila, že objednávku mi zrušila sama Alza, protože neměli jedno zboží z mé objednávky. Tak ji zrušili celou. Ale ze by dal někdo aspoň vedet? Nikdo nic, stále jen chodily e-maily, jak je to předáno dopravci. Tohle už je moje druhá objednávka a ani s jednou bohužel nemám dobre zkušenosti.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Lenina
24.3.2020
*
*
*
*
*

Strašný. Dala jsem do reklamace vysavač, který mi byl vrácen s vyjádřením, že reklamace byla uznána a vysavač byl opraven a vyčištěn. Po rozbalení doma jsem se nestačila divit. Přikládám foto ... mluví za vše ... vysavač plný prachu a bordelu a navíc se škrábanci

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
marekbidlo
12.3.2020
*
*
*
*
*

Přístup a komunikace kdy dva měsíce jsme bez telefonu kdy jsem dal telefon na reklamaci po první reklamaci nešel signál takže druhá reklamace a po oznámení že je tam místo mobilu foták se nikdo neozve, nezavolá musím se pořád dotazovat viz poslední vyjádření dole Dobrý den pane ..... děkuji za Vaši zprávu. Prověřila jsem Vaši reklamaci a podařilo se mi zjistit, že byli prověřovány kamerové záznamy z balení a také z výdeje a dle zjištěných informací Vám byl v balíčku s reklamací vydán Váš telefon a fotoaparát, který byl přibalen omylem a tak jste obdžel dvě reklamace. Fotoapát, který nebyl Váš jste doručil na naši pobočku a tedy telefon se musí nacházet u Vás. Je mi to líto ale Váš rozpor musíme zamítnout. V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů mě neváhejte kontaktovat. Přeji Vám pěkný zbytek dne. .... - Alza.cz Customer experience specialist

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
leos.drda
5.2.2020
*
*
*
*
*

Alza prodává nekvalitní zboží. Nakoupily jsme dva stejné PC a oba vykazují chybu. Zamrzají. Toto bych u takovéto společnosti nečekal. Drda

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Jana
4.2.2020
*
*
*
*
*

Reklamovala jsem v záruční době (výrobek používán 10 měsíců) telefon. Nešel připojit na Wi-Fi síť. Přijat k reklamaci. Po více než 30 dnech sms, že reklamace je vyřešena výměnou. Telefon jsem vyzvedla, na displeji byla ochranná folie, tvářil se skutečně jako nový. Překvapení přišlo poté, co jsem jej uvedla do provozu. Nejen že se nejednalo o nový telefon dle výrobního čísla , ale i závada zůstala neopravená Když jsem šla telefon tedy reklamovat podruhé, bylo mi řečeno, že již není vzáruce, jelikož byl koupen na IČO. Opravdu nechutné dohady a že vlastně na telefon nikdo nesáhl, kromě toho, že tam byla dodaná ochranná folie na displej nikoho nezajímalo. Nedoporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Přidat hodnocení
  • Jateční 1530/33
  • Praha 7 - Holešovice
  • 170 00
  • mapa

Otevírací doba

  • Non-stop
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo