Hodnocení firmy Alza.cz

*
*
*
*
*
120 hodnocení
jasurek
30.7.2019
*
*
*
*
*

Druhá reklamace a opět zamítnuto. U první my dokonce tvrdili, že nepoužívám originální nabíjecí kabel. Když jsem pánovi na lince řekl, že mu originální kabel pošlu, tak se nechtěl bavit dát. Už si v Alze nekoupím ani toaletní papír. Všude jinde jsem s oprávněnou reklamací neměl žádny problém. Telefon 1/2 roku starý a nejde zapnout.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
N.stefkova
24.6.2019
*
*
*
*
*

Objednávali jsme lednici, ktera měla dorazit v pátek 21.6. 2019, což bylo potvrzeno i SMS zprávou. Celý den jsme čekali na SMS, že zboží dorazilo na prodejnu ale nic. Kolem 19:30 došla SMS zpráva, ze zboží přijde ještě v ten den 21.6. Ale nepřišlo. V sobotu opět nic, nikdo se neozval. Po několikátém hovoru s alzou jsme se vůbec nic nedozvěděli. Paní slíbila, že vše zjistí a dá info, ale nikdo se neozval. Po dalším hovoru paní řekla, že vůbec netuší co nám na to má říct, že se nedokáže spojit s dopravcem, ale že se omlouvá. Prostě nic nezjistila, podle nás se na to vykaslala. Na několik emailu nikdo neodepisoval. V neděli nám paní řekla, že lednice přijde v pondělí ráno. Má ji u sebe dopravce, který o víkendu nepracuje. V pondělí ráno se opět nikdo neozval, navíc jsme se nemohli ani dovolat. Po pár hodinách jsme se dovolali a paní nám sdělila, že lednice bude dnes 24.6. do 15:00. Uběhlo několik hodin a najednou bylo 15:10 a nikdo se neozval, po dalším hovoru zase s jiným člověkem jsme se dozvěděli, že až teprve dnes to odesilaji. Tak jak nám mohly v pátek dojít 2 SMS že to má onen patek dorazit na prodejnu. Levá ruka neví co dělá pravá. Nicméně objednávku jsme zrušili a lednicí koupíme jinde. Taky bychom se od alzy nemuseli dočkat. Teď už budeme čekat pouze na vrácení peněz, což snad nebude trvat tak dlouho

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
kotva.p
21.6.2019
*
*
*
*
*

již nikdy více.. vše svádějí na dopravce.. čekám už týden na balík který jsem měl dostat do druhého dne..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
14.6.2019
*
*
*
*
*

Vtíravý přístup a neschopnost dodržet datum dodání na prodejnu!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
H. S.
19.5.2019
*
*
*
*
*

Alza naprostý otřes!!! Již nikdy více! Minulý týden jsem u nich nakoupila naposledy. Slibují dodání o víkendu, potvrdí, zruší. Komunikace s nimi neseriózní. Slíbí zavolat zpět, neozvou se ani po 3 urgencích. Dělají si co chtějí a jak to vyhovuje jim a ne zákazníkovi. Kvůli pozdnímu a hlavně nevyhovujícímu termínu dodání jsem přišla o cashback 1.000Kč na nákup vysavače. Jejich reakce - nabídli mi slevu 150Kč na další nákup. Naprosto otřesná společnost. Nespolehlivá. Sice velká, ale k čemu to je, když se s nimi musíte pořád dohadovat, kontaktovat a stejně nic není, jak je domluveno. Navíc operátoři neschopní cokoliv zajistit nebo se ozvat zpět, když se na tom s Vámi domluví. Možná by se s nimi domluvil mimozemšťan.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
13.5.2019
*
*
*
*
*

Alza? Tragédie sama o sobě, už nikdy více. Budeme rádi pokud vůbec dostaneme do ruky zboží u Alzy už celkem dlouhý čas objednané. Alza asi změnila obchodní strategii na sebedestrukci, jinak si ten náhlý úpadek nedokážu vysvětlit.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
3.5.2019
*
*
*
*
*

Dne 2.5.2019 jsem si objednal tento bazén s termínem dodání 3.5.2019 do 16:45 na pobočku Most. Do 17:30 nepřišla SMS potvrzení doručení na pobočku. Po zavolání na klientský servis ALZY mi automat sdělil že je objednávka vyřízená a že jsem si zboží již vyzvedl. Po spojení s operátorku mi bylo sděleno že jsem si zboží vyzvedl v 15:30. Na moje námitky že jsem si nic nevyzvedl a ani jsem nedostal potvrzující SMS mi sdělila že to prověří. Zatím se neozvala. Varuji všechny zákazníky - neplaťte za zboží předem, nebo dopadnete jako já. Petr Zatloukal

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Táňa
27.3.2019
*
*
*
*
*

Méně než jednu hvězdu dát nelze.Objednané zboží nedorazilo,vymlouvali se na dopravcem který ale zboží na depu nemá.Pokud se jako Alzasofr zabývali pouze výpočetní technikou tak to bylo fajn.Teď je to od toaleťáku po vlakovou soupravu a evidentně nezvládají.Víc je zajímá zelený panďulák než zákazníci.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
radek.archmann
23.3.2019
*
*
*
*
*

Kupoval jsem na Alza.cz dceři telefon, při prodeji mi bylo doporučeno pojištění proti náhodnému poškození, s tím, že když se něco stane bude oprava nebo vrácení peněz vyřešeno do 30 dní. Bohužel došlo k poškození telefonu, a tak jsem se obrátil na prodejce, jak situaci řešit. Dozvěděl jsem se, že mají 90 dní na vyřešení, dle jejich podmínek, které si ale není možné v době nákupu věci na prodejně dohledat, takže jsem udělal tu chybu, že jsem v době nákupu uvěřil nepravdivým slibům prodavače. Na zákaznické lince jednání operátora také děs. Závěrem shrnuto: při prodeji se přetvářka a sliby, ale nedej bože když s nimi pak potřebujete řešit službu, kterou jste si při nákupu připlatili. Příště v případě nákupu mobilu raději připlatím 3-4 stovky, ale koupím u serióznějšího prodejce jinde. Radek Archmann

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Eliška Gmiterková
20.3.2019
*
*
*
*
*

Prodejce dělá ze sebe experta, ale je to pěkný střevo a to je ještě školitel :(. A Alza.cz to jde pěkně z kopce. Konkurence je o dost lepší! Bohužel dražší takže když mohu za stejné zboží ušetřit až 4.000 Kč volím nechtěně Alza.cz i když bych to raději zakoupil u odborníků. Alza.cz si i nechutně udržuje zákazníky, zboží převzato zpět, ale peníze si udrží a rovnou formou nápravy objedná co jsem zpropočátku chtěl. Redukce SD karet do kamery nepatří! (Praha 4, Háje)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Jateční 1530/33
  • Praha 7 - Holešovice
  • 170 00
  • mapa

Otevírací doba

  • Non-stop
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo