Hodnocení firmy PERFEKT SERVIS spol. s r.o. - Domácí spotřebiče

*
*
*
*
*
11 hodnocení
markus
14.6.2018
*
*
*
*
*

Vše klaplo jak má. Perfekt služby.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Někdo, kdo má už dost fušeřiny.
18.2.2018
*
*
*
*
*

Bacha na tuto firmu (Pražská pobočka). Byl jsem svědkem toho, jak technik účtuje zákazníkovi stovku za díl, který při montáži měl zákazník dostat zadarmo. Díl píšou pouze na kopii pro zákazníka! A né na ostatní list a tudiž peníze jdou jednoznačně do kapsy. Jinak při montáží sporáků žádná kontrola vodováhou toho, jestli sporák, myčka...atd stojí rovně. Pouze se to tak nějak napasuje k lince, bez ohledu na to, jak křivě linka stojí. Nedovedu si představit, že by připojovali np. elektrickou troubu kabelem ke svorkám, (né zastrčkou do zásuvky). Zřejmě by kontrolu bezpečného stavu nikdo neprováděl. Tuto firmu nikdy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Danuta
6.12.2017
*
*
*
*
*

V květnu letoš.roku jsem zakoupila myčku Phylco a už mám problém. Protože je myčka v záruce obrátila jsem se na Perfekt servis , nahlášeno na servis 8.11., mechanik přijel večer 20.11. Závěr zhlédnutí myčky byl takový, že dalších 14 dní budeme čekat na náhradní díl který musí objednat. Dnes máme 6.12. a zatím klid nic se neděje. Chci věřit v perfektnost této firmy ale ......... ? Dám vědět jak to dopadlo.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jiří Polák
25.4.2017
*
*
*
*
*

Předesílám, že jsem na firmu Perfekt servis emailem hlásil, že bych si rád stěžoval, ať mi napíší kam mohu, že nefunguje na jejich stránkách jejich formulář. Týden jsem čekal a nic se nestalo, nikdo se neozval. Tak píši sem. Třeba to pomůže ostatním při výběru firmy. --------- Zkušenosti s opravou myčky ve firmě Perfektservis, pobočka Praha 10. Protože jsem na řešení problému s myčkou neměl čas, rozhodl jsem se ji svěřit odborníkům. Přivezl jsem do Perfekt servisu na pobočku Finská, Praha 10 myčku FAGOR, protože jsou na tuto značku specialisté, certifikovaný značkový záruční i pozáruční servis, mají to i na svém webu, mají značku kvality ISO. Nemůže to být špatná volba. Sepsání zakázky, co myčce je? Přesný popis který sama i myčka hlásí počtem pípání, podloženo osobním zjištěním, NEHŘEJE. Za týden (upozornili mě předem, že toho mají moc) se mi ozval technik, že myčka nehřeje. Odsouhlasil jsem opravu výměnou topení, neopravují pouze vyměňují a to celý díl, nejen topné těleso. OK, nedá se nic dělat, souhlasím. Doba opravování věcí je ta tam, nyní je doba vyměňování. Celkem to chápu, práce je drahá a odborníků na opravy málo. Cena dílu 1.500 Kč a k tomu práce. A Teď to začne. Topení nemáme skladem. Divné, říkám si, značkový servis, no ale co, nedá se nic dělat. Za týden volá technik (měl mezi tím dovolenou, abych mu nekřivdil, ale to jsem vůbec netušil) přišlo topení, ale mám pro vás špatnou zprávu, není to topení, je to elektronika. Cena se výrazně zvýší. Chcete to opravit? Nový díl je zase někde v trapu, skladem ho nemáme. Ptám se, to moje původní topení je tedy v pořádku? Ano, to je OK, je to elektronika. Vy jste objednal náhradní díl, který jste neověřil, že je vadný, nebo že je OK? Nezjistil jste nějakou diagnostikou, že se skutečně jedná o tuto závadu? Nemáte Ohmmetr na změření topení? Odpověď nepřišla, ale je to jasné, ne, tím se neobtěžují. Pípá 6 x tak je to topení a zákazník říkal, že nehřeje. Vzal jsem si čas na rozmyšlenou, zda se zvýšená cena za opravu elektroniky vyplatí, abych to rozdýchal a rozmyslel se jestli není lepší nová myčka. Dotaz na odvezení bez opravy byl zodpovězen částkou 850 Kč za diagnostiku závady. Za diagnostiku, kterou jsem nahlásil a vlastně nikdo pořádně neudělal, nelze se tedy spolehnout, že díl je skutečně vadný. Tomu říkám past. Tak se rozmýšlím a po 15 minutách telefon. Technik. Tak to pane není elektronika, bylo to to topení. Co???? Nerozumím tomu jak je možné, že je to každou chvilku jiná závada. No víte, ona ta myčka (na kterou jsme certifikovaný servis) v tom programu kterým jsem jí testoval nejdříve oplachuje a hřeje až později. Cooo? A vy jste to nevěděl? Jste na myčku FAGOR přeci specialisté! Klidně byste mi nechal koupit novou elektroniku a ono by to tím zase nebylo? No víte ..... zase žádná pořádná odpověď. Hlavně že jsme to opravili, ne? Tak že, kdyby technik pracoval od začátku jak (snad podle ISA) má, tak nadevší pochybnost po demontáži topení zjistil v jakém dílu je závada a výměnu za nový díl musel mít hotovou maximálně do hodiny i s kompletním otestováním. Takhle mám myčku sice opravenou, ale za velmi slušnou cenu servisní hodiny. Ta neschopnost mě totiž stála 750 Kč bez DPH za práci, výměnu topení. Pokud bych byl s opravou a průběhem spokojený, tak oněch 750 Kč řešit nebudu, neměl jsem na to přeci sám čas, ale takhle je to jiná. Je to všem ale úplně jedno, firma razí heslo, pane, hlavně že se to našlo a opravilo, ne? A to že já to platím? To nikdo neřeší, plať zákazníku, peníze nesmrdí. Elektronika, topení to je jedno, nevím co to je, ale platit bude zákazník. V ten samý čas jsem u této firmy měl objednánu ještě jednu opravu myčky, tentokrát AEG a v domácnosti. Ta zase pro změnu nenapouštěla vodu. To byl taky příběh. Za tuto "práci" mi ale nakonec nic nepočítali tak to sem psát nebudu. Ale příběh je to nad vísost zábavný. Tedy pokud se vás to netýká osobně. Shrnutí zkušenosti. Výsledek se dostavil. Měl bych být spokojený. Vlastně jsem, že už jsem od této firmy pryč a dokázali to bez výměny poloviny dílů. Jinak ale katastrofa. Pánové promiňte, ale takhle to myslím vypadat nemá. Podívejte se do svého ISA. A abych Perfektservisu nekřivdil, po křičení na sebe s technikem v provozovně při přebírání myčky mi na práci i náhradní díly daly 24 měsíců záruku. Každopádně vám do Perfektservisu přeji hodně úspěchů v podnikání a zákazníkům jen opačné zkušenosti než jsem měl já. Zákazník Jirka Praha

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Renata
11.8.2016
*
*
*
*
*

Objednávala jsem telefonicky náhradní díl na ledničku. Velmi milé a vstřícné jednání zaměstnankyň společnosti. Objednávka i vyzvednutí náhradního dílu proběhlo k naší naprosté spokojenosti.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jajaja8
10.6.2015
*
*
*
*
*

Co jsem potřeboval opravili, myčka funguje a nákup nové ještě počká -)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
sarlota
21.3.2015
*
*
*
*
*

Od prosince nam opravují myčku po záruce, technik přišel koukal na to jako vyoraná myš, vyměnil za 3 tis. motor, myčka umyla nádobí asi 4x přestala fungovat úplně, pak u nás byl asi 3x nakonec ho napadlo, že máme myčku dovézt na dílnu, tam je od 4. února, nyní je konec března, za celou dobu se nikdo neozval, aby informoval o průběhu opravy, myčka je pořád u nich, několikrát jsem tam telefonovala a po každé slyším to stejné 'objednali další náhradní díl a čekají na jeho dodání, to jsem slyšela už 3x, pokaždé se prý ukázalo že ten díl to vlastně nebyl'. Přemýšlím jestli kontaktovat vedení nebo jim totam nechat nnadílně na hraní a radši koupit novou, nádobí umýváme v ruce už vice jak čtvrt roku!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
Lucie
9.10.2014
*
*
*
*
*

Servisni technik maximalne mily a vstricny, sympaticky. Nicmene mam pochybnosti o kvalifikovanosti, jejich system je velmi nestastny. Jiz u me byli po 4x a pracka Indesit stale nefunkcni. Nyni resim tedy reklamaci s prodejcem, ale bude to asi na dlouhe lokte, jelikoz se jedna o vyrobek ze Slovenska. Nejdrive se dusovali, ze zavadu odstrani na miste, ale bohuzel tomu tak nebylo. Jiz tomu budou 3 tydny a zatim se jim zavadu nepodarilo odstranit. Dale co se tyce komunikace, ta je na perfektni urovni.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Alena
15.4.2014
*
*
*
*
*

My sme sa dostali do kontaktu s touto firmou na zaklade zarucnej opravy pracky Indesit. Mechanik cislo 003 prisiel o 1hodinu pred dohodnutym terminom. To by ani tak nevadilo, ale podme k veci. Nas problem je trosku nestandardny, pracka funguje, ale motor pri kazdom prani strasne smrdi, neda sa ist pocas prania ani na zachod. Mechanik to zhodnotil tak, ze len treba pockat kym sa vypali motor, ja som napisala ze trvam na vymene vyrobku, mal sa nam ozvat dovozca, avsak po telefonate do servisu mi povedali, ze oni tam tuto informaciu nemaju, zrejme mechanik odovzdal do fimy spravu z opravy bez mojej poznamky, co chcem riesit cez organizacie na ochranu spotrebitelov. Hanba im.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
lenonka1
14.4.2014
*
*
*
*
*

Dobrý den, mám trošku jiné zkušenosti - zčásti. Všechno v pořádku, jen jednání servisního technika bylo zarážející. Jednal s námi dost sprostě. Vím, že podruhé si tuhle firmu už nepozvu.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne1
Přidat hodnocení
  • Václavská 39/1
  • Brno - Staré Brno
  • 603 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0018:00
  • Út 8:0018:00
  • St 8:0018:00
  • Čt 8:0018:00
  • 8:0018:00
  • So 8:0012:00
  • Máme právě otevřeno

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo