Hodnocení firmy AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o. - Pojištění do zahraničí

*
*
*
*
*
17 hodnocení
ludek.tokoly
8.3.2020
*
*
*
*
*

Cestovní pojištění-hospitalizace po úrazu v zahraničí. Pojistná událost řádně nahlášena. Následně nulová komunikace pojišťovny s klientem i se zdravotnickým zařízením, navzdory i dvěma upomínkám denně, které vždy skončily pouze na ústředně asistenční služby, s ujištěním, že odpovědný řešitel na tom pracuje. Nekomunikace AXA ASSISTANCE se zdravotnickým zařízením vedla po pěti dnech k vyhostění klienta z nemocnice.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
kuznik.matej
31.1.2020
*
*
*
*
*

Naprosto neschopna komunikace... Nebyli schopni mi zajistit garanci v nemocnici v zahranici, kde jsem byl lecen, naprosto nedoporucuji !

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
ZuzanaSvihalkova
22.10.2019
*
*
*
*
*

Mám s Axou také špatné zkušenosti. Vše popřou a neuznají. Dne 1.8. jsem uzavřela smlouvu na povinné ručení Dne 16.8. jsem prodala automobil (nový majitel uzavřel svou pojistku). Dne 20.8. zápis změny majitele do TP. Dne 20.9. žádost o ukončení smlouvy s pojišťovnou na základě prodeje auta. Pojišťovna mi ukončila smlouvu až ke dni 1.10. Prý ukončení dle zákona o pojištění vozidel je do konce měsíce od nahlášení změny pojišťovně. Nesmysl. Jiné pojišťovny automaticky ruší pojistku ke dni prodeje automobilu. Zákon jasně uvádí, že pojistka se ruší ke dni zániku smlouvy (což je prodej, nikoli nahlášení pojišťovně) a že pojišťovna je povinna od tohoto dne peníze vrátit. Zákon dále uvádí, že pojistitel má nárok na pojištění ještě do konce měsíce od zániku pojištění, ale pouze právo, nikoli povinnost. A i tak by to do konce měsíce bylo do konce měsíce srpna a ne do konce září. Nevím, proč bych měla měsíc a půl navíc platit pojištění cizímu člověku, který navíc ještě od koupi (16.8.) platil pojistku za to auto duplicitně také. Pojistka měla trvat pouze 16 dnů (od sjednání do prodeje), max 20 dnů (od sjednání do zápisu v TP) a Axa trvala na tom, že pojistka měla trvat dva měsíce. Předám to už svému právníkovi a vím, že jsem v právu, ať si tedy pak náklady uhradí Axa. Nejhorší domluva i co vím od známých. A ještě když jsem s nimi jednala, spletli si pojistné smlouvy a chtěli mi rušit pojistku na úplně jiné vozidlo, přestože jsem jim v žádosti do hlavičky přehledně uvedla typ vozidla a další info. Na štěstí jsem si všimla včas, že propletli čísla smluv. To zrušení se mělo týkat auta, jehož majitelem i pojistitelem byla moje firma a byl to Mercedes a oni malém zrušili pojistku, která byla na mé jméno (ne na společnost) a šlo o BMW. Tedy jiný pojistitel i jiná značka auta. Nechápu, jak to mohli takto domotat.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
miriam
22.10.2019
*
*
*
*
*

Máme s pojišťovnou Axa čerstvé negativní zkušenosti. Byli jsme v září v zahraničí svým autem. Zaplatili jsme si připojištění na všechno možné. Na parkovišti se nám vloupali do auta, rozbili okénko u spoluřidiče a ukradli peníze a doklady. Mysleli jsme si, že máme nárok aspoň na nějaké odškodnění, ale ne. Měli jsme mít prý věci uzamčené v kufru auta, takže nemáme nárok na nic. Celá záležitost, než se vůbec vyjádřili, trvala víc jak měsíc a ještě není možné s likvidátorem hovořit ani telefonicky, jen prostřednictvím mailů. Celkově neúcta k zákazníkovi a neochota k čemukoliv.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
nathalia358
17.10.2019
*
*
*
*
*

Pokud je moznost, vyhnete se teto pojistovne. Opravdu nejsou schopni nic zaridit. Pokud se vam nahodou objevi problemy na dovolene a kontaktujete pojistovnu, nedockate se zadne pomoci. Vysetreni jsem si nakonec musela hradit sama a jen utratila nehorazne castky za telefony, ktere k nicemu nevedly.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
mikys125
23.9.2019
*
*
*
*
*

Stala se mi s přítelem nehoda a měli jsme připojisteni na nehodu na motorovém vozidle. Bohužel nám to na skútru podjelo. Tato společnost Axa nám slibovali, ze vše zaplatí. Co myslíte? Výmluvy a výmluvy. Ani léčebné výlohy nám neproplatili. Takže za me nikdy víc.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Ema10
10.9.2019
*
*
*
*
*

Žiji v cizině a měla jsem zdravotní problémy.. S pojišťovnou nebylo možné se domluvit, vždy když něco potřebovali, poslala jsem co chtěli ale to nikdy nebylo v pořádku.. Nakonec mi nic neproplatili.. Nikdy už bych si u nich cestovní pojištění nesjednala.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
14.5.2019
*
*
*
*
*

V žádném případě nedoporučuji uzavřít cestovní pojištění s Axou. Pojištovna pro Vás absolutně nehne ani prstem. Před uzavřevním smlouvy garantují, že v případě škody uhradí téměř vše, ale opak je pravdou. Začnou se odvolávat na jejich nehorázně dlouhé podmínky pojištění a výluky. Komunikace je jedním slovem také katastrofa - po mailu jim trvá vyjádření i déle než týden a na poslední email neodpověděli vůbec. Vřele také doporučuji přečíst zkušenosti ostatních pojištěnců na webu VašeStížnosti.cz, moc pěkný materiál, ke kterému se Axa raději ani nevyjadřuje. S touto pojišťovnou již nechci mít nikdy nic společného a chci varovat i ostatní.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Axa_fan_club
3.9.2018
*
*
*
*
*

Nabízeli slevu 50% na sjednané pojištění.. po zadání veškerých údajů, včetně platebních se vyskytla "neočekávaná chyba".Vrátilo nás to zpátky na začátek a z 50% slevy bylo jako mávnutím kouzelného proutku na 20%...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Zuzka
2.7.2018
*
*
*
*
*

Dobrý den, nechala jsem se přemluvit na změnu povinného ručení přes Axu, že prý platím moc, při schůzce mě vypočítali slevu o 200,-.Když už jsme tam byla tak jsem kývla že tedy ano, přemlouvali mě i na změnu životního pojištění, to jsem si po další schůzce rozmyslela. Smlouvu na auto jsme uzavřely, dostala jsem smlouvu a odešla, že mi papíry budou poslány, tak jsem asi 14 dní čekala a nic, volám na novou pojišťovnu a prý že jsem to měla dostat při podepisování smlouvy, tak mi to poslali dodatečně, ještě jsem čekala na zelenou kartu, tak volá znovu a tu jsem prý taky měla hned dostat. Volám tedy na Axu jestli je to normální neudělat práci na 100% a úplný nezájem že práce nebyla dotáhla do konce.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
tel:
+420 272 101 099
fax:
+420 272 101 009
e-mail:
zakaznickalinka@axa-assistance.cz
msn:
http://m.me/AXAAssistanceCZSK
web:
www.axa-assistance.cz
facebook:
www.facebook.com/AXAAssistanceCZSK
youtube:
www.youtube.com
  • Hvězdova 1689/2a
  • Praha 4 - Nusle
  • 140 62
  • Sídlíme v budově City Point v Praze na Pankráci. V těsném sousedství obchodního centra Arkády Pankrác.
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:3017:00
  • Út 8:3017:00
  • St 8:3017:00
  • Čt 8:3017:00
  • 8:3017:00
  • Máme právě otevřeno

Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo