Hodnocení firmy BMK servis, s.r.o.

*
*
*
*
*
5 hodnocení
Romana
30.7.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den, bohužel jenom ta nejhorší zkušenost. Oprava myčky. Mechanik nám zničil displej, vyhodil chránič v domě, takže jsem zůstala bez proudu a odjel. Měsíc se neozval a to jsem na Bmk servis několikrát volala a psala. Pak poslal návrh opravy za 5300,- Kč. Samozřejmě cena i za displej. Zatím nedořešená záležitost.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jm.drogerie
8.9.2017
*
*
*
*
*

Po zaslání dotazu na objednání náhradního dílu mě okamžitě kontaktovali, poslali číslo dílu a ještě se zpětně ujistili zda jsem opravdu objednal požadovaný díl správně. Velice krátká doba dodání. Všem mohu jen doporučit.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
valentova.helena
25.7.2016
*
*
*
*
*

Negativní zkušenost.BMK servis,s.r.o. se prezentuje jako autorizovaný servis zn.Samsung.Uvádí zákazníky v omyl,z tohoto důvodu nejsou schopni náhradní díly ani sehnat,celkovou zakázku protáhli skoro na měsíc,až poté neutrální SMS,že ND neseženou..čili..pokud bych se neobrátila na tuto firmu,ušetřila bych tisícovku za výjezd,tel.poplatky za mnohé urgence ať už na ústředí, či na pobočku a čas..nedoporučuji..spíše se rovnou obrátit na výhradního dodavatele ND výše uvedené značky,viz.zákaznickou linku Samsung...tam plná spokojenost..HV

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
jana
15.10.2015
*
*
*
*
*

Porouchala se nám varná deska - BMK servis byl uveden jako autorizovaný servis. Sjednali jsme si schůzku technika - sice si prý účtuje skoro tisícovku za cestu a hodinu práce, ale prý bude mít s sebou nejspíš i potřebné díly na opravu. Neměl nic, pouze si opsal výrobní číslo desky (to jsme mohli nahlásit rovnou do telefonu a ušetřit tisícovku za reálně dvacet minut, co u nás strávil.) Prý bude mít náhradní díl příští týden a mohl by to namontovat. Týden uběhl a nic. Při telefonické urgenci řekl, že se mi ozve dispečink a ve čtvrtek by mohl přijít. Nikdo se neozval. Po urgenci na dispečinku mi řekli, že náhradní díl dorazí asi zítra nebo příští týden, že by oprava mohla být ten příští týden (náhradní díl měl urazit pouze cestu Tábor - Praha mezi jejich vlastními sklady!). Poděkovali jsme a pořídili si raději novou desku. Potřebuji vařit, mám malé děti. BMK SERVIS NIKDY VÍCE!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
bigosmilan
13.8.2015
*
*
*
*
*

prodejna byla prázdná a otevřená,obsluhy jsem se nedočkal. Na můj e-mail vůbec nereaguji, takže jedna hvězdička a raději se této firmě vyhnout

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Chýnovská 98
  • Tábor - Měšice
  • 391 56
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 8:0012:00 12:3016:30
  • Út 8:0012:00 12:3016:30
  • St 8:0012:00 12:3016:30
  • Čt 8:0012:00 12:3016:30
  • 8:0012:00 12:3016:30
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo