Hodnocení firmy Zdravé stravování - Krabičková dieta

*
*
*
*
*
14 hodnocení
Davos.horvat
29.1.2019
*
*
*
*
*

Odebírám jen dva dny a už třetí den mi řidič volá,že jídlo dnes nedoveze. Tak snad to je jen výjimečně. Jinak jídla mi zatím chutnají. David

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
pet.janu
21.1.2019
*
*
*
*
*

Rozhodně doporučujeme! Kvalita a rozmanitost jídla perfektní. Komunikace rychlá a na úrovni. Dovoz zcela bezproblémový! Samozřejmě vždy záleží na konkrétním řidiči, nicméně snad i malé dítě pochopí, že se jedná o rozvoz po dané trase a není možné po řidiči chtít, aby přijel v jiný čas atd. Absolutně nechápu úvahy lidí, kteří napsali některé recenze. Převážně lidé neplatící, kteří by neměli mít ani možnost hodnotit a tak škodit za vlastní neschopnost!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Zdravé stravování - Krabičková dieta
Zdravé stravování - Krabičková dieta 30.1.2019

Děkujeme za hodnocení, jsme moc rádi že Vám chutná. S pozdravem Jana Páčová

Kamivyky
13.12.2018
*
*
*
*
*

Nejhorsi firma, katastrofalni zakaznicky servis!!! Vyzkousela jsem s manzelem, moje jidlo vegetarianske bylo hruza, manzel mel protejnovou dietu. Ja jsem chtela okamzite zrusit jelikoz jsem to vyhazovala a manzel chtel jen vecere. Nedovolili mi zrusit a ani manzelovi pokracovat coz mi prijde uplne na hlavu postavene..Nikdo se s nama nebavil. Naprosto nedoporucuji, usetrete si cas a penize investici do jineho stravovani!! Nechapu jak takove firmy mohou jeste v dnesni dobe existovat!!!!!!!!!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne6
Zdravé stravování - Krabičková dieta
Zdravé stravování - Krabičková dieta 9.1.2019

paní Vykydalová, z důvodu neuhrazené faktury jí byla strava zrušena naší společností po odebrání 6 balíčků stravy, tedy není úplně pravdivá informace že paní chtěl končit a my jí to nedovolili…to je blbost. Jelikož ani po stornu objednávky paní Vykydalová fakturu (po několika urgencích) neuhradila byli jme nuceni její pohledávku předat právnímu zástupci, po té uhradila.

Alice
31.10.2018
*
*
*
*
*

Předchozí recenzi nechápu. Na stornopoplatky mě upozornili jak v hovoru, tak jsou na faktuře a v ceníku. Vy jste si nevšimla? Já teda vždy než si něco objednám, tak si vše pečlivě pročtu ať vím, na čem jsem, a čemu nerozumím, na to se zeptám. Navíc strava je velice rozmanitá, pestrá a výborná. Závidí mi ji všichni v kanceláři a plánují si všichni také objednat a jíst zdravě!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano5 ne0
ricmond121
22.10.2018
*
*
*
*
*

Storno poplatky 10%, i když to je měsíc dopředu! Hlavně jim nic nepotvrzujte! Nespolehlivá firma.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne7
Zdravé stravování - Krabičková dieta
Zdravé stravování - Krabičková dieta 9.1.2019

paní Klementová, stravu objednala a následně zrušila, ne však 3 pracovní dny předem, ale v okamžiku kdy jí měla být strava doručována. Na stornopoplatky byla při potvrzení objednávky upozorněna kolegyní. Jelikož máme hovory monitorovány dokázali jsme hovor dohledat, stornopoplatky jsou také uvedeny ve VOP a na každé faktuře. Po mém upozornění recenzi u Vás změnila, protože silná slova která použila na naši adresu byla nepřípustná, vzhledem k situaci.

lsbiker
26.9.2018
*
*
*
*
*

Nechápu nějaké zdejší negativní recenze, proto musím napsat svou zkušenost. Já jsem plně spokojen se vším- jak komunikace, tak i kvalita jídel, tak i doprava. Na každé jídlo se opravdu vysloveně těším a vždy si moc pochutnám! Pro mě je to dokonce vrchol gastronomie :) Pan řidič je moc milý a ochotný a jezdí včas! Komunikace na FB je okamžitá a vstřícná. Mohu vřele doporučit, já jsem maximálně spokojen!! Bez krabiček si to už nedovedu představit, v podstatě mi změnily život :D Rudolf N

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
Zdravé stravování - Krabičková dieta
Zdravé stravování - Krabičková dieta 10.1.2019

moc děkujeme a vážíme se takto spokojeného zákazníka

buvbD
5.9.2018
*
*
*
*
*

Naprosto skvělá zkušenost! Od prvního okamžiku kdy jsem potvrzovala objednávku s velmi milou paní. Řidič byl naprosto profesionální, při první donášce zavolal a vše jsme spolu domluvili. Stravou jsem naprosto fascinována, pestrost všech jídel a ten KOMFORT že nemusím vařit a někdo se o mě stará je k nezaplacení. Při jakémkoliv problému mi na zákaznické lince vyjdou vstříc. Za mě velmi příjemná zkušenost kterou využívám už asi 6 měsíců.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
Zdravé stravování - Krabičková dieta
Zdravé stravování - Krabičková dieta 10.1.2019

moc děkujeme a vážíme se takto spokojeného zákazníka

Alice
29.8.2018
*
*
*
*
*

Naprosto super zkušenost!! Jídlo je za rozumnou cenu. Nejlepší řidič a pracovnice zákaznického servisu ochotné, příjemné, vždy vyšli vstříc, malinké problémy vždy vyřešeny k mojí spokojenosti. Žádný problém jsem neměla a krabičky beru už rok a půl :)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Zdravé stravování - Krabičková dieta
Zdravé stravování - Krabičková dieta 10.1.2019

moc děkujeme a vážíme se takto spokojeného zákazníka

21.8.2018
*
*
*
*
*

Už nikdy víc! Měla jsem objednaný třídenní detox. Co se týče jídla a kontejlů, nemám žádné připomínky. Ovšem rozvor jídel je katastrofální. V neděli večer mi volá řidič, že je u nás v ulici, bohužel jsem zrovna nebyla doma a jediná možnost byla, zajet si pro jídlo cca 5 km po Praze k jinému zákazníkovi, kde zrovna řidič byl. V pondělí mi volá řidič, že je za minutu u mě před domem, že jsem byla v práci (v 16h) ho absolutně nezajímalo. Nejste doma? Smůla, mě to nezajímá. Naštěstí jsem natrefila na ochotnou slečnu na infolince a zařídila, aby řidič dojel znovu. Řidič byl na mě hrubý, drzí a lhal mi. V úterý mi volal hodinu předem, že bude u mě v 16h (i když z minulého dne věděl, že bývám doma až v 17h). Omluvila jsem, že opět nejsem doma, jestli ke mě může zajet později, nebo mi to doručit do práce. Opět byl do telefonu na mě hrubý a s mojí žádosti mě skoro poslal do háje. Zavolala jsem tedy opět na infolinku, zda mi pomohou. Tam mi bylo řečeno, že řidič volal hodinu dopředu a pokud nejsem doma, tak je to nezajímá. Po hodině domlouvání, jsem přemluvila pána z nedalekého obchůdku s ovocem, aby mi teda objednávku nechali tam. Samozřejmě bylo v jiném obchodě (s módou). Horší jednání se zákazníky jsem ještě nezažila!! Kdybych neměla možnost nechat svoji objednávku v obchodě naproti, byla bych bez jídla, bez peněz, bez jakékoliv kompenzace.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne2
Marta
9.8.2018
*
*
*
*
*

Ten najhorsi klientsky servis, ktory som v zivote zazila. Na niecom sme s dohodli, bolo to inak, zacali mi vozit jedlo do prace vo vecernych hodinach ked som uz v praci nebola i ked sme sa dohodli na vyzvedavani. Objednala som si tyzden, poslali mi fakturu 2 tyzdne po zacati na 2 tyzdne jedla i ked bola objednavka na 1 tyzden......., pani na telefone a emailova komunikacia je tretia cenova. Proste cele zle! Nedoporucujem ani skusat. A to sa este nerozpisujem ohladne kvality jedla. Bol to fakt hnus!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne1
Přidat hodnocení
  • Jiřího z Poděbrad 978
  • Strážnice
  • 696 62
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0019:00
  • Út 8:0019:00
  • St 8:0019:00
  • Čt 8:0019:00
  • 8:0016:00
  • Ne 12:0019:00
  • Máme právě otevřeno

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo