Hodnocení firmy ESSOX s.r.o.

*
*
*
*
*
42 hodnocení
Denisa
10.7.2020
*
*
*
*
*

Vzhledem k tomu, že nemáme takové příjmy, abychom si mohli pořídit kdykoliv cokoliv, např. když se neopravitelně rozbije pračka atd., využíváme možnosti nákupu na splátky. Postupným zařizováním domácnosti jsme tak nasbírali zkušenosti s několika úvěrovými společnostmi. Konkrétně přes společnost Essox jsme měli spíše malé úvěry. Před lety na nábytek do dětského pokoje, který byl sjednáván přes internet prostřednictvím e-shopu. Vše problěhlo bez problémů, úvěr byl řádně splácen a po destiměsících doplacen. Na vlastní žádost jsem tehdy od společnosti obdržela písemné potvrzení o tom, že společnost neeviduje žádné pohledávky vůči mé osobě. Letos v lednu jsme prostřednictvím spotřebitelského úvěru v kamenné prodejně Okay pořídili domáci spotřebiče v celkové hodnotě cca 21 tis. Kč. K financování nám byla nabídnuta pouze společnost Essox, se kterou jsme neměli špatné zkušenosti, proto jsme se nabídce nebránili. V té době běžela jakási akce na spotřebitelský úvěr s možností předčasného splacení po třech měsících. Prodejce nám ve smlouvě vyznačil částku, kterou budeme měsíčně na účet Essoxu zasílat a celkovou částku kterou za dobu splácení zaplatíme. Vše nám vyhovovalo, a vzhledem k předchozí zkušenosti s Essoxem nebyl důvod k obavám. První splátku jsme odeslala s větším předstihem před datem splatnosti v částce, která byla uvedena ve smlouvě. Druhý den mi dorazila informační sms, že se blíží termín splatnosti splátky, ovšem její výše byla o 5 Kč vyšší než ta, co byla uvedena ve smlouvě. O účtování 5 Kč za sms jsem věděla, nicméně jsem se domnívala, že je již započítána ve výši splátky. Nu, nebyla. Takže abych se vyhnula popotahování, provedla jsem další příkaz na úvěrový účet a doplatila chybějících 5 Kč. Další měsíce chodila stejná sms a já už posílala splátky v částce zahrnující i pětikorunový poplatek. Stereotypem jsem již příchozí sms ani nečetla a zpravidla mazala. Až jednoho krásného dne přišel dopis s upomínkou, že kontrolou byl zjištěn dluh 50 Kč za zasílání výpisu - podotýkám elektronického - a že musím zaplatit včetně pokuty z prodlení. Už si přesně nepamatuji částku, ale mám za to, že šlo součtem o nějakých 150 Kč. Aby tedy dluh nenarůstal, obratem jsem provedla příkaz, ale rozhodla jsem se poslat mail na zákaznickou linku s dotazem, co to má znamenat, že několik měsíců žádných 50 Kč neplatím a najednou je za jeden měsíc dlužím. Co se týče takovýchto věcí, raději je vždy řeším písemnně, abych měla doklad černé na bílém. Odpověď jsem sice dostala, ale byla to odpověď neodpověď. Bylo mi sděleno, že úvěr, který mám, je revolvingový, a to znamená, že výše splátek se může měnit. Pro lajka informace úplně na nic. Následně jsem si samozřejmě zjistila, co revolvingový úvěr je, ovšem podivností bylo, že jsem žádnou další částku z úvěru nečerpala, takže nebyl důvod měnit výši splátek. Ale protože v upomínce bylo napsáno, že dluh je za výpis, tak jsem naznala, že nemá smysl to dál řešit, protože se od nich stejně nic nového nedozvím. Další měsíc už přišla sms s výší splátky, která zahrnovala jak 5 Kč za sms, tak 50 Kč za výpis... Součtem tedy splátka o 55 Kč vyšší než byla vyznačena prodejcem ve smlouvě. Tehdy jsem regnovala s tím, že úvěr splatím a pokud někdy nastane situace, kdy budu potřebovat financování, už nikdy nevyužiji služeb společnosti Essox. Nyní nastala situace, kdy nám dojezdilo 20 let staré auto a bylo potřeba pořídit auto nové. Rozhodli jsme se pro sjednání půjčky přes finančního poradce s tím, že si požádáme o konsolidaci všech závazků, které máme. Sjednali jsme si úvěr u Monety, kde nám sdělili, že společnosti Essox z našeho sjednaného úvěru musí za účelem konsolidace odeslat 40 tis. Kč (celý rámec revolvingového úvěru) s tím, že přeplatek na úvěru nám společnost Essox vrátí. Je to samozřejmě logické. Vzhledem k tomu, že čerpaný úvěr byl ve výši cca 24 tis. a cca 6 splátek na jeho úhradu již odešlo, bylo jasné, že přeplatek vznikne. O konsolidaci jsme žádali v půlce června. Měli jsme ještě spotřebitelský úvěr u společnosti HomeCredit. Pro srovnání, společnost HomeCredit nás do týdne kontaktovala s oznámením o přijetí odstoupení od smlouvy a za pár dní byl přeplatek na úvěru na účtě. A Essox? Cca za dva týdny dorazil první dopis s informací, že přijali naše odstoupení od smlouvy a že nám kolem 5. 7. dorazí konečný výpis o vyrovnání dluhu, za který si účtují poplatek 200 Kč. Poplatek 200 Kč byl účtován i za zaslání tohoto dopisu. Předevčírem nám dorazilo oznámení, že úvěr byl ukončen, závazky vyrovnány a že do 14 dní nám dorazí přeplatek a za vrácení tohoto přeplatku si účtují 100 Kč. Větší absurditu jsem neslyšela. Banka, která si udělá ze své vlastní banky příkaz k úhradě, ve kterém klientovi vrací jeho peníze, si za tento převod zaúčtuje 100 Kč. Vydyndali si na nás, co šlo. A jsem přesvědčena, že kdybychom si úvěr vyrovnávali sami a ne přes jinou banku, vydyndali by si na nás ještě víc. V průběhu let jsme měli spotřebitelské úvěry snad u všech známých společností a s žádnou nebyl takovýto problém jako s Essoxem. V době sjednávání úvěru na auto jsme také zjistili, že přestože máme u některých společností již dávno splaceny veškeré úvěry, pořád jsme těmito společnostmi evidováni v registru dlužníků. Je tomu tak z důvodu, že právě šlo revolvingové úvěry, kdy třebaže si vezmete na splátky např. navigaci v hodnotě 5 tis. Kč, je vám předschválen úvěrový rámec třeba na 10 tis. Kč, přebaže jej nečerpáte. Úvěr splatíte a stále máte k dispozici 10 tis. Kč u této společnosti k čerpání na financování dalšího spotřebního zboží. To je informace, kterou člověku běžně při sjednávání spotřebitelských úvěrů nikdo neřekne. Obtelefonovali jsme si všechny tyto společnosti s žádostí o zrušení revolvingové smlouvy. Všude postačil obyčejný mail s naskenovanou fyzicky podepsanou žádostí s číslem smlouvy, které nám sdělili. S Essoxem zase speciální postup. Tímto nechci protěžovat jiné úvěrové společnosti, ale poukázat na rozdíl v přístupu Essoxu. Recenze většinou nedávám, protože vím, že mnohdy dobré jméno jakémukoli poskytovateli služeb poškozuje jeden nezkušený nebo nepříjemný pracovník. Tato zkušenost mě však donutila najít si recenze jiných klientů a po jejich přečtení jsem usoudila, že se o ni podělím a doporučím všem, kteří závazek u společnosti Essox zvažují, aby se raději obrátili na prodejce, který nabízí financování prostřednictvím jíné úvěrové společnosti. Ušetříte si tím peníze, čas a nervy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano6 ne0
achaloup
8.7.2020
*
*
*
*
*

Já se taky přidávám k velmi negativnímu hodnocení "firmy" ESSOX. Je to opravdu banda lhářů a zlodějů. Jak je možné, že jsou ještě na trhu? Naletěla jsem stejně jako Vy při koupi ledničky v OKAY na "výhodnou" splátku. Dohaduji se s nimi neustále, ledničku mám dávno zaplacenou a oni mi pořád posílají obsílky a nehorázně lřou při telefonických hovorech. Kdyby bylo možné ohodnotit tyto lichváře spravedlivě, tak by dostali ne nulu, ale -5. Prosím všechny, kteří jim ještě nenaletěli, tak zavčas ruce od nich pryč, nezbavíte se jich!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano5 ne0
Věra
17.6.2020
*
*
*
*
*

Jednání se Zákaznickým servisem společnosti ESSOX s.r.o. je naprosto neprofesionální. Nikdy více. Ono stačilo jen před vlastním hovorem poslouchat 15 až 20 minut monotónního povídání, už z toho má člověk nepříčetný pocit. Kecy o ničem. Toto dobré společnosti nemají a nedělají. Však si zkuste, až se budete nudit, zaposlouchat se do výčtu, co lze a nelze. Společnost Essox nedoporučuji. Dala bych 0 bodů.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
evuna
29.2.2020
*
*
*
*
*

essox a obchody které jsou spojeny s essoxem jsou neférové firmy, které nepodávají pravdivé informace o půjčkách či splátkách. sem touto společností a obchodem OKAY elektro znechucena. OkAY mi essox nabídla na splácení zakoupeného zboží, pracovník mně však na spoustu věcí neupozornil naopak mi podal lživé informace a to třeba o celkové částce kterou zaplatím, dále, že se jedná o s značně nevýhodnou půjčku z kreditní karty, která je vedena za 50 Kč poplatek a dále 5 Kč poplatek za nesmyslné sms. Navíc jsem měla možnost kartu odmítnout prostřednictvím odpovědi sms, přesto mi byla karta zaslána. Nedoporučuji ani ESSOX ani OKAY elektro.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano7 ne0
Katka
12.2.2020
*
*
*
*
*

Souhlasím s příspěvky níže. ESSOX nebrat v žádném případě a v kombinaci s Okay Elektro už vůbec ne. Také jsem po půl roce splacení úvěru zažádala o předčasné doplacení a to jsem se divila!!! Původní částka pračky 10.990,- Kč, po půl roce splacení po 448,- Kč jsem musela doplatit ještě 11.200,- Kč. Jsou to lichváři a neřádi a vůbec se nestydí ještě poděkovat za důvěru! Kde vidím ESSOX, tam raději vůbec nelezu. Hodně špatná zkušenost s nimi a divím se, že za těchto podmínek jsou stále na trhu!!! Mrzí mě, že jsem si nepřečetla tyto recenze dřív (běžně to dělám) a takto si naběhla..

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne1
Alibaba
17.1.2020
*
*
*
*
*

NEBRAT!!!!!!!! je to banda lhářů zlodějů a podvodníků co telefonát to jiná lež!!!!!!! Na autě nám prošla technická po x telefonátech nám půl roku společnost posílala velký technicky průkaz až přišel byl v něm dopis ze před dlouhou dobou změnili adresu ať ji na techničáku přepíšeme ????! Čirou náhodou v tu dobu jsme auto doplatili a zase došel dopis a tam vyhrožují ze pokud jim přepsaný techničák nepošleme že si pro něj pošlou vymahače!!!!???? Tak teď nevím kdy vlastně to auto bude naše!!! Zaplacené je ale na techničák člověk nemá nárok!!! Ten kdo společnost Essox vlastní by měl sedět!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
intrepid
16.10.2019
*
*
*
*
*

naprosto souhlasím, je to zlodějna, za 11 měsíců jsem splatila 5500kč, cena výrobku z OKAY byla 10800kč, doplatek při předčasném splacení byl 9060kč, takže za 11 měsíců přeplatek o 3860kč, teda 36% na úrocích, jak to nazvat? Neuvěřitelná zlodějna, ruce pryč!!!!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Naty
14.10.2019
*
*
*
*
*

Tuto společnost nedoporučuji a rovněž tak OKAY. Zaměstnanci OKAY tvrdí, jak je úvěr od ESSOXU výhodný, když využijete slevu kterou nabízí OKAY, tak na tom vyděláte. Opak je pravdou, OKAY láká na slevy až 40 %, ale nikde neuvádí, že podmínkou je úvěr u ESSOXU. To se dozvíte až máte o vybrané zboží a je Vám vnucován úvěr, že ušetříte atd. Společnost ESSOX s Vámi komunikuje jen v počátku. Zažádáte o předčasné splacení, tak jak Vám poradili zaměstnanci prodejny OKAY a nestačíte se divit, jako částku Vám společnost vyčíslí, více jak 100 % přeplatíte, což v podmínkách nezjistíte a nikdo Vám z ESSOXU nedokáže pořádně odpovědět, protože můžete volat celý den v jakoukoli hodinu minuty a minuty, čekat a čekat, ale nikdo Vám hovor nezvedne. To je jejich přístup a jejich jednání je nehorázné a sprosté vůči klientům, které okrádají o neskutečné částky. Hranicí to s trestným činem a podvodu, který je cílený ze strany zaměstnanců společnosti OKAY!!! Policie by měla šetřit a konat, aby nemohli dále konat svoji činnost.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
paratkov
26.9.2019
*
*
*
*
*

Po dvou letech splácení úvěru na 500.000 po 11.000 měsíčně musí člověk při předčasném splacení doplatit 476.000. Naúčtují si nesmyslný poplatek 90.000 za předčasné splacení.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
ladislav.kacmar
23.8.2019
*
*
*
*
*

Už v životě nikdy tuto firmu. Pokaždé mění domluvenou měsíční splátku ( vždy směrem nahoru). Na tlefonní číslo se nedá dovolat ( automat co hlásí všichni operátoři hovoří).Jejichnarogantní jednání je až neuvěřitelné. Doporučuji se této úvěrové společnosti ESSOX vyhnou na hony daleko. Ani jednu hvězdičku bych jim nedal.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Přidat hodnocení
tel:
+420 389 010 111
fax:
+420 389 010 270
e-mail:
essox@essox.cz
web:
www.essox.cz
  • Senovážné nám. 231/7
  • České Budějovice
  • 370 01
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0016:00
  • Út 8:0016:00
  • St 8:0016:00
  • Čt 8:0016:00
  • 8:0016:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo