Hodnocení firmy MARIMEX CZ s.r.o. - Prodej nadzemních bazénů

*
*
*
*
*
9 hodnocení
jelinek.isbgenetic
30.7.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den, firma Marimex doručí produkt rychle a asi je všechno v pořádku do doby, než nastane nějaký problém!!! Koupili jsme vířivku, která se nám po necelém půl roce začala vypínat, neohřívala na požadovanou teplotu... Po první reklamaci už fungovala jenom měsíc, po třetí 14 dní, a pak jsme chtěli peníze zpět! Dozvěděli jsme se, že po každé byl jiný problém, i když tedy nám se projevoval stejně!!! Nicméně jsme vířivku nafoukli a napustili i po čtvrté, závada se projevila téměř okamžitě, takže jsme ji již po čtvrté vyfoukli, zabalili a na vlastní náklady poslali k Marimexu. Jim se závada neprojevila, reklamace nebyla uznána a ještě nám napsali, že je ve vířivci díra, která u nás nebyla, měli jsme si ji za 700,- nechat zalepit... Nicméně s vířivkou jsme to zkusili i po páté. Měli jsme ji napuštěnou 5 dní, protože téměř okamžitě se začala vypínat! V Marimexu nám řekli, že chyba je ve starání se o ni, že jsme zanesli vodním kanem celý systém a hlavně těleso, které se už nedá opravit. A to jsme zvládli za 5 dní!!! Za necelé tři tisíce nám to opraví! Zdá se mi to jako zlý sen nebo hloupý vtip!!! Máme doma krám za skoro 20.000,- a nevíme co s ním!!! POZOR NA NĚ!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Vera
9.8.2018
*
*
*
*
*

S touto firmou uz nikdy nikdy vice!!!! Naprosta katastrofa. Solarni plachta vydrzela 2 mesice. Vyjádření neuznané reklamace je ze jsme SOLARNI plachta vystavovali moc na sluníčku. Opravdu směšný. Výsměch zákazníků. Tohle jsem v zivote nezazila. Nekvalitní vyrobky. Jednani naprosta hruza. Recenze napisu naprosto vsude protoze tohle je okrádání lidi!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
teres.r
16.7.2018
*
*
*
*
*

Výrobky Marimex se mi líbí, funkčnost zatím zcela odpovídá požadavkům, ale mrzí mě, jak neprofesionálně a neorganizovaně firma z mých zkušeností funguje. Pár vlastních zkušeností: - nemožnost dovolat se na prodejnu - naprosto neprofesionální přístup k zákazníkům a neustálé zmatky - první online objednávka po prvotním potvrzení byla cca 7 dní bez jakékoliv odezvy, abych následně zjistila, že ji vlastně vůbec nepřijali a nezaevidovali (údajně technický problém) - komunikace s prodávajícími, zejména s paní na prodejně, byla opravdu náročná (snad třeba jen zaskakovala za někoho jiného)... paní nevěděla o čem mluví, na moje dotazy odpovídala úplně zcestně, na každou informaci jsem se musela ptát třikrát, abych se dobrala něčeho konkrétního (řešila jsem zapomenutou objednávku a potřebovala jsem vědět, kdy tedy bude k vyzvednutí na prodejně) - při zakoupení bazénu v setu s příslušenstvím a osobním vyzvednutí probíhala kompletace objednávky až ve chvíli, kdy jsem si pro ni přijela jako pro připravenou, a přítomní ani pořádně nevěděli, co má být její součástí - u později zakoupené pískové filtrace po rozbalení chyběla propojovací hadice, řešeno přes reklamace Pokud přebíráte osobně, doporučuji VŠE ROZBALIT A PŘEKONTROLOVAT OBSAH BALENÍ

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
barbora.blabolova
5.8.2017
*
*
*
*
*

My to samé naprosto příšerný přístup a bazén jsme si prý také poškodili sami, takže jsme reklamovali znovu a pokud to neuznaji, řešíme s ČOI..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
dvorakova i.
6.6.2017
*
*
*
*
*

již nikdy více s touto firmou,vířivka nám sloužila dva dny a najednou začla ucházet,byly tam dva špatné sváry,reklamace trvá 30 dní,tak se asi mezi tím máme koupat v neckách,díky,nechci

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
laznickova.nadezda
10.10.2016
*
*
*
*
*

Po sve zkusenosti nedoporucuji nakup sauny firmy Marimex. Saunu jsme koupili primo u vyrobce na strankach marimexu, krabice prisly v poradku. Pri sestaveni jsme zjistili, ze panty a uchytky jsou zcasti rezave. Radio ani MP3 nehraji. Pri podani reklamace nam bylo sdeleno, ze naplanuji cestu technikovi a ozvou se. Po tydnu jsme firmu opet kontaktovali, zdali resi nasi reklamaci. Bylo nam receno, ze musi naplanovat vyjezd technika a ze tedy prijede presne 30 dnu po podani reklamace. Pri nakupu produktu za 25 000 jsme ocekavali nejen ze bude fungovat, ale taky jine jednani firmy. Uz maji zaplaceno, tak co by se starali.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Martin
17.6.2016
*
*
*
*
*

Koupil jsem si od této firmy bazén s nafukovacím prstencem a hned při montáži jsem zjistil ve švu dirku.Při reklamaci mi bylo zděleno,aby jsem to nafotil a foto poslal.Vše by mohlo trvat měsíc.Na dotaz,jak mi mohou poslat vadnou věc,mi bylo zděleno,že oni to nevyrábí a jaksi za to nemohou.Při rozhovoru s reklamačním oddělení se pani trošku prořekla,že reklamací je spousta a nezaručujou mi,že to vyřeší v brzké době.Na reklamační oddělení jsem se dovolal asi po dvou hodinách,tak toho mají asi opravdu moc.Ve finále by mi firma Marimex stejně poslala dopis,že jsem si to poškodil sám při montáži,takže jsem se rozhodl zalepit si dirku sám.Absolutní neprofesionalita u této firmy!!!Už nikdy více!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne0
pathot
26.6.2015
*
*
*
*
*

Dobrý den. Nejsem naprosto spokojená s touto firmou!Tři roky po sobě jsem v Ostravě koupila nafukovací bazén ,nikdy už další rok nebyl v pořádku. Letos poprvé jsem bazén šla reklamovat,moc jsem byla překvapená ,že mi přišla reklamace zamítnutá s odůvodněním , že jsme si poškodili bazén sami. Smutné..v bazénu se nikdo nekoupal. Takže přeju mnoho zdaru a od této firmy už nikdy nic.Poloková Petra,Orlová.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne1
soltys.a
25.1.2015
*
*
*
*
*

S dodávkou jsem spokojen, mám jediný problém, že při malé závadě tj. nesvítí mi žárovka, nejsem schopen najit kontakt na Marimex na nějaké odělení reklamace, aby to přišli opravit, na internetu jsem vyplnil žádost, popsal poruchu a oni chtěji po mně abych výrobek odeslal do Všechrom na opravu.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne1
Přidat hodnocení
  • Libušská 221/264a
  • Praha 4 - Libuš
  • 142 00
  • Spojení MHD: Ze zastávky metra C Kačerov autobusová linka 113, zastávka Jalodvorská.
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 9:0018:00
  • Út 9:0018:00
  • St 9:0018:00
  • Čt 9:0018:00
  • 9:0018:00
  • So 9:0018:00
  • Ne 9:0018:00
  • Máme právě otevřeno

  • Showroom a prodejna!

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo