Hodnocení firmy Alza.cz

*
*
*
*
*
121 hodnocení
Markéta
22.12.2020
*
*
*
*
*

Objednala jsem si s předstihem vánoční dárek pro syna, bezdrátová sluchátka, v trochu lepší kvalitě, ale běžně k dostání ve většině eshopů. Termín dodání byl na druhý den. Do dnešního dne 22.12. jsem zboží neobdržela, jen samé zprávy, že se posouvá termín dodání. Vrcholem bylo, když jsem dnes obdržela další, že zboží bude do Alza boxu dodáno 24.12 po 20 hod. Objednávku jsem zrušila a úplně stejná sluchátka objednala jinde. Cenový rozdíl byl desetikorunový a bez čekání. Obchod nedoporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Skladník Milan
30.10.2020
*
*
*
*
*

Zboží ihned k odběru,dodání zítra ráno do alzaboxu.Čekám již 5-tý den.Stále se omlouvají za zpoždění a odsouvají dodání.Hlavně že chtěli zaplatit předem!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
ebuskova
29.9.2020
*
*
*
*
*

Alza velké zklamaní a cítím se povedená. Koupila jsem kávovar za akční cenu přes 10 000,-.V poznámce bylo poškozený obal případně použity. Co přišlo, chtělo se mi brečet a zvracet. Kávovar špinavý, neumyty, spíš opotrebovany. Rozdrcena odměrka na kusy, ošoupane díly, ulomeny plast na víčku. Nádobka na mléko špinavá se zakysanym mlékem. Odpor hnusný, zaneseny od vodního kamene.V krabici vysypana káva, poskrabane víko na nasypku. Prostě co budu psát, zboží spíš do bazaru a ani to bych tam v tomhle stavu nedala. Styděla bych se tu špínu prodat. Za tu cenu ho prodává i jiný eshop, nový nepoužity a bez poštovného. Tohle je největší zklamání co mi alza připravila. Zboží vracím a chci zpět poštovné pro podvod a nepřesný popis výrobku.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jiří
10.8.2020
*
*
*
*
*

Zakoupil jsem na Alza.cz a zaplatil předem, toto byla velká chyba. Zboží nebylo i přes příslib dodáno a teď se dohaduji o navrácení peněz. Když teď čtu recenze dalších zákazníků, už si nic u této firmy objednávat nehodlám. Zakaznik zde nemá šanci a čeká ho nekonečná korespondence přes mai. Dejte si na to pozor!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
slapypodlipou
26.7.2020
*
*
*
*
*

Už do tohoto obchodu po dnešnim nákupu nevkročím .Jsou to podvodnící a lháři.Nakup dnes 26.7.2020 v Praze Holešovicích.Okradli mě vědomě o 1000 korun Invalida Petr

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
bures.xxx
11.6.2020
*
*
*
*
*

Již několikrát jsem musel reklamovat zboží a pokaždé to bylo utrpení. Chyby na straně Alzy, také neuznání jasně výrobní závady měsíc po zakoupení atd.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
miroslav
2.6.2020
*
*
*
*
*

Vyhýbejte se nákupům na Alza.cz!!! Mám už několik negativních zkušeností s nákupy na Alza.cz. Ta poslední je docela perlička mezi ostatníma. Dne 11.4.2020 jsem si objednal zboží a zaplatil ho online. Když jsem 13.4.2020 dostal e-mail, že mi následující pracovní den zboží doručí, byl jsem celkem spokojený. Jaké bylo moje zklamání, když mi následující den zboží doručili, ale bylo poškozené. Pravděpodobně přepravou. Samozřejmě jsem poškozené zboží nepřevzal a řidič mi slíbíl, že se mi druhý den ozvou a domluví se se mnou jak bude věc vyřešena. Do dnešního dne (2.6.2020) nemám ani peníze ani zboží!!! Za mě jde o velmi neseriózní přístup. Několikrát jsem volal a slyšel spoustu slibů, že se mi někdo ozve, že už to bude vyřízeno, a nebo důvodů proč to vyřídit nejde. Alza se jednoduše neřídí heslem "Náš zákazník, náš pán". Spíš to vypadá na heslo "Stáhneme vás z kůže". Jak jinak si vysvětlit to, že nejsou schopni splnit objednávku nebo vrátit peníze? Takže si v naprostém klidu obchodují s mými penězi a říkají si "My jsme už dost velcí na to, aby na nás obyčejní lidi nemohli". A to už nemluvím o tom, že mi způsobili škodu tím, že jsem musel narychlo zařídit objednané zboží jinak. Proto všechny varuji. Doporučuji buďto nakupovat jinde a nebo aspoň neplatit dopředu. Hezký den všem. Poškozené zboží Nevrácená platba Samé sliby, žádná akce

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
komstav
1.6.2020
*
*
*
*
*

Nechápu proč nejde vrátit zboží po 12 h od nákupu když nebylo ani rozbaleno … na informaci my bylo řečeno že firma nemá nárok na vraceni zboží bez udaní důvodu musím to domluvit z obchodníkem kteří vrátí část peněz to je smutni … jelikož jsme u alzy nakopávali pravidelně . To je nás poslední nakup

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
r.ivus
17.5.2020
*
*
*
*
*

Objednala jsem si zboži a již prvni co mě zarazilo, že jsem musela zaplatit online kartou, nebylo možné zaplatit při vyzvednutí v azaboxu. 15.5 ve 23:36 mi prisla sms, že si můžu zboží vyzvednout. 16.5 však Alza objednávku stornovala a zboži z Alzaboxu odvezla. Přišla mi sms, že z důvodu nevyzvednutí zásilky byla objednávka stornována!!! Jeden den na vyzvednuti? Peníze mi zpět zatím nepřišly a 5 tisíc není tak malá častka, na to že mi je ještě nezaslali a jen mi bylo sděleno, ať si jednoduše objednám znovu!!!!! Vážně strašné jednání se zákazníky. Na to jak se všude samy chválí v reklamách!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
nikolka.kuch
15.5.2020
*
*
*
*
*

Objednala jsem si zboží, vše bylo skladem a mělo mi to přijít za dva dny. V průběhu těch dvou dnů mi přišly e-maily o předání dopravci a doručování. Jelikož se dalsi dny nic nedělo, podívala jsem se na stav objednávky a byla ZRUŠENA. Když jsem se dovolala na zákaznickou linku, tak jsem zjistila, že objednávku mi zrušila sama Alza, protože neměli jedno zboží z mé objednávky. Tak ji zrušili celou. Ale ze by dal někdo aspoň vedet? Nikdo nic, stále jen chodily e-maily, jak je to předáno dopravci. Tohle už je moje druhá objednávka a ani s jednou bohužel nemám dobre zkušenosti.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Jateční 1530/33
  • Praha 7 - Holešovice
  • 170 00
  • mapa

Otevírací doba

  • Non-stop
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo