Hodnocení firmy PERFEKT SERVIS spol. s r.o. - Domácí spotřebiče

*
*
*
*
*
17 hodnocení
vjth7070
20.10.2020
*
*
*
*
*

Naprosto neseriózní přístup. Návštěva technika přislíbena po třech týdnech čekání - samotný technik po telefonní urgenci určil tři časy( mezi 7-8hodinou , pak mezi 16-17hodinou a pak dokonce mezi 18 a 19 hodinou).. ani jeden nedodržel , nezavolal , na další dotaz odvětil , vždyť o nic nejde. Den dovolené v tahu , odpojení a vystěhování pračky zbytečně ztracený den. Varuji před touto firmou jako takovou - jednání od počátku stylem slibů...opravdu jen ztráta času ...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
hajkes
14.7.2020
*
*
*
*
*

V lednu 2019 odvezena myčka do servisu. V květnu téhož roku po několika urgencích myčka přivezena a namontována. Kupodivu nefunkční. Reklamace- technik dorazil a myčku resetoval. Zase k ničemu. Takto pracuje servis v Č.B. Myčka náhodně poslána do Hlavního města a za týden se vrátila opravená.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
radekmaly1
25.6.2020
*
*
*
*
*

Pouze sliby, nic víc se o té bandy nedočkáte. Měsíc bez pračky, reklamace v záruce. Otřesné chování ženské na telefonu, technik přijel, naznal že je spotřebič opravdu rozbitý a odjel. Měsíc čekání a došla mi sms, že technik přijede následující den v 10 hodin. Zavolal jsem do Perfekt servisu, jestli může dojet později kolem 14 hod. Místo toho jsem se dočkal náhradního termínu za 3 týdny. Kvůli nim 2 dny dovolené v prd... Proboha lidi, tohle teda ne!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
dusan.hupka
15.11.2019
*
*
*
*
*

So servisom sme boli veľmi spokojní. Opravovali nám jak pračku tak aj trúbu a došli vždy keď napísali. Obe opravy na 2 návštevy. Prvá návšteva obhliadka problemu a následné objednanie náhradných dielov a pri druhej inštalácia. U nás bol pán Čížek, ktorého môžme doporučiť. Vyzná sa v problematike a obe veci opravil do pol hodiny.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Antoš Miloslav
11.4.2019
*
*
*
*
*

Od 28.1.2019 řešíme opravu myčky Whirlpool,která fungovala bohužel 2,5 roku.Po telefonickém rozhovoru odhalili závadu a zdělili nám termín opravy.Bohužel technik který se dostavil byl zřejmě rekvalifikovaný kominík a myčku viděl evidentně poprvé.Součástku vyměnil,bohužel myčka stále mlčí.Po několika telefonátech odjel s tím že brzy opět přijede.Opravdu přijel,bohužel myčka stále mlčí,ale nemusíme se bát, 2.5.2019 opět technik přijede,tentokrát někdo jiný,ten původní se asi vrátil ke kominictví,tak doufám,že to nebude rekvalifikovaný zubař.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jan
11.10.2018
*
*
*
*
*

Pokud máte potřebu objednat servis, potom doporučuji najít nějakou firmu, kam se dá dovolat. V pátek jsem se po cca 3 hod dovolal na jediné číslo, které je na internetu k dispozici. Vyslechl jsem si tisíckrát upozornění, že operátoři vyřizují jiné hovory. S paní jsem se domluvil na tom, že čerpadlo do pračky, které jsem potřeboval posílá ještě v pátek dopoledne do Č.Budějovic, s tím že si ho v Č.B. následně vyzvednu. V úterý následující týden jsem se po cca 4 hod dovolal, paní mě přepojila do Č.B. (rovnou se nelze dovolat, dle operátorky neexistuje přímé číslo), hovor nikdo nevzal a tak jsem absolvoval další cca 1 hod abych se dovolal a operátorka mi řekla, že v Č.B. nikdo není, protože pracovník je u doktora. Ve čtvrtek po cca 3 hod se mi podařilo opět dovolat, operátorka mi řekla, že neví kde je čerpadlo a přepojila mě do Č.Budějovic, kde mi pán řekl, že se pokusí někde dohledat čerpadlo, které před týdnem odešlo z Brna do Č.B. Tímto to prozatím skončilo. Předpokládám, že mě ohledně dodání jedné součástky, kterou má firma skladem čeká ještě spoustu nervů při pokusech dovolat se na zmíněnou firmu.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
markus
14.6.2018
*
*
*
*
*

Vše klaplo jak má. Perfekt služby.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Někdo, kdo má už dost fušeřiny.
18.2.2018
*
*
*
*
*

Bacha na tuto firmu (Pražská pobočka). Byl jsem svědkem toho, jak technik účtuje zákazníkovi stovku za díl, který při montáži měl zákazník dostat zadarmo. Díl píšou pouze na kopii pro zákazníka! A né na ostatní list a tudiž peníze jdou jednoznačně do kapsy. Jinak při montáží sporáků žádná kontrola vodováhou toho, jestli sporák, myčka...atd stojí rovně. Pouze se to tak nějak napasuje k lince, bez ohledu na to, jak křivě linka stojí. Nedovedu si představit, že by připojovali np. elektrickou troubu kabelem ke svorkám, (né zastrčkou do zásuvky). Zřejmě by kontrolu bezpečného stavu nikdo neprováděl. Tuto firmu nikdy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Danuta
6.12.2017
*
*
*
*
*

V květnu letoš.roku jsem zakoupila myčku Phylco a už mám problém. Protože je myčka v záruce obrátila jsem se na Perfekt servis , nahlášeno na servis 8.11., mechanik přijel večer 20.11. Závěr zhlédnutí myčky byl takový, že dalších 14 dní budeme čekat na náhradní díl který musí objednat. Dnes máme 6.12. a zatím klid nic se neděje. Chci věřit v perfektnost této firmy ale ......... ? Dám vědět jak to dopadlo.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jiří Polák
25.4.2017
*
*
*
*
*

Předesílám, že jsem na firmu Perfekt servis emailem hlásil, že bych si rád stěžoval, ať mi napíší kam mohu, že nefunguje na jejich stránkách jejich formulář. Týden jsem čekal a nic se nestalo, nikdo se neozval. Tak píši sem. Třeba to pomůže ostatním při výběru firmy. --------- Zkušenosti s opravou myčky ve firmě Perfektservis, pobočka Praha 10. Protože jsem na řešení problému s myčkou neměl čas, rozhodl jsem se ji svěřit odborníkům. Přivezl jsem do Perfekt servisu na pobočku Finská, Praha 10 myčku FAGOR, protože jsou na tuto značku specialisté, certifikovaný značkový záruční i pozáruční servis, mají to i na svém webu, mají značku kvality ISO. Nemůže to být špatná volba. Sepsání zakázky, co myčce je? Přesný popis který sama i myčka hlásí počtem pípání, podloženo osobním zjištěním, NEHŘEJE. Za týden (upozornili mě předem, že toho mají moc) se mi ozval technik, že myčka nehřeje. Odsouhlasil jsem opravu výměnou topení, neopravují pouze vyměňují a to celý díl, nejen topné těleso. OK, nedá se nic dělat, souhlasím. Doba opravování věcí je ta tam, nyní je doba vyměňování. Celkem to chápu, práce je drahá a odborníků na opravy málo. Cena dílu 1.500 Kč a k tomu práce. A Teď to začne. Topení nemáme skladem. Divné, říkám si, značkový servis, no ale co, nedá se nic dělat. Za týden volá technik (měl mezi tím dovolenou, abych mu nekřivdil, ale to jsem vůbec netušil) přišlo topení, ale mám pro vás špatnou zprávu, není to topení, je to elektronika. Cena se výrazně zvýší. Chcete to opravit? Nový díl je zase někde v trapu, skladem ho nemáme. Ptám se, to moje původní topení je tedy v pořádku? Ano, to je OK, je to elektronika. Vy jste objednal náhradní díl, který jste neověřil, že je vadný, nebo že je OK? Nezjistil jste nějakou diagnostikou, že se skutečně jedná o tuto závadu? Nemáte Ohmmetr na změření topení? Odpověď nepřišla, ale je to jasné, ne, tím se neobtěžují. Pípá 6 x tak je to topení a zákazník říkal, že nehřeje. Vzal jsem si čas na rozmyšlenou, zda se zvýšená cena za opravu elektroniky vyplatí, abych to rozdýchal a rozmyslel se jestli není lepší nová myčka. Dotaz na odvezení bez opravy byl zodpovězen částkou 850 Kč za diagnostiku závady. Za diagnostiku, kterou jsem nahlásil a vlastně nikdo pořádně neudělal, nelze se tedy spolehnout, že díl je skutečně vadný. Tomu říkám past. Tak se rozmýšlím a po 15 minutách telefon. Technik. Tak to pane není elektronika, bylo to to topení. Co???? Nerozumím tomu jak je možné, že je to každou chvilku jiná závada. No víte, ona ta myčka (na kterou jsme certifikovaný servis) v tom programu kterým jsem jí testoval nejdříve oplachuje a hřeje až později. Cooo? A vy jste to nevěděl? Jste na myčku FAGOR přeci specialisté! Klidně byste mi nechal koupit novou elektroniku a ono by to tím zase nebylo? No víte ..... zase žádná pořádná odpověď. Hlavně že jsme to opravili, ne? Tak že, kdyby technik pracoval od začátku jak (snad podle ISA) má, tak nadevší pochybnost po demontáži topení zjistil v jakém dílu je závada a výměnu za nový díl musel mít hotovou maximálně do hodiny i s kompletním otestováním. Takhle mám myčku sice opravenou, ale za velmi slušnou cenu servisní hodiny. Ta neschopnost mě totiž stála 750 Kč bez DPH za práci, výměnu topení. Pokud bych byl s opravou a průběhem spokojený, tak oněch 750 Kč řešit nebudu, neměl jsem na to přeci sám čas, ale takhle je to jiná. Je to všem ale úplně jedno, firma razí heslo, pane, hlavně že se to našlo a opravilo, ne? A to že já to platím? To nikdo neřeší, plať zákazníku, peníze nesmrdí. Elektronika, topení to je jedno, nevím co to je, ale platit bude zákazník. V ten samý čas jsem u této firmy měl objednánu ještě jednu opravu myčky, tentokrát AEG a v domácnosti. Ta zase pro změnu nenapouštěla vodu. To byl taky příběh. Za tuto "práci" mi ale nakonec nic nepočítali tak to sem psát nebudu. Ale příběh je to nad vísost zábavný. Tedy pokud se vás to netýká osobně. Shrnutí zkušenosti. Výsledek se dostavil. Měl bych být spokojený. Vlastně jsem, že už jsem od této firmy pryč a dokázali to bez výměny poloviny dílů. Jinak ale katastrofa. Pánové promiňte, ale takhle to myslím vypadat nemá. Podívejte se do svého ISA. A abych Perfektservisu nekřivdil, po křičení na sebe s technikem v provozovně při přebírání myčky mi na práci i náhradní díly daly 24 měsíců záruku. Každopádně vám do Perfektservisu přeji hodně úspěchů v podnikání a zákazníkům jen opačné zkušenosti než jsem měl já. Zákazník Jirka Praha

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Václavská 39/1
  • Brno - Staré Brno
  • 603 00
  • Servisní středisko - příjem zakázek a prodej náhradních dílů
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0017:00
  • Út 8:0017:00
  • St 8:0017:00
  • Čt 8:0017:00
  • 8:0017:00
  • Máme právě otevřeno

  • Sklad náhradních dílů: PO-PÁ 7:00-16:00!

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo