Hodnocení firmy BRITEX - CZ, s.r.o.

*
*
*
*
*
104 hodnocení
petr.hiri
18.5.2020
*
*
*
*
*

Absolutní amatéři. Dvakrát mi měnili reproduktor sluchátka u Nokie2. Podruhé mi bez mého vědomí upgradeovali na vyšší verzi Androidu a po aktualizaci systému se mobil zabrickoval - zkrátka nešel spustit. Čtyřikrát sem ji ho poslal na reklamaci a vždycky se mi vrátil v tom samém stavu - po aktualizaci zemřel.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
konopnydeda
14.4.2020
*
*
*
*
*

S firmou Britex Kladno mám dobré zkušenosti i z dřívějška,předání mobilu k výměně displeje Huawei velmi příjemné mladé paní v klidu i ochotě.Oprava do 3 pracovních dnů,i předpokládaná cena byla dokonce nižší,pouze 1.281kč.Za sebe mohu doporučit.Děkuji...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
kremer
23.12.2019
*
*
*
*
*

Musim říci, že svým jednáním mě zaměstnanci velmi překvapili.S ochotou kterou se mi věnovali byla na velmi profesionální úrovni. Vše proběhlo bez nejmenších problémů od telefonické domluvy až po osobní jednání. Velká spokojenost.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Hanka. H
14.12.2019
*
*
*
*
*

Dala jsem na opravu displej telefonu, který mi při první opravě špatně opravili a odlepovala se jedná strana. Reklamaci neuznali, chtěli po mě 2500 Kč za opravu. Tu jsem odmítla, že si telefon nechám v tomhle stavu, že funguje i tak. Když mi telefon přišel zpět, byl displej odlepeny úplně celý, že mi vypadával do ruky. Zničili mi telefon a nic je nezajímá. Nedoporučuji!!!!!!!!!!!!! Nechápu, jak s nimi může firma Vodafone spolupracovat!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jan.hosek
9.12.2019
*
*
*
*
*

VAROVÁNÍ. Klidně sdílejte. Vážení přátelé. Tímto Vás důrazně varuji před firmou BRITEX. Jedná se o záruční servis (snad jen) mobilních telefonů. Tzn. sami s nimi zřejmě nepřijdete do styku, ale při každé reklamaci mobilu (nebo elektroniky) se snažte od prodejce zjistit kam zařízení zasílá a 100% si pořiďte fotografie a protokol o převzetí a stavu. Pokud BRITEX, zkuste trvat na jiném servisním středisku. Tato firma podle mého názoru zničila mobil mé sestry, aby se mohla v záruční době pokusit získat od nás 4.000,- Kč za opravu těchto poškození.. V srpnu si sestra pořídila nový mobil Samsung za 6000. V srpnu jsem do něj vložil SIM a mobil fungoval. V listopadu začalo zlobit dobíjení. Zřejmě vadný konektor. Předáno po 4 měsících v záruční době spol. Vodafone. Ta mobil odeslala do servisního střediska BRITEX. Za několik dní se mobil vrátil do Vodafone. Reklamace zamítnuta. Prý jsme do mobilu neodborně zasáhli a mobil zničili, poškodili baterii a desku. Po jednání s tímto střediskem jsem oslovil ještě SAMSUNG. Výsledek stejný. Reklamace zamítnuta. Neodborný zásah. Do mobilu jsme pouze vložili SIM a byl 3 měsíce používán. V příloze jsou fotografie stavu vnitřku mobilu po otevření firmou BRITEX. Vypadá to na kleštičkami přecvaklé držáky na šroubky a v baterii jsou díry, jako od šroubováku. Na argument, že sestra je tělesně postižená a otec ani já jsme mobil nerozbírali, a že poškození vzniklo zřejmě v servisním středisku BRITEX a že je účelové, mi bylo sděleno, že BRITEX nemá za potřebí nic ničit.. (99% recenzí podobného charakteru, jako je tento problém hovoří za vše). Dnes jsem se, v emočně vyhroceném rozhovoru s vedoucím střediska BRITEX dozvěděl, že jsme to prostě museli udělat my. Prý nám mobil, který stál 6000, opraví za 4000... Bohužel jsem se při písemných námitkách nešťastně vyjádřil, že jsem mobil v létě jen otevřel abych vložil SIM, ale jedná se o mobil, kam se SIM vkládá z boku (tedy jsem jej samozřejmě neotevíral). Každou chvíli někomu něco řeším s mobilem, takže jsem si již nepamatoval, zda jsem SIM vkládal uvnitř, nebo z boku. Samozřejmě se vyjádřili tak, že jsem JÁ při vkládání SIM zřejmě tohle vše způsobil....... Byť vodafone mobil k reklamaci převzal pouze s běžným opotřebením (šrámy na krytu od klíčů), prý je neodborný zásah uvnitř... KÝM??? Ví Bůh! Budu vše diskutovat s advokátem a TV Dejte si pozor kam jde Vaše elektronika při reklamaci a vše si nafoťte. (ovšem i tak, přece nebudeme rozebírat zalepený mobil, abychom si vyfotili, že baterie nemá díry od šroubováku)........ Vyjádření BRITEX: 1. Reklamační řízení č. 3969310 (BRITEX-CZ, s.r.o.) Závada: "MT nejde nabít, nejspíš vadný konektor nebo nabíječka" Oprava: Uvedená vada byla shledána.Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek. MT vykazuje stopy neodborného zásahu(neodborná demontáž/montáž). Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Oprava možná pouze nezáručně výměnou sys. desky, aku, krytů. cenová nabídka: 4.000,- Kč Ukončeno: 25.11.2019

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
schupi
25.11.2019
*
*
*
*
*

Bohužel, nemohu napsat dobrou recenzi. Chybu může udělat každý, zvlášť pak, když k opravě dostane špičkový telefon. Nicméně chybovat je lidské a normální. Spíše způsob jednání, arogance a opovržení zákazníkem je tristní. Až po mých několikanásobných intervencí, kdy jsem musel kontaktovat výrobce telefonu, se začalo něco dít a v rámci vstřícného kroku mi telefon vyměnili. Při výměně telefonu za nový, si mě ale vychutnali. Po intervenci výrobce jsem porouchaný telefon donesl na pobočku BRITEX-CZ v Praze. ...(Vše bylo domluvené, že mi telefon vymění za nový. Servis mi totiž opravil telefon tak, že netěsnil a nefungovali dva senzory. Já pouhým okem o nefunkčnosti senzorů nevěděl. To mi řekli v autorizovaném servisu výrobce telefonu, když jsem nebyl spokojen s druhou záruční opravou. Prostě pan opravář tam nedal, nebo porouchal dva senzory, při opravě a zřejmě si myslel, že to projde... neprošlo a hodně mi to pokazilo náladu zhruba na měsíc, konzultace s výrobcem, s operátorem a již zmíněným servisem.)... Madam v recepci chvíli vytvářela záznam v PC a poté mi zdělila "tak za hodinu si můžete přijít" . (Připomínám, že vše bylo domluveno na výměnu telefonu z podmětu výrobce telefonu.) Za hodinu asi pro to, že jsem měl odvahu jít do rozporu s BRITEX-CZ touto pobočkou v Praze. Prostě si mě vychutnali tak, že jsem neváhal kontaktovat centrálu BRITEX-CZ , pracovnice zákaznické linky mi zprostředkovala hovor s panem ředitelem. Po 5 minutách mi přišla SMS, že si nový mobil mohu vyzvednout. Je smutné, že jedinci a jejich touha se zviditelnit, nebo touha po něčem jiném, kazí dobré jméno společnosti. Má touha byla jen to, abych mohl plně používat telefon za 20000 KČ, nic míň, nic víc. Výrobce telefonu mi zaslal dárek jako omluvu, děkuji. BRITEX-CZ, pobočka Praha se zmohla jen na trapný pohled bez omluvy. Výrobce je zahraniční firma BRITEX-CZ česká firma děkuji pracovnici zákaznické linky a řediteli BRITEX-CZ Skláním se před společností HUAWEI, přístup k zákazníkovi v nesnázích je špičkový a zcela ojedinělý ve zvyklostech firem působících na českém trhu. Bez jejich pomoci, bych nový telefon neměl. No a dokud budou společnosti BRITEX-CZ padat emaily do spamu asi nikdy neudělají ten krok vpřed, být lepší než jiní. (být lepší znamená více zákazníků...více peněz)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
marka.t
19.11.2019
*
*
*
*
*

Záruční oprava telefonu přes O2, displej telefonu v poradku a potvrzeno a uvedeno přebirajim pracovníkem O2.Oprava provedena, závada se projevila .Na předáváním protokolu ze servisu uvedeno ze ma telefon praskle LCD,bohužel jsem podepsala a z prodejny odešla .Nyni opět závada a reklamace neuznává,pouze za 9 tis Kč . Prý neodborny zásah a výměna LCD.Dobre čtete co píší na protokolu když Vam telefon vrací !!Ja to bohužel prošvihla s Britex toho využil .U O2 si začnu kupovat telefony znova až bude jiný servis .Britex jsou velcí podvodníci .

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Radek
23.9.2019
*
*
*
*
*

Tablet Huawei jsem předal na pobočce T-mobile nepoškozen s vadou, že nelze zapnout. Následovalo vyjádření Britexu, že záruční opravu provedou pouze po zaplacení částky 3 300Kc za prasklý display, který samozřejmě při předání nebyl. Podvodné jednání firmy. Předávám svému právníkovi.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Rendík
20.2.2019
*
*
*
*
*

Nejsem spokojená vůbec.Třetí oprava chytrého náramku neuznána s tím že jsem si poškození způsobila sama.Nevysvětlené..Před vrácením peněz .ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
vosmanska
25.1.2019
*
*
*
*
*

Velmi spatna firma take napsali ze neuzavaji záruku a oprava by stala 5400 ještě ze i u tm Zlín nebyla slečna? vůbec vstřícná a nenabídla mi opravu odešla jsem a v opravně telefonu jsme zjistili ze telefon je funkční

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Milady Horákové 125
  • Kladno - Kročehlavy
  • 272 01
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 9:0013:00 13:3017:30
  • Út 9:0013:00 13:3017:30
  • St 9:0013:00 13:3017:30
  • Čt 9:0013:00 13:3017:30
  • 9:0013:00 13:3017:30
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce
Zavřít

Přihlášení

nebo
zapomenuté heslo