Hodnocení firmy Alza.cz

*
*
*
*
*
118 hodnocení
Jana
4.2.2020
*
*
*
*
*

Reklamovala jsem v záruční době (výrobek používán 10 měsíců) telefon. Nešel připojit na Wi-Fi síť. Přijat k reklamaci. Po více než 30 dnech sms, že reklamace je vyřešena výměnou. Telefon jsem vyzvedla, na displeji byla ochranná folie, tvářil se skutečně jako nový. Překvapení přišlo poté, co jsem jej uvedla do provozu. Nejen že se nejednalo o nový telefon dle výrobního čísla , ale i závada zůstala neopravená Když jsem šla telefon tedy reklamovat podruhé, bylo mi řečeno, že již není vzáruce, jelikož byl koupen na IČO. Opravdu nechutné dohady a že vlastně na telefon nikdo nesáhl, kromě toho, že tam byla dodaná ochranná folie na displej nikoho nezajímalo. Nedoporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
primafish
2.2.2020
*
*
*
*
*

LIDI DÁVEJTE SI NA TA ŠMEJDY POZOR..!!!Po měsíci od zakoupení tabletu Lenovo nám přestal fungovat displej. Rok předtím jsem reklamoval telefon Asus u kterého se zasekával displej. U telefonu napsal do papíru poškrábaný displej a na otázku kde mi tam začal něco ukazovat a dělal že jsem slepej.. Po 15 min dohadování už jsem toho měl dost a nechal jsem si zavolat jeho kolegu..jeho kolega tam samozřejmě nic nenašel.. V obou případech obvńování ze špatného zacházení,ponižování a arogantní přístup zaměstnance u reklamace mě dovedl k napsání této reference a závěru že od nich a s něma už nikdy více...za ten zážitek a zkažené dny mi to nestojí..raději si připlatím 500 kč a koupím jinde..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
vaclava.h@emil.cz
31.1.2020
*
*
*
*
*

Dobré a spolehlivé firmy nepotřebují reklamu. Ty špatné cpou své reklamy kde to jde. Když vidím zeleného panáčka je mi už zle Z mých zkušeností Alza již nikdy. Nechal jsem se nachytat slevou na rozbaleno (říkali mi, že to někomu nevyhovovalo) Ono to ale vůbec nefungovalo, prý to nekontrolují! Složité bylo i vrácení peněz. Dne 9.10.2019 zakoupen notebook HP 250. Dne 13.1.2020 byl předán k opravě nebo výměně pro poruchu zobrazování. Snad se někdo konečně uráčí se tím zabývat, nechápu proč mám čekat měsíc. M. Hovorka

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Luci.novotnaa
20.1.2020
*
*
*
*
*

Krásný den všem. Objednala jsem si zboží přes e-shop. V nabídce doručení se zásilkovna, říkám si super - každý pracujeme, tak si zásilku vyzvednu cestou z práce. Zásilka měla být doručena ve čtvrtek. V pátek odpoledne píši na obchod dotaz, kde zásilka je. Čeká mě krásná odpověď, že je zásilka velkých rozměrů a nejde poslat přes zásilkovnu (podotýkám dnes již zásilkovna k doručení nabízena není). Tak jsem se paní zeptala, proč mi nedali vědět hned, že je zde nějaký problém a ne až jak se sama ozvu, kde mám zaplacený balíček. Samozřejmě bez odpovědi. Byla mi přislíbena víkendová přeprava. Z té nakonec nic nebylo a v sobotu večer mi přišel e-mail, že balík bude doručen v pondělí přepravcem InTime. Tak jsem na obchod slušně napsala, že zásilkovnu jsem volila z jistého důvodu. A pokud bude zařizovat přepravu, ať si rovnou zajistí rozvoz po 15 hodině nebo ať mi balíček připraví na prodejně v Ostravě, že si ho přes víkend, nebo v pondělí odpoledne mohu vyzvednout a že odmítám balík honit někde na depu. Tak mi bylo opět pěkně odpovězeno, že přepravce je informován atd, atd :-) V pondělí ráno mi přijde sms s časem doručení 8-11 hodin (s tím, že řidič nic neví a odpoledne danou lokaci nerozváží). Proto jsem jí hned ráno psala, zda přepravce opravdu kontaktovala o doručení po 15 hodině. Což tedy paní nedokázala pochopit, nedokázala pochopit ani prosbu o stažení balíku zpět na obchod a následné vyzvednutí na obchodě. Nejvíce mě teda pobavilo, že když zadám stejnou objednávku - zásilkovna najednou zmizela z nabídky a v nabídce máme přepravu Alza express(Ostrava kurýr) doručení 16:00-22:00, tak si říkám proč nevyužila logicky svou přepravní společnost a balík tahali přes InTime ... To vážně nepochopíš!! Komunikace a přemýšlení nulové. Tohle je moje druhá zkušenost a opět skončila tím, že zboží objednám úplně někde jinde. Ostatním přeji hodně štěstí a určitě nedoporučuji ani za zlaté prase !!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
dytrichova.d
19.1.2020
*
*
*
*
*

většinou jsem vždy sehnala a ochotně mě poradily

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
tom.jirak
11.1.2020
*
*
*
*
*

Od Alzy jsem si objednaval spoustu veci a vzdy jsem byl spokojen, nejsem narocny a co se tyka dopravy, vzdy jsem proste pockal, az to dovezou. O doprave z online shopu nemam iluze. Kazdopadne vzdy vse dorazilo tak jak melo a zpozdeni dali vcas vedet. Naposledy bohuzel katastrofa, kdyz se neco podela tak dokonale. Objednal jsem pracku, susicku odvoz stareho spotrebice, instalace a odvoz obalu. Dle informaci z alzy melo zbozi dojit 8.1. mrzi 8-17:))) tak manzelka drepi cely den doma. Samozrejme nic neprislo a od nikoho zadne avizo. Zavolali jsme na alzu a ze pry zbozi ma dopravce. 9. rano vola GW, ze jim dnes prisla zasilka a ze to za 2 dny doruci, termin doruceni byl tedy nove 9 dni po objednavce, jeste dodavam, ze jsem vse platil hned v den objednani pres apple pay, takze penize meli pomerne rychle. Po 9 dnech vse dorazilo pracka instalovsna a susicka poskozena, tak jsme ji neprevzali, a ze co dal? Pry si mame objednat znovu a zaplatit znovu dopravu. Ja platim predem za zbozi, dovoz, instalaci atd. oni si najmou firmu, ktera to priveze rozbity a jeste si mam objednavat znovu a platit znovu dopravu? Nemusim pripominat, ze komunikace s alzou k vyreseni tohoto incidentu byla velice frustrujici. Alza nikdy vice. Pochopim rozbiti produktu, ale reseni problemu a informovani o stavu zasilky... proste ne.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
cervenyxp
18.12.2019
*
*
*
*
*

Do Alzaboxu mi bylo doručeno rozbité zboží, evidentně úmyslně, jelikož z krabice s nádobím někdo odstranil střepy ale nevšiml si zbytku držadla. Takže úmysl poškodit zákazníka, a Alza mlčí, prý si vše prověří a já si mám koupit nový dárek. Prostě jsou to podvodníci

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
strjar
17.12.2019
*
*
*
*
*

Velmi špatný přístup k reklamaci, ubohé argumenty a výmluvy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jajinka86
25.11.2019
*
*
*
*
*

Nikdy jsem s alzou nemnela problémy vše bylo dodáno včas a kvalitní

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
Dana
9.11.2019
*
*
*
*
*

Kdyby to šlo tak nedostanete ani tu jednu hvězdu. Před 14 dny jsem si nechala do balíkovny poslat dva parfémy Parfémy přišly pouze zabalené v obálce, která byla roztržená u jednoho parfému poškozená krabička. Při telefonátu na zákaznickou linku mně bylo sděleno, že zboží mohu v zákonné 14 denní lhůtě vrátit, ale poštovné si budu hradit sama. Žádná omluva že strany Alzy, kterou bych očekávala když byla vina na straně Alzy v nedostatečném zabalení do krabičky. Takže tento e shop již nikdy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Jateční 1530/33
  • Praha 7 - Holešovice
  • 170 00
  • mapa

Otevírací doba

  • Non-stop
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo